توکن های متاروس

رشد قیمت توکن های متاروس پر از تغییر نام Facebook به Meta

زمان مطالعه 2 دقیقه

به دنبال تصمیم شرکت Facebook مبنی بر تغییر نام به Meta، قیمت چند رمز ارز گیمینگ متاورس نیز با افزایش چشمگیری روبه رو شد. در این خبر به بررسی رشد قیمت توکن های متاروس پر از تغییر نام Facebook به Meta می پردازیم.

رشد قیمت توکن های متاروس

شرکت فیس بوک که در ایالت کالیفرنیا مستقر می باشد و تقریباً همه با آن آشنا هستند، به طور رسمی نام این کمپانی را به متا (Meta Platforms Inc) تغییر داد تا پا به دنیایی فراتر از مفهوم کسب و کار فضای مجازی بگذارند.

مدیرعامل این شرکت، مارک زاکربرگ، اعلام کرد که شرکت او سعی دارد موج جدید از محاسبات را ارائه دهد و از برنامه بحث برانگیز فضای مجازی خود یعنی Facebook فاصله گیرد.

این بنیان گذار فیس بوک همچنین به این موضوع اشاره کرد که شرکت او، به زودی یک متاورس (Metaverese) راه اندازی خواهد کرد؛ یک جهان مجازی که در آن کاربران در قالب آواتار های خود، می توانند به کار، ارتباط، بازی و یا هرگونه فعالیت روزمره دیگر مشغول باشند.

این دنیای مجازی که رابطه نزدیکی با زندگی حقیقی افراد دارد را می توان نمونه اولیه از دنیایی دانست که در فیلم سینمایی”Ready Player One” شاهد آن بوده ایم.

همان طور که توسط Wu Blockchain اشاره شد، برخی از توکن های متاورس محبوب نیز از این تغییر نام و اخبار فیس بوک سود بردند که برخی از آنها عبارتند از:
 دسنترالند (MANA) با بیش از 47 درصد افزایش در 24 ساعت اخیر، ومیکس (WEMIX) با 45 درصد، یوفو گیمینگ (UFO Gaming) با 25 درصد، سندباکس (SAND) با 23 درصد، استار اطلس (ATLAS) با 22 درصد، همسایه من آلیس (ALICE) با 13 درصد و توکن های اکسی اینفینیتی (AXS) با 10 درصد.

توکن های متاروس

توکن های متاروس

هنوز خیلی زود است که بتوان پیش بینی کرد آیا شرکت مادر فیس بوک، با توجه به ارائه یک جهان مجازی، قصد ارائه یک توکن متاورس هم دارد یا خیر، اما پروژه ارز دیجیتال آن با وجود تزلزل های مقرراتی همچنان پابرجاست.

این تغییر نام فیس بوک به متا (Meta) در حالی اعلام شد که چندی پیش، یکی از اعضای سابق این شرکت اطلاعات و اخبار منفی در مورد Facebook فاش کرد و به هزاران پرونده داخلی اشاره کرد که اکنون با نام “فایل های فیس بوک از آنها یاد می شود. وی این کمپانی را به ارجحیت دادن منافع شخصی خود به منافع کاربران و حریم خصوصی آنها متهم کرد.

منبع: کریپتو پوتیتو

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT