معرفی ارز دیجیتال ایاس ( EOS ) و دلایل سرمایه گذاری بر روی آن

معرفی ارز دیجیتال ایاس ( EOS ) و دلایل سرمایه گذاری بر روی آن

زمان مطالعه 2 دقیقه

ارز دیجیتال ایاس (EOS) یک بستر غیرمتمرکز مبتنی بر بلاک چین است که برای توسعه، میزبانی و اجرای برنامه‌های تجاری یا dApps استفاده می‌شود. EOS در ژوئن ۲۰۱۸ پس از عرضه سکه اولیه که ۴/۱ میلیارد دلار ارز رمزنگاری شده برای Block.one ایجاد کرد و بعد از آن توسط شرکتی که نرم افزار منبع بازی به نام EOS.IO را توسعه داد، (که در این پلت فرم استفاده می‌شود.) راه اندازی شد. در ادامه به ارز دیجیتال ایاس (EOS) می‌پردازیم.

EOS به مشاغل و افراد اجازه می‌دهد برنامه‌های مبتنی بر بلاک چین را به روشی مشابه برنامه‌های تحت وب ایجاد کنند. ارز دیجیتال ایاس دسترسی به احراز هویت ایمن، مجوزها، میزبانی داده، مدیریت استفاده و ارتباط بین dApps و اینترنت را فراهم می‌کند. EOS توسط یک ابزار وب پشتیبانی می‌شود که هدف آن توسعه برنامه است.

اصول EOS.IO و توکن EOS

1 معرفی ارز دیجیتال ایاس ( EOS ) و دلایل سرمایه گذاری بر روی آن

EOS

اکوسیستم EOS از دو عنصر کلیدی تشکیل شده است، نرم افزار EOS.IO و توکن‌های EOS:

EOS.IO شبیه سیستم عامل رایانه است. این شبکه بلاک چین EOS را مدیریت و کنترل می‌کند. این نرم افزار از معماری بلاک چین برای مقیاس گذاری DApps استفاده می‌کند و توکن EOS رمز ارز شبکه EOS است.

یک توسعه دهنده فقط باید سکه‌های EOS را نگه دارد، نه اینکه آنها را خرج کند، از منابع شبکه استفاده کند و DApp‌ها را بسازد و اجرا کند. دارندگانی که هیچ برنامه‌ای را اجرا نمی‌کنند می‌توانند پهنای باند خود را به سایر شرکت کنندگان که به آن نیاز دارند اختصاص دهند یا اجاره دهند، پس با خرید مقدار زیادی EOS شما می‌توانید بدون انجام کاری درآمد کسب کنید.

ارز دیجیتال ایاس در حال حاضر متعلق به شرکت block.one است، EOS توسط Dan Larimer راه اندازی شد، که همچنین بنیانگذار و خالق سیستم عامل‌های دیگری از جمله Bitshares و Steem است.

چرا بر روی ارز دیجیتال ایاس سرمایه گذاری کنیم؟

2 معرفی ارز دیجیتال ایاس ( EOS ) و دلایل سرمایه گذاری بر روی آن

EOS به عنوان یک رقیب مستقیم برای اتریوم در نظر گرفته می‌شود و آرزو دارد بزرگ‌تر‌، بهتر و سریع‌تر از آن باشد. به ویژه سریعتر، در حالی که گفته می‌شود اتریوم می‌تواند ۱۵ تراکنش در ثانیه را انجام دهد، EOS میلیون‌ها تراکنش در ثانیه را هدف گرفته است.

با افزایش اندازه اکوسیستم DApp‌ها در شبکه‌های بلاک چین، روز به روز مشکل منابع مهم‌تر می‌شود. EOS.IO سعی می‌کند با ارائه مقیاس پذیری، انعطاف پذیری و قابلیت استفاده بیشتر از طریق مکانیسم منحصر به فرد خود، این مشکلات را برطرف کند. پس رشد زیاد قیمت این ارز در چند سال آینده محتمل است. همچنین اگر مقدار زیادی از این ارز را خریداری کنید می‌توانید با اجاره دادن پهنای باند ارز دیجیتال ایاس کسب درآمد کنید.

حال که با ارز دیجیتال ایاس آشنا شدید می‌توانید از خدمات سایت اول پرداخت استفاده کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT