گوگل برای دورکاری فریلنسری

ویژگی های جدید گوگل برای دورکاری | اخبار‌های جدید تکنولوژی

زمان مطالعه 4 دقیقه

در این مقاله اول به ویژگی های جدید گوگل برای دورکاری می‌پردازیم و بعد از آن ۴ اتفاق مهم دنیای تکنولوژی را که در هفته گذشته اتفاق افتاد بررسی می‌کنیم. ممکن است برایتان جالب باشد که بدانید هر کدام بر کار شما چه تاثیری دارد.

ویژگی های جدید گوگل برای دورکاری | Google Workspace

گوگل برای دورکاری ویژگی‌های جدید را به Workspace Google اضافه کرده است تا به آن‌ها کمک کند تا از راه دور همکاری کنند و به گردش کار خود بهبود ببخشند. برخی از ویژگی‌های جدید عبارتند از ساخت یک فضای کاری برای کارگران و راه اندازی Google Assistant، و امکان استفاده از دستیار صوتی. ویژگی‌های دیگری نیز در دسترس خواهد بود مانند تماس ویدئویی Google Meet، ویژگی‌های مدیریت زمان، تنظیمات وضعیت و پشتیبانی از چند زبان زنده دنیا.

چرا این گزینه برای کسب و کار شما مهم است: کار مهم‌ترین بخش زندگی شماست، قابلیت‌های بیشتر باعث راحتی بیشتر شما برای انجام کار می‌شود. همانطور که کارکنان به سر کار برگشتند، انتظار می‌رود که شرکت‌ها گزینه‌های WFA را به عنوان بخشی از مزایای اصلی خود ارائه دهند. شرکت‌های هوشمند این کار را انجام خواهند داد. آن‌ها همچنین ابزارهایی مانند آن‌هایی را که گوگل ارائه می‌دهد برای کمک به کارگران در راستای بهبود کیفیت کار ارائه خواهند داد.

Microsoft Teams در حال برنامه ریزی برای ایجاد آواتار‌های مجازی است

Microsoft Mesh یک پلتفرم جدید است که توسط غول فناوری توسعه یافته است تا با هر کسی همکاری کند و تجربیات را عملا بر روی دستگاه‌های مختلف به اشتراک بگذارد. افرادی که از Mesh استفاده می‌کنند به عنوان آواتار‌های مجازی در Altospacevr (یک پیامرسان که توسط Microsoft تقریبا ۴ سال پیش توسعه داده شد) عضو می‌شوند. هدف نهایی طرح این است که به مردم اجازه دهد تا به عنوان یک نماد ظاهر شوند. در ابتدا مایکروسافت برای نمونه این تکنولوژی را از طریق یک مدل سازی تماس Skype به نمایش گذاشت که چگونه یک تکنسین می‌تواند به کسی در تعمیر سیم کشی کمک کند. این پلتفرم بهترین مکان برای آموزش دادن به مردم و یا برای آموزش دیدن است.

چرا این گزینه برای کسب و کار شما مهم است: هنوز راه زیادی تا رسیدن به سطح ایده آل دارد، اما هم اکنون هم یک فرصت عالی برای شماست، تا بدون شناختن یا شناساندن هویت با دیگر افراد در ارتباط باشید. تجربیات جدید به دست بیاورید، کار جدید یاد بگیرید و یا در صورت داشتن مهارت کافی، کار جدید بدست بیاورید.

Square در حال حاضر یک بانک است

3 ویژگی های جدید گوگل برای دورکاری اخبار‌های جدید تکنولوژی

این خبر هفته گذشته اعلام شد که Square در حال حاضر قادر به کار به عنوان یک بانک است. پس از دریافت تأیید FDIC در سال ۲۰۲۰، خدمات مالی Square با تمرکز بر خدمت رسانی و تامین مالی برای فروشندگان Square در ایالات متحده شروع به کار کرد. با توجه به لزوم خدمت رسانی خدمات بانکی در خانه و از راه دور، در حال حاضر Square قادر خواهد بود به طور موثر به مشتریانی که به خدمات آن‌ها نیاز دارند، خدمت رسانی کند.

به لطف FinTech که این کار را برای آن‌ها ممکن کرده است، Square به جمع بانک‌ها و موسسات مالی اینترنتی پیوست و اکنون آن‌ها هم می‌توانند به مردم خدمت رسانی کنند. این یک خبر عالی برای کسب و کار‌های نوپا و یا کسانی است که ایده دارند اما سرمایه ندارند، زیرا میتوانند از Square وام بگیرند البته باید این نکته را در نظر داشته باشید که نرخ بهره در آن به میزان قابل توجهی بالاتر از بانک‌های سنتی است.

ابزار امنیت آنلاین رایگان با هدف کمک به مشاغل کوچک برای حفظ امنیت

4 ویژگی های جدید گوگل برای دورکاری اخبار‌های جدید تکنولوژی

مرکز امنیت ملی سایبری ایالات متحده یک ابزار جدید را که به کسب و کارهای کوچک کمک می‌کند تا در برابر حمله‌ی هکر‌ها بتوانند از خود محافظت کنند.

چرا این گزینه برای کسب و کار شما مهم است: این ابزار که با نام Cyber Action Plan شناخته می‌شود یک سرویس آنلاین و رایگان است و برای کمک به کسب و کار‌های کوچک برای مقابله با مجرمان سایبری ایجاد شده است. در طول سال گذشته، حملات سایبری تقریبا یک سوم افزایش یافته است، پس اهمیت زیادی دارد که ما کسب و کار خود را در برابر این سیل عظیم از حملات مقاوم کنیم.

ربات‌های تحویل دهنده کالا، بخار ضدعفونی کننده پخش می‌کنند

5 ویژگی های جدید گوگل برای دورکاری اخبار‌های جدید تکنولوژی

ربات‌های تحویل دهنده کالا و غذا در سال گذشته مشتریان زیادی به دست آورده اند و بیشتر مردم به دنبال تحویل گرفتن کالا‌ها بدون تماس به دلیل Covid-19 بودند. Postmates X Robotics Spinoff از راه اندازی یک سرویس تحویل کالای محبوب و مناسب برای شرایط کنونی با همکاری Uber خبر داد. با نزدیک به ۵۰٪ از بیرون بر بودن غذا‌ها در ایالات متحده، یک نیاز اساسی به این سرویس احساس می‌شد. حالا با این نوآوری جدید افراد می‌توانند بدون ترس از مبتلا شدن به ویروس کرونا غذا و یا کالا سفارش بدهند.

چرا این برای کسب و کار شما مهم است: محروم شدن از رستوران‌های محلی و چشیدن طعم غذاهای آن‌ها واقعاً ناراحت کننده است. بسیاری از رستوران‌ها هم به دلیل کم شدن مشتریان در معرض ورشکستگی قرار گرفتند، اما استفاده از ربات می‌تواند راه حلی باشد که هر دو طرف را راضی کند.

حال که با ویژگی های جدید گوگل برای دورکاری آشنا شدید می‌توانید از خدمات نقد کردن درآمد ارزی سایت اول پرداخت استفاده کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT
خرید آنی ووچر پرفکت مانی
اپلیکیشن اول پرداخت