شرکت تسلا

شرکت تسلا و نظرات ایلان ماسک در خصوص سرمایه بیت کوین این شرکت

زمان مطالعه 2 دقیقه

مدیرعامل شرکت تسلا، ایلان ماسک تایید کرد که این شرکت، نزدیک به 1.47 میلیارد دلار ذخیره بیت کوین (BTC) دارد. در این خبر به بررسی شرکت تسلا و نظرات ایلان ماسک می پردازیم. با اول پرداخت همراه باشید.

توییت مدیرعامل شرکت تسلا

شرکت تسلا

شرکت تسلا

به تازگی در یک توییت مدیرعامل شرکت تسلا، Elon Musk, گفت که شرکت سازنده خودروهای الکتریکی او، معادل حدوداً 1.47 میلیارد دلار BTC در ترازنامه خود دارد.

در ماه فوریه (بهمن 99) این کمپانی معادل 1.5 میلیارد دلار بر روی بیت کوین سرمایه گذاری کرد.

این خرید هنگفت توسط این کمپانی بزرگ باعث شد که برترین کوین بازار ارزهای دیجیتال، تنها در عرض یک ماه، 57 درصد افزایش قیمت را شاهد باشد. کمی بعد در ماه آوریل (فروردین) 101 میلیون دلار سود را از سرمایه این شرکت خارج کرد. حرکتی که قرار بود نقدینگی Bitcoin را مورد آزمایش قرار دهد. تسلا موفق شد با کوتاه کردن پوزیشن خود، درآمد یک چهارم ابتدایی خود را در سال بسیار افزایش دهد.

به دلیل سقوط قیمت اخیر BTC، این شرکت مجبور شد در یک چهارم دوم سال، ضرری معادل 23 میلیون دلار را به ثبت برساند.

از آن موقع تا کنون این شرکت به ذخایر دارایی دیجیتال خود، هیچ مبلغی اضافه نکرده است.

ایلان ماسک و بیت کوین

در کنفرانس The B Word هم ایلان ماسک صراحتاً گفت که شرکت دیگر او یعنی SpaceX صاحب مقداری بیت کوین می باشد اما از آنجایی که اسپیس ایکس یک شرکت خصوصی است، کاملاً مشخص نکرد که این میزان چقدر است.

ایلان ماسک همچنین در این کنفرانس گفت که او شخصاً رمز ارزهای دوج کوین (DOGE) و اتریوم (ETH) هم در کنار BTC، در دارایی های خود دارد.

خرید ارز های دیجیتال

بعد از این که شرکت تسلا به دلیل مسائل زیست محیطی، از ادامه دریافت پرداخت با بیت کوین خودداری کرد، علیرغم احساسات منفی پیرامون این امر، مدیرعامل Tesla باری دیگر تاکید ک د که او یکی از حامیان این رمز ارز می باشد.

او در این کنفرانس لباسی به تن داشت، که نظریه تکامل انسان را در کنار تکامل نظام پولی که در نهایت به Bitcoin ختم می شود، به تصویر کشیده بود.

ایلان ماسک همچنین تایید کرد که تسلا احتمالاً امکان پرداخت با بیت کوین را از سر خواهد گرفت.

منبع: یو تودی

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT