خرید از سایت worthwagon خرید ارزان لایسنس آنتی ویروس و دیگر نرم افزار ها

خرید از سایت worthwagon | خرید ارزان لایسنس آنتی ویروس و دیگر نرم افزار ها

زمان مطالعه 3 دقیقه

اگر لایسنس آنتی ویروس شما تمام شده یا به دنبال خرید ارزان قیمت لایسنس نرم افزار‌ها هستید، سایت worthwagon بهترین گزینه برای شما است. این سایت با تخفیف‌های بالای ۵۰٪ که ارائه می‌دهد، تبدیل به مقصد اصلی افرادی شده که به دنبال خرید لاینس نرم افزار‌هایی مانند آنتی ویروس هستند. در ادامه به خرید از سایت worthwagon می‌پردازیم.

خدمات سایت worthwagon

خدمات worthwagon به صورت کلی در فروش لایسنس‌های نرم افزار‌های آنتی ویروس، نرم افزار‌‌های بهینه سازی کامپیوتر، ادیتور‌های ویدئو و دیگر نرم افزار‌ها ارائه می‌شود. در زیر به معرفی بهترین نرم افزار‌های سایت worthwagon می‌پردازیم:

۱. Avast Driver Updater

2 خرید از سایت worthwagon خرید ارزان لایسنس آنتی ویروس و دیگر نرم افزار ها

Avast Driver Updater

Avast Driver Updater یک به روز کننده درایور پیشرفته است. این یک ابزار مفید برای بررسی و به روز رسانی درایورهای قدیمی است. همچنین در صورت خرابی مشکلات از درایورهای موجود شما بکاپ ایجاد می‌شود.

Avast به دلیل راه حل‌های امنیتی خود به طور گسترده‌ای شناخته شده است. تعداد کاربران آن بیش از ۴۰۰ میلیون نفر است. به غیر از یک برنامه آنتی ویروس، Avast همچنین برخی از ابزارهای بهینه سازی رایانه مانند Avast Cleanup ،Avast Driver Updater و Avast Battery Saver را تولید می‌کند.

۲. IObit Uninstaller Pro 10

4 خرید از سایت worthwagon خرید ارزان لایسنس آنتی ویروس و دیگر نرم افزار ها

IObit Uninstaller Pro 10

IObit Uninstaller Pro 10 یکی از قدرتمندترین برنامه‌های حذف ویندوز است.

می‌توان از آن برای حذف نرم افزارهای نصب شده، bloatware، مرورگرها و همچنین افزونه‌های وب و دیگر افزونه‌ها استفاده کنید. همچنین دارای ابزارهای مفید دیگری برای بهینه سازی رایانه شما می‌باشد.

IObit Uninstaller Pro 10 نه تنها برنامه‌ها را حذف می‌کند، بلکه باقی مانده‌هایی مانند ورودی‌های رجیستری، فایل‌های ذخیره شده و غیره را نیز حذف می‌کند. در سیستم عامل‌های ویندوز، به ویژه در ویندوز ۱۰، بسیاری از برنامه‌ها از حذف به روش معمول خودداری می‌کنند. IObit Uninstaller Pro 10 می‌تواند چنین برنامه‌هایی را به راحتی حذف کند. بسیاری اوقات افزونه‌ها و افزونه‌های مرورگر می‌توانند باعث خرابی مرورگر یا حتی خرابی سیستم شوند. IObit Uninstaller Pro 10 می‌تواند چنین برنامه‌های وب غیر منطقی را نیز حذف کند.

۳. MalwareFox Premium

3 خرید از سایت worthwagon خرید ارزان لایسنس آنتی ویروس و دیگر نرم افزار ها

MalwareFox Premium

MalwareFox Premium به عنوان یک سپر قوی بین رایانه شما و میلیون‌ها تهدید عمل می‌کند.

این ابزارهای تبلیغاتی مزاحم، ربایندگان مرورگر، باج افزار، جاسوس افزارها، keylogger‌ها، تروجان‌ها، روت کیت‌ها و دیگر سوء استفاده‌ها را مسدود می‌کند. ویژگی حفاظتی آن بلافاصله بعد از ورود به برنامه‌های بالقوه و ناخواسته به رایانه شما جلوگیری می‌کند.

MalwareFox premium یک مجموعه حفاظتی سبک است و برخلاف دیگر آنتی ویروس‌ها، منابع زیادی از کامپیوتر شما را استفاده نمی‌کند تا بتوانید از انجام کارهای دیگر لذت ببرید. این برنامه به طور فعال وضعیت کامپیوتر و اینترنت شما را در پس زمینه نظارت می‌کند. MalwareFox یک راه حل ضد ویروس همه کاره است.

۴. Auslogics BoostSpeed 12

1 خرید از سایت worthwagon خرید ارزان لایسنس آنتی ویروس و دیگر نرم افزار ها

Auslogics BoostSpeed 12

BoostSpeed 12 یک نرم افزار بهینه سازی است که رایانه را برای حداکثر عملکرد تنظیم می‌کند.

فایل‌های ناخواسته را حذف می‌کند، ثبات سیستم را بازیابی می‌کند و سرعت کامپیوتر را بهبود می‌بخشد. علاوه بر این، با حذف آثار فعالیت شخصی از اطلاعات خصوصی شما محافظت می‌کند.

Auslogics BoostSpeed 12 برای رسیدگی به مشکلاتی در رایانه شما طراحی شده است. این نرم افزار کامپیوتر شما را تمیز می‌کند. BoostSpeed 12 تنظیمات RAM و CPU را برای اولویت بندی فرایندهای ضروری تنظیم می‌کند تا بتوانید به سرعت کارهای خود را انجام دهید. ویژگی‌های مختلفی در BoostSpeed وجود دارد که عملکرد رایانه شما را بهینه می‌کند.

حال که با سایت worthwagon آشنا شدید اگر قصد خرید لایسنس از این سایت را دارید می‌توانید از خدمات خرید با پی پال سایت اول پرداخت استفاده کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT