سایت Tickmill

معرفی سایت Tickmill | پلتفرمی برای ترید ها

زمان مطالعه 2 دقیقه

سایت Tickmill نام تجاری Tickmill UK Ltd، عضو گروه Tickmill است که توسط اداره Financial Conduct Authority (FCA) انگلستان مجوز داده شده و کنترل می شود. Tickmill با گزارشاتی از نتایج مالی قوی و رشد پایدار، خود را به عنوان یک پیشروی خلاق و مبتکر و قابل اعتماد بازار در موقعیتی فوق العاده قرار داده است. مشتریان برای استفاده از خدمات Tickmill UK Ltd باید حداقل 18 سال سن داشته باشند.

معرفی سایت Tickmill

اعضای تیم Tickmill، که این تیم توسط تریدرها برای تریدرها ساخته شده است، تجربه معاملاتی دارند که به دهه 80 بازمی گردد و با موفقیت در تمام بازارهای مالی عمده از آسیا تا آمریکای شمالی معامله کرده اند. ماموریت این تیم ارائه یک محیط تجاری استثنایی به مشتریان خرده‌ فروش و سازمانی در سراسر جهان است که آنها را قادر می سازد تا به پتانسیل کامل خود، دست یابند. تیم مدیریتی این مجموعه تجربه زیادی را در زمینه عملیات روزمره با خود به Tickmill آورده اند. آنها بر تقویت توانایی گروه برای رشد و خدمت رسانی برای اطمینان از برآورده شدن بهترین منافع مشتریان متمرکز هستند.

سایت Tickmill

سایت Tickmill

ویژگی های Tickmill

  • شرایط معامله فوق العاده
    به بیش از 80 ابزار با اسپردهای (تفاوت بین دو قیمت، دو نرخ یا دو بازده است.) کمتر از 0.0 پیپ و برخی از کمترین کمیسیون ها در بازار دسترسی پیدا کنید.
  • اجرای فوق العاده سریع
    Tickmill که یکی از سریع‌ترین زمان‌های اجرا در این صنعت را ارائه می‌کند – به طور متوسط 0.20 ثانیه و بدون ریکوت (به این معناست که به دلیل تغییر نرخ، دیگر انجام معامله در نرخی که شما در آن دستور را ارسال کرده اید، امکان پذیر نیست.).
  • همه استراتژی ها مجاز هستند
    بازارهای مالی جهان را با استفاده از تقریباً هر استراتژی معاملاتی، از جمله EA، مصون سازی در برابر ریسک (روشی است برای مصون ماندن از ریسک بازار) و اسکالپینگ (یک شیوه معاملاتی است که هدف آن بهره بردن از تغییرات بسیار کم قیمت است.)، معامله کنید.
  • امنیت وجوه مشتریان
    وجوه مشتریان در حساب‌های مجزا نزد بانک‌های سطح بالا نگهداری می‌شوند، همچنین محافظت از تراز منفی نیز ارائه می‌شود.
  • تکنولوژی پیشگام
    همه پلتفرم ‌های معاملاتی Tickmill با فناوری نوآورانه و ویژگی‌های پیشرفته برای پاسخگویی به نیازهای در حال رشد مشتریان پشتیبانی می‌شوند.
  • پشتیبانی اختصاصی
    تیم حرفه ای چند زبانه Tickmill در کنار شما هستند تا اطمینان حاصل کنند که شما پشتیبانی متخصص را به موقع دریافت می کنید.

مجموعه اول پرداخت در زمینه پرداخت در سایت Tickmill از طریق پی پال؛ در خدمت شما تریدرها می باشد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT