معرفی ارزان ترین کشور ها برای تعطیلات در سال 2021

معرفی ارزان ترین کشور ها برای تعطیلات در سال 2021

زمان مطالعه 3 دقیقه

برخلاف تصور خیلی از افراد که تابستان را فصلی مناسب برای سفر می‌دانند، زمستان یکی از بی‌نظیرترین فصل‌ها برای مسافرت و استفاده از تفریحات اسکی و برف بازی است. در زمستان تعداد مسافرین کمتر و بالاطبع  قیمت‌ها نیز  پایین‌تر است. دهکده‌ها و شهرهای بزرگ در کشورهای سردسیر در زمستان شبیه به صحنه‌های خاطره انگیز فیلم‌ها می‌مانند و لحظات ماندگاری را برای‌تان رقم خواهند زد. برای لذت بردن از فضای دنج کافه‌ها، قدم زدن در زیر بارش برف، تماشای فضای نورانی شهرها و کوه‌های پر از برف در صبح و بازی‌های کافی است فقط برای یک بار به کشورهای سردسیرتر سفر کنید. با اول پرداخت در این مقاله همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در مورد ارزان ترین کشور ها برای تعطیلات ، کسب کنید.

ارزان ترین کشور ها برای تعطیلات

برای داشتن تجربه‌ای متفاوت‌تر در زمستان، بهتر است به یکی از کشورهایی که دارای امکانات و بازی‌های است، سفر کنید. سفر در زمستان علاوه بر تجربه‌ای جدید، لحظاتی شیرین و به یاد ماندنی رغم می‌زند كه شايد تا به حال تجربه نكرده باشيد. در ادامه به تعدادي از ارزان‌ترین کشورها برای تعطیلات پرداخته شده است:

لیتوانی

0 معرفی ارزان ترین کشور ها برای تعطیلات در سال 2021

بارش دانه های درشت برف، آرایش پشت بام ها و خیابان‌ها با لایه‌ای از رنگ سفید، تزیین کافه ها و رستوران‌ها و خیابان‌ها با ریسه های نورانی، همگی نوید یک زمستان رویایی و خطره انگیز را می‌دهند. زمستان با ده‌ها جاذبه فصلی در لیتوانی یک فصل مسحور کننده است. در کنار تمامی جاذبه‌های زیبا و جذاب شهر با برف، حرارت یک حمام آب گرم  به هر چه بیشتر جذاب تر کردن این سفر کمک می‌کند. یکی دیگر از نقاط جذاب این کشور در زمستان‌ها، ورزش‌های زمستانی و اسکی بازی در تپه‌های پوشیده از برف است.

استونی

2 معرفی ارزان ترین کشور ها برای تعطیلات در سال 2021

استونی یکی دیگر از ارزان‌ترین کشور ها برای تعطیلات به شمار می‌رود. این کشور با بازارهای کریسمسی، مجسمه‌های یخی و تعداد زیادی چراغ و تزئین به یک کشور رویایی در زمستان تبدیل می‌شود. این کشور کوه  های بلندی ندارد، اما ورزش‌های زمستانی در آن بسیار محبوب است. تپه‌های زیادی در استونی با مسیرهای اسکی و دیگر بازی‌های ایجاد شده که مشهورترین آن در Otepää است. 

رومانی

3 معرفی ارزان ترین کشور ها برای تعطیلات در سال 2021

کوه‌های کارپات قله‌های کوهستانی زیبا، بهترین دامنه‌های اسکی و تازه ترین هوا از جمله جذابیت‌های گردشگری در زمستان‌های رومانی می‌باشند. شما فقط باید مکانی را انتخاب کنید که در آن مستقر شوید در برازوف، سیگیسارا، سیبیو یا شهرهای دیگر، فرقی نمی‌کند. رومانی در زمستان‌ها یکی از بهترین مقاصد برای افرادی است که عاشق اسکی بازی، لذت بردن از مناظر زیبا و رانندگی در جاده‌های خوش منظره می‌باشند. آب و هوا در رومانی معتدل قاره است، بنابراین زمستان‌ها معمولاً معتدل و برفی است. در این کشور شگفت انگیز فراتر از استراحتگاه‌های اسکی، صومعه های باستانی و قلعه‌های زیادی وجود دارد که مکان‌های زیبایی برای عکس و فیلم گرفتن می‌باشند.

گرجستان

4 معرفی ارزان ترین کشور ها برای تعطیلات در سال 2021

گرجستان مقصدی بي‌نظير براي مسافرانی است كه مي‌خواهند به مكاني كم هزينه‌تر سفر كنند. در زمستان، گرجستان يكي از مقصدهاي جذاب گردشگري است، چرا كه  تعداد گردشگران کمتری به آنجا سفر مي‌كنند و از اين رو می توانيد هتل يا اقامت گاهی با قيمت مناسب تر پيدا كنيد. در گرجستان، شما مي‌توانيد از تمامي بازیهای زمستانی و بازارهای كريسمسی و خوردن قهوه در كافه‌های دنج كنار خيابان لذت ببريد.

ترکیه

5 معرفی ارزان ترین کشور ها برای تعطیلات در سال 2021

یکی دیگر از ارزان‌ترین کشور ها برای تعطیلات، ترکیه است. توریست های زیادی در فصل‌های بهار و تابستان به ترکیه سفر می‌کنند، از این رو در فصل زمستان تقریبا تعداد توریست‌ها کمتر و هزینه‌ی اقامت در هتل هم نیز پایین تر است. زمستان در ترکیه حال و هوایی متفاوت دارد؛ چرا که از یک طرف دریای مدیترانه و از طرفی دیگر رشته های کوه های بلند آرارات، رشکو و ارجیس است. از این رو تعطیلات خود را می‌توانید در ترکیه با ورزش‌های همچون اسکی، اسنوبرد، خوردن غذاهای محلی و خوشمزه ترکی، قهوه‌های ترک و اجاره خودرو و … متفاوت سازید.

حال که با بهترین کشور ها برای تعطیلات آشنا شدید، می‌توانید از خدمات تعیین وقت سفارت سایت اول پرداخت استفاده کنید.

تعیین وقت سفارت

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT