فروش دیجیتال با پی پال دانلودی

آموزش فروش دیجیتال با پی پال | فروش PDF و محصولات دانلودی در 4 مرحله

زمان مطالعه 7 دقیقه

خوب، فرض کنید که شما اولین کتاب الکترونیکی یا PDF بازاریابی محتوای خود را نوشته‌اید. خیلی خوب است! بعد از آن همه سخت کار کردن، احتمالاً منتظر به دست آوردن درآمد زیادی هستید، درست است؟ ولی لازم است بدانید، قبل از شروع فروش، شما نیاز دارید که یک سیستم پرداخت آنلاین قابل اعتماد راه اندازی کنید. با اینکه گزینه‌های زیادی وجود دارد، PayPal همچنان به عنوان یکی از ابزارهای مورد علاقه همه افراد در سراسر جهان برای ارسال و دریافت پول آنلاین، پیشرو است. در ادامه به آموزش فروش دیجیتال با پی پال در ۴ مرحله می‌پردازیم.

بگذارید داده‌ها خودشان صحبت کنند، همین الان که ما در حال صحبت کردن هستیم، ۲۰۳ میلیون نفر با حساب‌های PayPal فعال در ۲۰۲ کشور در سراسر جهان وجود دارند.

آموزش فروش دیجیتال با پی پال در ۴ مرحله

فروش دیجیتال با پی پال در 4 مرحله

نگران نباشید، ما به سادگی همه چیز را فقط در ۴ مرحله به شما نشان خواهیم داد. پس بیایید شروع کنیم!

۱. نوع درستی از اکانت PayPal را انتخاب کنید

در حال حاضر، PayPal دو نوع اکانت شخصی و تجاری ارائه می‌دهد. اگر PayPal را از قبل می‌شناختید، به احتمال زیاد یک اکانت شخصی هم دارید که از آن برای خرید در eBay استفاده کرده‌اید یا با استفاده از آن برای دوستان یا خانواده خود پول فرستاده‌اید.

با این حال، به عنوان یک فروشنده آنلاین، باید یک اکانت تجاری نیز راه اندازی کنید. به این ترتیب، شما می‌توانید در وب سایت یا اپلیکیشن خود پول دریافت کنید و به همراه کالاهای دیجیتالی که می‌فروشید فاکتور قابل اعتماد و مطمئن PayPal ارسال کنید.

با داشتن یک اکانت تجاری، شما می‌توانید:

  • با نام شرکت خود کار می‌کنید.
  • با پرداخت‌های کارت‌های بانکی برداشتی، کارت‌های اعتباری برای خرید و حساب بانکی موافقت می‌کنید.
  • به حداکثر ۲۰۰ کارمند اجازه دسترسی محدود به اکانت خود را می‌دهید.
  • یک آدرس ایمیل جداگانه برای مشکلات خدمات مشتری خود تنظیم می‌کنید. به این ترتیب، می‌توانید خیلی خوب و موثر با هرگونه بازپرداختی یا ادعایی از سمت خریدار کنار بیایید.

برای ثبت نام در اکانت تجاری PayPal، به Paypal.com بروید، روی “Sign Up” کلیک کنید و گزینه اکانت تجاری را انتخاب کنید:

شرایط فروش دیجیتال با پی پال

سپس تمام اطلاعات مورد نیاز را تکمیل کنید (مانند نام و آدرس تجارت خود و غیره).

ثبت نام برای یک اکانت تجاری استاندارد PayPal رایگان است، اما برای هر معامله باید هزینه‌ای پرداخت کنید. فرض کنید، شما در ایالات متحده خرید و فروش انجام می‌دهید. در این صورت، شما باید ۲/۹% + ۰/۳ دلار برای هر معامله پرداخت کنید.

برای کسب اطلاعات بیش‌تر در مورد هزینه‌های معامله، راهنمای ما را در مورد هزینه‌های فروشنده PayPal بررسی کنید.

توجه: نکته جالب در مورد استفاده از اکانت تجاری این است که شما قادر خواهید بود برای محصولات اضافی PayPal که می‌توانند به نیازهای تجاری شما کمک کنند، ثبت نام کنید. مثلا:

  • PayPal Checkout، یک تجربه تسویه حسابی ساده و ایمن، که مشتریانتان را در وب سایت یا برنامه تلفن همراه شما با استفاده از یک دکمه پرداخت هوشمند نگه می‌دارد.
  • هزینه پردازش ریزپرداخت‌ها، برای کمک به شما در پس انداز پول. شما می‌توانید ۵٪ از مبلغ معامله به اضافه کارمزد ثابت بر اساس ارز را پرداخت کنید. برای کالاهای زیر ۱۰ دلار موجود است.
  • حمایت از خریدار، برای کمک به خریداران در داشتن احساس امنیت. با این قابلیت، با محافظت از کالاهای دیجیتال PayPal، هنگام خرید کالاهای غیر قابل لمس، اطمینان بیشتری به مشتریان می‌دهد.

۲. یک پلتفرم تحویل دیجیتال مناسب برای محصولات دیجیتالی خود پیدا کنید

دقیقا نکته همینجاست. PayPal یک روش پرداخت بسیار کاربردی است، اما فقط همین است.

برای ارائه و تحویل دانلود‌های دیجیتالی، کتاب‌های الکترونیکی، PDF‌ها، بازی های رایانه‌ای و موارد دیگر، باید سرویسی را پیدا کنید که محصولات دیجیتالی شما را تحویل دهد و با ارسال فایل‌ها برای مشتریان خود، به صورت دستی و از طریق ایمیل از عهده این کار بر نمی آیید.

خبر خوب این است که پلتفرم‌های تجارت الکترونیکی متنوعی وجود دارد که می‌تواند به شما کمک کند کالاهای دیجیتال خود را با روشی سریع و ایمن به مشتریان خود منتقل کنید و روند خرید را جذاب‌تر و دلنشین‌تر کنید (و تحویل دیجیتال و به صورت خودکار). اگر به دنبال ابزاری ساده و کاربرپسند هستید، Sellfy یا Sendowl انتخابی مناسب برای کار شماست.

Sellfy یک پلتفرم تجارت الکترونیکی برای محصولات دیجیتالی است که به سازندگان محتوای دیجیتال (به عنوان مثال، نویسندگان کتاب های الکترونیکی، تولیدکنندگان موسیقی، عکاسان و غیره) اجازه می‌دهد محصولات خود را از طریق یک فروشگاه آنلاین ساده به فروش برسانند. قسمت مهم این است Sellfy با PayPal نیز کار می‌کند. چه چیزی بهتر از این هنگام استفاده از Sellfy، بلافاصله پس از خرید، پرداخت‌های خود را دریافت خواهید کرد، یعنی قرار نیست منتظر پرداخت‌های ماهانه خود بمانید!

در اینجا آنچه لازم است شما برای همگام سازی Sellfy با PayPal انجام دهید، آورده شده است:

  • فروشگاه Sellfy خود را راه اندازی کنید. نگران نباشید – بسیار ساده است و کمتر از ۲ دقیقه طول می‌کشد. فقط به com بروید، روی “Open my store” کلیک کنید و با استفاده از ایمیل یا اکانت فیس بوک خود وارد سیستم شوید.

Sellfy را به اکانت PayPal خود متصل کنید:

  • وارد فروشگاه Sellfy خود شوید و در بخش “” Store Settings و گزینه “Payment options” را پیدا کنید.
  • در قسمت PayPal، نام کاربری PayPal خود را وارد کنید همان آدرس ایمیلی که برای ثبت حساب خود استفاده کرده‌اید را وارد کنید.

 فروش دیجیتال با پی پال آموزش فروش PDF

همین! اکنون می‌توانید کالاهای دیجیتال خود را با استفاده از فروشگاه آنلاین خود از طریق PayPal بفروشید.

توجه: امکان استفاده از اکانت PayPal شخصی به همراه Sellfy وجود دارد. با این حال، بهتر است که به هر حال یک اکانت تجاری جداگانه نیز داشته باشید. به این ترتیب، خرید و فروش‌های تجارت شما همه در یک مکان نشان داده می‌شوند. علاوه بر این، راه اندازی اکانت تجاری PayPal به همان سادگی ایجاد یک اکانت شخصی است، بنابراین در واقع هیچ دلیلی وجود ندارد که از آن برای تجارت دیجیتال PayPal خود استفاده نکنید.

۳. لینک‌های محصولات خود را در شبکه‌های اجتماعی قرار دهید

اکنون شما دانلود دیجیتالی خود، و اکانت تجاری PayPal خود را دارید و حتی فروشگاهی را نیز برای تحویل کالاهای دیجیتال به مشتریان خود باز کرده‌اید. حال، اقدامات نهایی برای فروش کالاهای دیجیتال با PayPal چیست؟

از استفاده از رسانه های اجتماعی نترسید. لینک فروشگاه Sellfy خود را در پست‌های رسانه‌های اجتماعی در Facebook یا Twitter و همچنین در پروفایل خود اضافه کنید.

یک استراتژی رایج فروش در اینستاگرام، افزودن لینک در قسمت URL در بخش بیو است. داشتن یک لینک ثابت در آن قسمت، مشتریان شما را مستقیم به فروشگاه آنلاینتان منتقل می‌کند، در نتیجه ترافیک فروشگاه آنلاین شما افزایش یافته و فروش شما را افزایش می‌دهد.

توجه: یک دعوتنامه و فراخوان (مانند “دانلود” یا “دریافت کتاب الکترونیکی از اینجا”) را در بیوگرافی خود دقیقاً بالای لینک URL قرار دهید. این کار بازدید کنندگان از صفحه شما را ترغیب می‌کند تا از وب سایت شما بازدید کنند.

 فروش دیجیتال با پی پال عکس

۴. دکمه “همین الان خرید کنید” را اضافه کنید یا فروشگاه Sellfy خود را در وب سایتتان قرار دهید

برای افزایش دسترسی فروشنده و حتی دسترسی بیشتر به محصولات و فروش دیجیتال با پی پال، از وبلاگ یا وب سایت خود استفاده کنید. در مورد Sellfy، شما سه گزینه جالب دارید:

  • دکمه «اکنون بخرید» را اضافه کنید.
  • صفحه فروشگاه Sellfy خود را در وب سایت خود تعبیه کنید.
  • محصولات خود را در آن قرار دهید.

دکمه «اکنون خرید کنید» راهی سریع برای اجازه دادن به مشتریان برای خرید از طریق پلتفرم‌های مختلف است که شامل وبلاگ و وب سایت شما می‌شود. با تعبیه این دکمه‌ها، شما می‌توانید با فراهم کردن دسترسی سریع به کالاهای دیجیتال خود از هر وب سایتی، درآمد کسب کنید.

قیمت فروش دیجیتال با پی پال

اگر چندین محصول دیجیتالی دارید و می‌خواهید همه آنها را در وب سایت یا وبلاگ خود نمایش دهید، کل فروشگاه را می‌توانید در وب سایت خود تعبیه کنید. برای انجام این کار، در داشبورد کاربر Sellfy به “Embed” بروید.

سپس “Store view” و “Website” را انتخاب کنید. کد را از باکس متنی کپی کنید و آن را در ویرایشگر HTML یا JavaScript وب سایت خود وارد کنید.

شرایط فروش دیجیتال با پی پال

قراردادن یک محصول در وب سایت نیز به همین شکل است. با این گزینه محصول به صورت پنجره ای جداگانه نمایش داده می‌شود. برای این کار، دوباره به داشبورد خود به بخش “Embed” بروید و “Product card” را انتخاب کنید.

از لیست باز شده، محصولی را که می‌خواهید تعبیه کنید را انتخاب کنید، کد را از باکس متنی کپی کنید و کد را در ویرایشگر HTML یا JavaScript خود جایگذاری کنید.

فرایند فروش دیجیتال با پی پال

اگر با HTML و JavaScript آشنا نیستید، می‌توانید در مورد قرار دادن هر دکمه یا تعبیه محصولات در سایت خود با سرپرست سایت خود تماس بگیرید.

با ترکیب Sellfy به عنوان فروشگاه و PayPal به عنوان درگاه پرداخت قابل اعتماد، می‌توانید دانلود دیجیتال، PDF و سایر کالاهای دیجیتال خود را به راحتی و سریع به فروش برسانید.

حال که با فروش دیجیتال با پی پال برای فروش PDF و محصولات دانلودی آشنا شدید، می‌توانید اگر قصد فروش چنین محصولاتی را دارید می‌توانید از خدمات افتتاح حساب پی پال و همچنین نقد کردن درآمدهای ارزی مجموعه اول پرداخت استفاده نمایید.

خدمات افتتاح حساب پی پال

خدمات نقد کردن دلار پی پال به ریال

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT