کسب درآمد ارزی از سایت SendOwl

آموزش کسب درآمد ارزی از سایت SendOwl | سیستم دانلود اتوماتیک

زمان مطالعه 3 دقیقه

امروزه خیلی از افراد به دنبال کسب درآمد ارزی از سایت‌های شخصی خود هستند. اما با توجه به تحریم‌ها نمی دانند چگونه می‌توانند محصولات دیجیتال خود را در سطح جهانی به فروش بگذارند. در این مقاله به آموزش کسب درآمد ارزی از سایت SendOwl می‌پردازیم که مشکلات زیادی را حل کرده است و می‌توانید به راحتی درآمد پسیو داشته باشید.

سایت SendOwl چیست؟

سایت SendOwl در سال ۲۰۱۰ با یک تیم سه نفره در شهر لندن شروع به کار کرد و هدف این سایت این بود که درگاه دانلود و پرداخت ساده را به سایت‌های مختلف بدهد تا این سایت‌ها بتوانند بی دردسر محصولات دیجیتالی خود را بفروشند.

جالب است بدانید با اینکه تاکنون از طریق این سایت مبلغ یک میلیارد و چهارصد میلیون دلار پول محصول فروخته شده است، اما شرکت هنوز همان سه نفر هستند.

خدمات و مزایای استفاده از سایت SendOwl کدام است؟

درآمد ارزی از سایت SendOwl

نوع ارایه خدمات SendOwl بسیار ساده و جالب است. شما می‌توانید به راحتی درگاه پرداخت روی گزینه دانلود محصول را سوار کنید و حتی نگران این نباشید که مشتری با چه کارت بانکی قرار است پرداخت را انجام دهد.

مزایای کلی فروش در این سایت شامل موارد زیر می‌شود:

۱) درگاه پرداخت برای مشتریان رسپانسیو است. یعنی مشتریان با هر سیستمی که وارد سایت شما شوند و بخواهند پرداختی انجام دهند، درگاهی که نمایش داده می‌شود کاملا سازگار خواهد بود.

۲) درگاه پرداخت چند زبانه است. تنوع زبانی درگاه پرداخت باعث می‌شود مشتریان با آگاهی و اطمینان بیشتری اقدام به پرداخت کنند.

۳) تنوع درگاه پرداخت برای مشتریان وجود دارد. اگر شما بخواهید مثلا درگاه پی پال را روی سایتتان قرار دهید، ممکن است برخی مشتریان از حساب‌های بانکی دیگری برای خرید آنلاین استفاده می‌کنند، که باعث مشکلاتی می‌شود. سایت SendOwl درگاه‌های پرداخت Paypal، کردیت کارت، Apple pay و … را برای همه فراهم می‌کند.

۴) قابلیت API درگاه پرداخت روی هر سایتی وجود دارد. شما به راحتی هر نوع سایتی را که داشته باشید، می‌توانید این درگاه را فعال کنید و با خیال راحت کار نمایید.

موارد مصرف به شرح زیر است:

۱) تمام محصولات دیجیتالی (مانند کتاب الکترونیک، موسیقی، نرم افزار، الگوهای طراحی و …)

۲) فروش حق عضویت (مانند عضویت خبرنامه، تیم‌ها و انجمن‌ها و …)

۳) فروش عضویت ماهیانه (مانند عضویت برای استفاده از ویدیو، موسیقی، خدمات آنلاین و …)

۴) فروش دسترسی کامل (مانند دسترسی به کل داده‌ها و و پکیج‌هایی که هفتگی آپدیت و ارسال می‌شوند و …)

آموزش کسب درآمد ارزی از سایت SendOwl

کسب درآمد ارزی از سایت SendOwl آموزش

مثلا شما می‌خواهید قالب‌های پاورپوینت را در سایت خود به صورت ارزی بفروشید و با هر دانلود، اول مشتری پول را پرداخت کند.

برای اینکار ابتدا در سایت SendOwl عضو شوید، و یکی از پنل‌های این سایت را خریداری کنید:

  • ۹ دلار در ماه: فروش ۱۰ محصول و یک گیگ فضای ذخیره
  • ۱۵ دلار درماه: فروش ۳۰ محصول و سه گیگ فضای ذخیره، به همراه لینک همکاری و مهر زنی فایل‌های PDF
  • ۲۴ دلار در ماه: فروش ۱۰۰ محصول و پنج گیگ فضای ذخیره، یک مدل حق عضویت، به همراه لینک همکاری و مهر زنی فایل‌های PDF، نمایش ویدیویی
  • ۳۹ دلار در ماه: فروش ۲۵۰ محصول و ۱۵ گیگ فضای ذخیره، سه مدل حق عضویت، به همراه لینک همکاری و مهر زنی فایل‌های PDF، نمایش ویدیویی

در ادامه در داشتبورد خود روی گزینه add a product کلیک کنید. صفحه‌ای باز می‌شود که می‌توانید نوع خدمتی‌که می‌خواهید فعال کنید را تعیین نمایید.

مراحل درآمد ارزی از سایت SendOwl

پس از کسب درآمد ارزی از سایت SendOwl ، شما می‌توانید درخواست تسویه حساب دهید. در این شرایط می‌توانید برای نقد درآمد خود، از خدمات نقد کردن درآمد ارزی مجموعه اول پرداخت استفاده نمایید.

خدمات نقد درآمد ارزی

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT