صرافی Clipper بهترین مکان برای ترید های کوچک و تریدر های تازه کار

صرافی Clipper بهترین مکان برای ترید های کوچک و تریدر های تازه کار

زمان مطالعه 4 دقیقه

یکی از مشکلات عمده مرتبط با بسیاری از صرافی‌های غیر متمرکز در این روزها این است که آنها به تریدرها در مقیاس بزرگ را بر تریدرها در مقیاس کوچک‌تر اولویت می‌دهند. در حالی که این به ارائه‌دهندگان نقدینگی DEX و تریدرهای بزرگ‌تر کمک می‌کند تا رشد کنند و سود کسب کنند و تریدرهای خرده‌فروش در این سیستم شانس کمی دارند. در ادامه به صرافی Clipper می‌پردازیم.

علاوه بر این، این تریدرها باید هزینه‌های تراکنش‌هایی را بپردازند که تقریباً ۱۰ برابر بیشتر از هزینه‌هایی است که تریدرهای سازمانی در صرافی‌های متمرکز پرداخت می‌کنند. صرافی‌ها، اگرچه برای همه ساخته شده‌اند، اما برای صندوق‌های پوشش ریسک، بازارسازان، خریداران عمده بازار و تریدرهای بزرگ بسیار سودمندتر هستند.

با در نظر گرفتن این موضوع، Clipper با هدف بهینه سازی قیمت‌ها برای تریدرهای کوچک و کاربران طراحی شده است. DEX، ایده یک رویکرد کلی و عمومی برای هر تریدر را رد می‌کند و مدلی را پیشنهاد می‌کند که در واقع به کاربران و تریدرها در مقیاس متوسط ​​و کوچک کمک می کند تا سود کسب کنند.

Clipper چیست؟

5 صرافی Clipper بهترین مکان برای ترید های کوچک و تریدر های تازه کار

صرافی Clipper به عنوان یک DEX یا صرافی غیرمتمرکز برای تریدرهای متوسطی ​​با کمترین هزینه به ازای هر تراکنش برای معاملات کوچک تا متوسط ​​کمتر از ۱۰ هزار دلار بر روی محبوب‌ترین دارایی‌های کریپتو، طراحی شده است.

معماری Clipper مجموعه‌ای از داد و ستد های طراحی شده ای را در خود جای داده است که قیمت‌های بهتری را به جای تریدرهای بزرگ یا خریداران عمده بازار، به تریدرهای خرده فروش ارائه می‌دهد.

Clipper به جای ایجاد یک رویکرد کلی برای همه، برای تریدرهای مقیاس کوچک و خودساخته ساخته شده است. هدف Clipper بهینه سازی قیمت‌ها برای تریدرهای کوچکتر از طریق محدود کردن نقدینگی و کاهش تلفات ناپایدار و موقتی است.

صرافی Clipper و محدود کردن نقدینگی به صورت عمدی

همانطور که قبلاً ذکر شد، Clipper بر روی محدود کردن نقدینگی تمرکز دارد زیرا سطوح بالای نقدینگی می‌تواند برای تریدرهای خرده‌فروش مضر باشد. در عین حال که صرافی‌های غیرمتمرکز معمولاً بر دریافت نقدینگی برای کاهش انحراف قیمت (اختلاف بین قیمت مورد انتظار قبل از اجرای سفارش با قیمت واقعی که سفارش در آن اجرا شده است.) در اجرای معاملات بزرگ تا جای ممکن تمرکز می‌کنند، Clipper در عوض دارای استخر نقدینگی محدود شده ۲۰ میلیون دلاری است.

برای جذب حجم زیادی از نقدینگی، برخی از صرافی‌های غیرمتمرکز کارمزد معاملاتی بسیار بالایی نیز دریافت می‌کنند. این به سود معاملات خریداران عمده بازار است اما در عین حال می تواند منجر به قیمت‌های بالاتر برای تریدرهای کوچکتر شود.

استخر نقدینگی کوچک Clipper، امکان کارمزد معاملاتی بسیار کمتری را برای تریدرهای خرده فروش فراهم می‌کند و در مقابل برای تریدرهای بزرگ افزایش انحراف قیمت، بیشتر از کاهش کارمزد است.

این پلتفرم از ۶ دارایی، wBTC ،ETH ،DAI ،USDC و USDT پشتیبانی می‌کند و در نتیجه به کاربران اجازه می‌دهد ETH و wBTC را در برابر ۳ استیبل کوین اصلی معامله کنند.

تلفات ناپایدار کمتر

4 صرافی Clipper بهترین مکان برای ترید های کوچک و تریدر های تازه کار

تلفات ناپایدار نتیجه تغییرات در قیمت‌های بازار خارجی است که به معاملات آربیتراژ اجازه می دهد بیت‌ها را از استخر نقدینگی خارج کنند. هرچه ارائه دهندگان نقدینگی بیشتر ضرر کنند، برای جبران این ضررها و تثبیت استخر نقدینگی باید کارمزدهای معاملاتی بالاتر باشند.

Clipper با استناد به عملکرد قیمت‌گذاری خود بر قیمت‌های بازار خارجی از اوراکل‌های غیرمتمرکز، علاوه بر رویکرد تکیه بر نرخ دارایی‌ها در استخر نقدینگی خود، تلفات ناپایدار را کاهش می‌دهد.

در حالی که تلفات ناپایدار را نمی توان به طور کامل حذف کرد، Clipper آنها را تا حد ممکن کاهش می‌دهد تا هزینه‌های معاملاتی را برای کاربرانش پایین نگه دارد.

حاکمیت و حسابرسی

Clipper دارای یک سیستم حاکمیتی DAO (سازمان خودمختار توزیع شده) است. این کیف پول به عنوان یک کیف پول چند امضایی و با برنامه های زمانی برای انتقال حاکمیت به جامعه Clipper ساخته شده است.

در حال حاضر، امضاکنندگان این کیف پول چند امضایی Polygon Capital و Shipyard Software Inc هستند.

حسابرسی‌های Clipper، جدایِ از یک تعداد بررسی‌های داخلی، توسط Solidified و Quantstamp انجام می‌شود. ImmuneFi برای هر کسی که باگ مهمی را پیدا کند، بیش از ۱۰۰۰۰۰ دلار پاداش در نظر گرفته است.

برنامه نقدینگی جامع

1 صرافی Clipper بهترین مکان برای ترید های کوچک و تریدر های تازه کار

برنامه نقدینگی جامع صرافی Clipper اخیراً با بیش از ۳ میلیون دلار در ۵ دارایی (ETH ،wBTC ،USDC ،DAI و USDT) برای عموم باز شده است. که این برنامه به سرعت با مجموع ۳۸۹ سپرده موفق با میانگین ۷۷۰۰ دلار اندازه سپرده در هر آدرس توسط جامعه پر شد، که همه اینها با سرعتی بسیار بیشتر از آنچه تیم Clipper پیش بینی کرده بودند اتفاق افتاد.

کاربرانی که نمی‌توانستند شرکت کنند، باید یک POAP NFT انحصاری را به نشانه قدردانی ماین می‌کردند. این پلتفرم همچنین دارای یک CLP دیگر است که در آینده نزدیک پخش می‌شود و قصد دارد در آینده راه‌های بیش‌تری برای مشارکت و تعامل جامعه با Clipper به غیر از CLP‌ها داشته باشد.

صرافی Clipper | سخن پایانی

صرافی Clipper از زمان عرضه در اواسط جولای، توجه زیادی را در فضای DeFi به خود جلب کرده است. در اولین ماه راه اندازی، این پلتفرم بیش از ۲۴۰۰۰ معامله با اندازه متوسط ​​۳۰۰۰ دلار داشت.

برنامه LP جامع این پلتفرم نیز مورد توجه قرار گرفت و به گسترش جامعه Clipper کمک کرد.

Clipper بر ایجاد تجربه تجاری خوب و مناسب برای تریدرهای خرده فروشی متمرکز است و این چشم انداز به آنها کمک می‌کند تا جایی برای خود در جامعه DeFi باز کنند.

حال که با صرافی Clipper آشنا شدید، می‌توانید از خدمات نقدر درآمد ارزی سایت اول پرداخت استفاده کنید.

نقد کردن درآمد ارزی و دلاری

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT