درآمد ارزی از سایت iWriter چیست

کسب درآمد ارزی از سایت iWriter | راهی برای درآمد دلاری از راه نوشتن

زمان مطالعه 3 دقیقه

خیلی از نویسنده‌های مستقل محتوا، به راحتی از طریق نوشتن درآمد کسب می‌کنند. سایت‌های خارجی زیادی وجود دارد که شما می‌توانید در آن فعالیت کنید و به درآمد ارزی عالی برسید مانند SEOClerks. در این مقاله به کسب درآمد ارزی از سایت iWriter می‌پردازیم که یک سایت معتبر برای نویسنده‌ها می‌باشد.

افتتاح حساب فریلنسری

اهمیت استخدام یک نویسنده محتوا

شکی نیست که در عصر تکنولوژی و اینترنت، شغل نویسندگی محتوا یکی از کاربردی‌ترین شغل‌های دنیا است. امروزه تامین کنندگان محتوا نیاز‌های اساسی بسیاری از شرکت‌ها و افراد را می‌توانند تامین کنند که مهمترین آن شامل موارد زیر است:

۱) نوسنده وبلاگ برای بهبود SEO: مهمترین و پر‌سودترین شغل نویسنده محتوا می‌باشد. چراکه یک سایت برای اینکه در صفحه اول جستجوی گوگل نمایش داده شود نیاز به SEO دارد و برای بهبود SEO نیاز به داشتن یک وبلاگ قوی و منسجم است که تنها از عهده نویسندگان محتوا بر می‌آید. یعنی یک سایت بدون داشتن مقالات خوب در وبلاگش، امکان رشد و جذب مشتری را نخواهد داشت.

۲) نوسیسنده صفحات سایت: هر سایتی دارای چندین صفحه است که خدمات خود یا شرایط و استانداردهای خود را توضیح داده است. خیلی از این سایت‌ها نیاز دارند که متون سایت به صورت جذابی برای مخاطب نوشته شود.

۳) نویسندگان مقالات: نشریات محلی، مجلات مختلف نیاز به نویسندگانی دارند که به طور هفتگی یا ماهیانه مطالبی را در زمینه تخصصی خود منتشر کنند.

۴) نویسندگان کاتالوگ یا راهنمای محصول: شرکت‌ها برای معرفی دقیق محصولات و خدمات خود به طور ماهانه یا فصلی کاتالوگ‌هایی منتشر می‌کنند که می‌تواند شامل جزییات فنی یک محصول یا راهنمای استفاده از محصول باشد؛ مانند راهنمای استفاده از یک دستگاه برقی یا یک داروی خاص را شامل شود. در نتیجه اهمیت کار نویسندگان در این زمینه کاملا مشهود است.

۵) نامه نگاری استاندارد: خیلی اوقات نامه‌های تجاری، کاری یا دانشگاهی نیاز دارند که به صورت استاندارد و اصولی نوشته شوند که در نتیجه وجود یک نویسنده حرفه‌ای لازم است.

معرفی سایت iWriter

فرایند کسب درآمد ارزی از سایت iWriter

این پلتفرم توسط برد کالن ایجاد شده است که تا به امروز بالغ بر ۱۱۵ هزار نویسنده در این سایت مشغول به کار هستند و تاکنون ۸۶۹۹۰۰۰ مقاله توسط نویسنده‌ها نوشته شده است. به طور ماهیانه ۴۰ هزار پروژه در این سایت ثبت می‌شود که رقم بالایی است.

کسب درآمد ارزی از سایت iWriter

برای کسب درآمد ارزی در این سایت به عنوان فریلنسر، بر اساس تعداد کلمات، درآمد کسب می‌کنید و به عنوان یک نویسنده جدید، محدودیتی برای درآمد شما وجود ندارد. هنگامی که حداقل نظر ۳۰ نفر از مشتریان را دریافت کنید، می‌توانید به سطح بعدی، نویسنده برتر ارتقا یابید یا اینکه میانگین درآمدی شما به اندازه‌ای بالا رود که به ازی هر ۵۰۰ کلمه، ۸۰ دلار به دست آورده باشید.

آموزش کسب درآمد ارزی از سایت iWriter

۱) برای شروع کار روی گزینه Write Content کلیک کنید.

۲) نام و نام خانوادگی خود را پر نمایید.

۳) از شما می‌خواهد که دو متن بنویسید. متن اول باید در مورد خودتان باشد که چرا دوست دارید با سایت Iwriter همکاری کنید (به اندازه ۲۰۰ کلمه). در متن دوم یک سوال برای شما ظاهر می‌شود باید یه اندازه ۲۰۰ کلمه به آن جواب دهید و حتما توجه داشته باشید که متن شما توسط Plagiarism چک می‌شود.

۴) پس از تایید متن شما (۵ تا ۷ روز زمان می‌برد)، یک ایمیل دریافت می‌کنید که از شما می‌خواهد روی لینک کلیک کرده و اطلاعات محل اقامت و تصویر پاسپورت خود را ارسال کنید. پاسپورت ایرانی مشکلی ندارد به شرطی که به نحوی نشان دهید که در داخل ایران فعالیت نمی‌کنید.

پلن درآمدی بر اساس سطح کاری نویسنده

شرایط کسب درآمد ارزی از سایت iWriter

چهار پلن برای نویسندگان وجود دارد:

Standard: این کمترین رتبه نویسندگان در بستر iWriter است. به عنوان نویسنده جدیدی که در این سیستم عامل ثبت نام کرده‌اید، برای هر ۵۰۰ کلمه‌ای که می‌نویسید ۳/۳ دلار به شما پرداخت می‌شود.

Premium: پس از ارتقا به سطح نویسنده Premium، دو برابر یک نویسنده Standard درآمد خواهید داشت و برای هر ۵۰۰ کلمه‌ای که می‌نویسید ۶ دلار محاسبه می‌شود.

Elite: به عنوان یک نویسنده Elite در سایت iWriter ، حقوق بسیار بیشتری دریافت می‌کنید. در این سطح برای هر ۵۰۰ کلمه ۱۱ دلار به شما پرداخت می‌شود.

Elite Plus: فریلنسرهای در این سطح زیاد نیستند. اما در سطح Elite Plus، درآمد خوبی را می‌توانید بدست آورید. برای هر ۵۰۰ کلمه ۳۹ دلار درآمد پرداخت می‌شود.

پس از کسب درآمد ارزی از سایت iWriter ، برای نقد کردن درآمد خود، می‌توانید از خدمات نقد کردن درآمد ارزی مجموعه اول پرداخت استفاده نمایید.

خدمات نقد درآمد ارزی

 

امتیاز 4/5 - از 16 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT