قوی ترین رمز ارز

قوی ترین رمز ارز بر اساس صحبت مدیرعامل شرکت تسلا (Elon Musk)

زمان مطالعه 2 دقیقه

وقتی صحبت از ترویج دوج کوین (DOGE) به عنوان یک روش پرداخت میشود، ایلان ماسک و مارک کیوبن هر دو نقطه نظر های مشترکی دارند. در این مقاله به بررسی قوی ترین رمز ارز بر اساس صحبت مدیرعامل شرکت تسلا (Elon Musk) می پردازیم.

قوی ترین رمز ارز

مدیرعامل شرکت تسلا، Elon Musk، باری دیگر به این موضوع اشاره کرد که در مقایسه با سایر ارزهای دیجیتال، Dogecoin به مراتب در زمینه پرداخت، بهتر عمل می کند.

او در توییت اخیر خود، گریزی داشت به صحبت های اخیر مارک کیوبن با شبکه خبری CNBC. وی در این گفت و گو اعلام کرده بود که این میم کوین، قوی ترین ابزار معامله می باشد و دلیل این امر، جامعه حامی آن است.

تیم بسکتبال Dallas Mavericks که مارک کیوبن در سال 2000 این تیم را به قیمت 285 میلیون دلار خریداری کرده است، در ماه مارس شروع به پذیرش DOGE برای فروش بلیط بازی های خود و کالا های این مرتبط با این تیم کرده است.

در یک اقدام که هواداران را به پذیرش این میم کوین برای پرداخت های خود تشویق می کند، مارک کیوبن به تازگی اعلام کرد، آن دسته از کسانی که پرداخت خود را با DOGE انجام می دهند. از تخفیف های خوب و ویژه در فروش کالاهای تابستانی تیم MAV برخوردار خواهند شد.

مادامی که خیلی ها، عرضه بینهایت دوج کوین را معضل اصلی آن می دانند، این چهره شاخص معتقد است که اتفاقاً همین موضوع تورم قطعی، کلید برتری آن است که تبدیل شدن به یک روش پرداخت مناسب را ممکن می سازد.

او همچنین به بیت کوین (BTC) نگرشی به عنوان طلای دیجیتال دارد.

ایلان ماسک هم در پذیرش DOGE نقش بسزایی دارد. همانطور که قبلاً گزارش شده بود، شرکت SpaceX صرفاً به منظور تمسخر BTC، سال آینده ماموریتی به سوی ماه را با نام DOGE-1 آغاز خواهد کرد.

در اوایل ماه مه هم ماسک از مخاطبین خود در توییتر پرسید که آیا به نظر آنها، شرکت تسلا باید روند پذیرش DOGE به عنوان روش پرداخت را آغاز کند یا خیر؟

این شرکت سازنده خودروهای الکتریکی، پذیرش BTC به عنوان روش پرداخت را به دلیل مسائل زیست محیطی لغو کرد، اما اخیراً مدیرعامل آن (ایلان ماسک) گفت که احتمال از سرگیری پذیرش این رمز ارز وجود دارد.

منبع: یو تودی 

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT