آشنایی با سایت Hitbtc صرافی جایگزین بایننس

آشنایی با سایت Hitbtc | صرافی جایگزین بایننس

زمان مطالعه 3 دقیقه

به دلیل فشار‌های اقتصادی شدید بر روی کشور ما و درخواست وریفای اجباری حساب در بایننس، بسیاری از افراد دیگر توانایی استفاده از این صرافی را ندارند. گزینه‌های بیش‌تر و حتی بهتری نسبت به بایننس برای ترید وجود دارد. یکی از این صرافی‌ها، سایت Hitbtc نام دارد که جایگزین مناسبی برای بایننس است و در ادامه به آن می‌پردازیم.

سایت Hitbtc

03 آشنایی با سایت Hitbtc صرافی جایگزین بایننس

HitBTC در سال ۲۰۱۳ توسط متخصصان فناوری تأسیس شد، یکی از قدیمی‌ترین (قدیمی‌تر از بایننس) و سریع‌ترین صرافی‌های رمزنگاری موجود است. با سابقه بی‌نظیری و قابلیت اطمینان به مشتریان خود طیف وسیعی از خدمات را ارائه می‌دهد. صرافی HitBTC با بیش از ۵۰۰ ابزار محاسباتی یکی از بهترین مکان‌ها برای ترید کردن است. سایت HitBTC ابزارها و ویژگی‌هایی را ارائه می‌دهد که انتظارات معامله گران حرفه‌ای را برآورده می‌کند و آنها را قادر می‌سازد تا با تأخیر کم، قابلیت اطمینان بالا و حداکثر عملکرد، وارد معاملات شوند.

این سایت با درک عمیق از فناوری، اقتصاد و امور مالی و با استفاده از دانش و نوآوری، یکی از پیچیده‌ترین و پیشرفته‌ترین بسترهای تجاری در صنعت را ایجاد کرده است.

کارمزد Hitbtc

برای حساب‌های ارتقا یافته، HitBTC از یک سیستم هزینه معاملات استفاده می‌کند و به اعضا برای ترید بیش‌تر پاداش می‌دهد. به بیان ساده‌تر، هرچه کاربر بیش‌تر معامله کند، هزینه‌های تجارت وی نیز کمتر خواهد بود. میزان کارمزد هر کاربر با توجه به کل مبلغ معامله شده معادل با BTC در زمان معامله محاسبه می‌شود.

برای مثال:

کاربر ۱۵ EOS را برای ۱ LTC خریداری می کند و در زمان معامله ۱ EOS معادل ۰/۰۰۱ BTC است. این بدان معناست که ۰/۰۱۵ BTC به کل حجم معاملات ۳۰ روزه آن‌ها اضافه می‌شود و هرچه میزان حجم کاری شما بالا‌تر رود میزان کارمزد کمتری می‌پردازید.

جدول میزان کارمزد این سایت به شکل زیر است:

01 آشنایی با سایت Hitbtc صرافی جایگزین بایننس

اگر شما یک معامله‌گر حرفه‌ای هستید و مایل به بحث در مورد ساختار هزینه شخصی با HitBTC هستید، آن‌ها مشتاق صحبت هستند و می‌توانید در بخش Fees سایت برای آن‌ها پیام بفرستید.

ثبت نام در Hitbtc

ثبت نام در این سایت بسیار آسان است و نیازی به وریفای حساب کاربری ندارد.

۱. وارد سایت شوید.

3 آشنایی با سایت Hitbtc صرافی جایگزین بایننس

۲. بر روی گزینه‌ی sign up در گوشه سمت راست کلیک کنید.

1 آشنایی با سایت Hitbtc صرافی جایگزین بایننس

۳. ایمیل و پسورد خود را وارد کنید.

۴. برای شما یک ایمیل تایید فرستاده می‌شود وارد ایمیل خود شوید و بر روی لینک تایید کلیک کنید.

2 آشنایی با سایت Hitbtc صرافی جایگزین بایننس

۵. وارد پنل کاربری شوید.

۶. برای خرید ارز در این سایت دو گزینه دارید استفاده از ویزا کارت یا افتتاح حساب در Freewallet

برای آپگرید اکانت شما باید حساب خود را وریفای کنید، این کار اختیاری است و بدون وریفای هم می‌توانید از خدمات سایت استفاده کنید.

حال که با سایت Hitbtc آشنا شدید می‌توانید از خدمات خرید با ویزا/مسترکارت برای شارژ حساب خود و خدمات نقد درآمد ارزی سایت اول پرداخت استفاده کنید.

نقد درآمد ارزی

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT