خرید سریع ارزهای دیجیتال در ایران

آموزش خرید سریع ارزهای دیجیتال در ایران | اتریوم، کاردانو، تتر، ترون و …

زمان مطالعه 3 دقیقه

بسیاری از ایرانی‌ها امسال به دنبال خرید و فروش انواع ارزهای دیجیتال بودند و خیلی‌ها به تازگی با این مباحث آشنا دشند. الان که قیمت بیت کوین ودیگر ارزها به پایین‌ترین نرخ خود رسیده است، بهترین زمان خرید و نگهداری ارزرمزها می‌باشد. ما در این مقاله به شما به صورت گام به گام به شما آموزش خواهیم داد که چطور برای خرید سریع ارزهای دیجیتال مانند بایننس کوین، کاردانو، تتر، ترون و دیگر ارزهای دیجیتال اقدام نمایید.

آموزش خرید سریع ارزهای دیجیتال در ایران

۱) کسب کردن اطلاعات کافی

نمودار خرید سریع ارزهای دیجیتال

اولین قدم برای خرید ارزهای دیجیتال، آگاهی در مورد قیمت و ویژگی‌های خود ارز است. باید ارز را در مناسبترین قیمت زمان خود خریداری کنید، به عنوان مثال اگر به صفحه Coinmarketcap مراجعه کنید دقیقترین نمودار لحظه‌ای قیمت ارز‌های دیجیتال را مشاهده می‌کنید. همچنین اگر بخواهید قیمت‌های لحظه‌ای را به تومان ببنید، می‌توانید به سایت Avalnews مراجعه کنید تا قیمت‌های دقیق تومانی را ببینید.

نکته بعد این است که باید در مورد هر ارز اطلاعات کافی جمع آوری کنید. پیشنهاد ما این است که مقالات ارز رمزهای وبلاگ اول پرداخت را مطالعه کنید. همچنین مقاله «آموزش معامله ارزهای دیجیتال» را هم حتما بررسی کنید.

۲) خرید هر ارز دیجیتالی به صورت فوری

 شما می‌توانید به راحتی در کشور ایران هر ارز دیجیتالی که در مد نظر دارید را خریداری نمایید. مسیر خرید به صورت زیر می‌باشد:

۱) وارد صفحه اصلی سایت اول پرداخت (Avalpardakht.com) شده و روی گزینه ثبت نام کلیک نمایید.

آموزش خرید سریع ارزهای دیجیتال در ایران

 

۲) سایت اول پرداخت از شما می‌خواهد که اطلاعات اولیه خود را که شامل نام و نام خانوادگی، تلفن همراه، ایمیل، کد ملی و رمز عبور است را خود را وارد نمایید.

فرم خرید سریع ارزهای دیجیتال در ایران

 

۳) پس از آنکه فرایند ثبت نام را تکمیل کردید، باید وارد پنل کاربری خود شوید. آنگاه شما می‌توانید در این مرحله روی گزینه “ثبت سفارش” کلیک کنید.

۴) در ادامه شما در صفحه کارت‌هایی را مشاهده خواهید کرد که مربوط به انواع خدمات سایت اول پرداخت است، مانند افتتاح حساب پی پال، خرید با وب مانی، ثبت نام آزمون‌های بین المللی و … اما برای خرید سریع ارزهای دیجیتال باید توجه کنید که بیت کوین، تتر و اتریوم دارای کارت جدا هستند و دیگر ارزها را می‌توانید از کارت مرتبط با “خرید ارزهای دیگر” پیدا کنید و برای خرید اقدام نمایید. اگر هم ارز مورد نظر شما در لیست نبود، از طریق تیکت با کارشناسان سایت ارتباط بگیرید و درخواست خود را مطرح کنید.

قیمت خرید سریع ارزهای دیجیتال

 

۵) در مرحله ثبت سفارش، شما باید میزان عددی ارزرمز خود را به همراه آدرس کیف پولی که قرار است آن ارزرمز به آن واریز شود را وارد نمایید. در این مرحله، به طور کاملا اتوماتیک بر اساس نرخ لحظه‌ای دلار، مبلغ ریالی ارزرمز به همراه کارمزد و مبلغ قابل پرداخت برای شما محاسبه می‌گردد.

مراحل خرید سریع ارزهای دیجیتال

 

۶) به محض پرداخت اینترنتی و تکمیل فرایندهای خرید، ارزرمز خریداری شده به آدرس کیف پول شما ارسال می‌گردد. نکته بسیار مهم این است که خرید سریع ارزهای دیجیتال در این سایت به راحتی امکان پذیر است؛ چیزی که در خیلی از سایت‌های ایرانی مشاهده شاید نتوانید مشاهده کنید. لازم به ذکر است اگر هم به دنبال کیف پول‌های سخت افزاری هستید، مجموعه اول پرداخت خدمات فروش کیف پول لجر (LEDGER) و کیف پول ترزور (TREZOR) را هم به مشتریان خود عرضه می‌دارد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT