0 معرفی مایکروسافت ریواردز گرفتن گیفت کارت به صورت رایگان

معرفی مایکروسافت ریواردز | گرفتن گیفت کارت به صورت رایگان

زمان مطالعه 5 دقیقه

با برنامه مایکروسافت ریواردز می‌توانید امتیاز و جایزه کسب کنید. در اینجا نحوه دستیابی به کالاهای رایگان با استفاده از برنامه‌هایی مانند Edge و Bing بیان شده است.

مایکروسافت ریواردز چیست؟

برنامه Microsoft Rewards به شما امکان می دهد با انجام برخی وظایف مانند انجام آزمونهای آنلاین، مرور با Microsoft Edge و جستجو با استفاده از Microsoft Bing، برای خود امتیاز جمع کنید.

در ازای این کارها، می‌توانید گیفت کارت مخصوص فروشگاه‌های منتخب را دریافت کنید، برای برخی از محصولات تخفیف بگیرید، لباس برنده شوید، برای جوایز ارزنده‌تر وارد قرعه کشی شوید و یا به خیریه کمک کنید. بیایید ببینیم چگونه می‌شود این کارها را انجام داد.

اکانت Microsoft

3 معرفی مایکروسافت ریواردز گرفتن گیفت کارت به صورت رایگان

در ابتدا شما برای دستیابی به این جوایز به یک حساب Microsoft نیاز دارید. اگر تابه حال اقدام نکرده‌اید، برای ایجاد آن، به صفحه account creation بروید. وارد حساب خود شوید، به سایت Microsoft Rewards بروید و روی عضویت به صورت رایگان در پایین صفحه کلیک کنید. بهتر است با مرورگر Microsoft Edge شروع کنید، زیرا مایکروسافت به شما برای استفاده از Edge امتیاز می‌دهد.

مایکروسافت از شما در Rewards program با آزمون‌های مختلف، نظرسنجی‌ها و سایر کارهایی که می‌توانید امتیاز جمع آوری کنید، استقبال می‌کند. هر کاری را که منجر به کسب امتیاز می‌شود را لیست می‌کند. یکی از کارهایی که مورد علاقه شماست را پیدا کنید و روی لینک کلیک کنید، در این صورت به شما می‌گوید که با انجام آن چند امتیاز می‌توانید کسب کنید.

بعد از اتمام هر کار، ممکن است لازم باشد مرورگر خود را رفرش کنید تا تمام امتیازات خود را ببینید. برای هر کاری که انجام می‌دهید، باید علامت تیک (✅) را نیز در کادر مربوط به آن کار مشاهده کنید که امتیازات کسب شده را نشان می‌دهد.

اهداف خود را کشف کنید

4 معرفی مایکروسافت ریواردز گرفتن گیفت کارت به صورت رایگان

بعد از اتمام چند مرحله، ممکن است بخواهید یک هدف برای خود تعیین کنید. در پایین صفحه به بخش Your goal بروید و روی لینک Set goal کلیک کنید. به طور پیش فرض، همه اهداف پیشنهادی برای شما در Goals page نشان داده می‌شود. می‌توانید با کلیک بر روی Shop ،Win یا Donate، نتایج را فیلتر کنید. و می‌توانید نتایج را بر اساس Price low به high یا Price high به low مرتب کنید.

تعیین اهداف

هدف مورد نظر خود را پیدا کنید و روی Set as Goal کلیک کنید. شما می‌توانید از بین جوایز مختلف از جمله گیفت کارت، ورود به قرعه کشی و کمک مالی به خیریه یکی را انتخاب کنید.

تکمیل اهداف

شما به صفحه اصلی پاداش بازگشتید. به پایین صفحه بروید تا ببینید چند امتیاز برای دستیابی به هدفی که انتخاب کرده‌اید، نیاز است. اگر امتیاز کافی دارید، روی لینک Redeem Now کلیک کنید تا امتیازاتتان را برای دریافت آن استفاده کنید.

اگر گزینه یا برنامه‌ای مربوط به خیریه را انتخاب کردید، روی دکمه اهدا کلیک کنید، اگر قرعه کشی را به عنوان جایزه انتخاب کرده‌اید، دکمه ورود به قرعه کشی را انتخاب کنید، سپس آن را تأیید کنید.

حذف اهداف

به صفحه اصلی Rewards برگردید؛ به پایین پنجره بروید. اگر می‌خواهید هدفی متفاوت انتخاب کنید، روی گزینه Remove goal کلیک کنید. سپس برای تعیین هدف جدید روی Set goal کلیک کنید و یکی دیگر انتخاب کنید.

Redeem Points

برای اطلاع از امتیازات خود، در بالای صفحه اصلی جوایز، امتیازات موجود، کل امتیازات کسب شده و تفکیک امتیازات را می‌توانید مشاهده کنید. چه هدفی برای خود تعیین کنید یا نکنید، می‌توانید برای هر جایزه در هر زمانی امتیاز بگیرید. در قسمت بالای صفحه Redeem را انتخاب کنید.

انتخاب جوایز

جوایز مختلف را بررسی کنید. اگر برای هر یک از جوایز امتیاز کافی داشته باشید، لینک Redeem Reward برای آن ظاهر می‌شود. اگر امتیاز کافی نداشته باشید، نمودار تعداد امتیازات فعلی و تعداد امتیازات مورد نیاز برای دریافت آن را نشان می‌دهد. برای استفاده از جایزه‌ای که به آن علاقه دارید و همچنین امتیاز کافی برای آن دارید، روی لینک Redeem Reward کلیک کنید.

چگونه در مایکروسافت ریواردز امتیاز کسب کنیم

1 معرفی مایکروسافت ریواردز گرفتن گیفت کارت به صورت رایگان

اگر با حساب Microsoft خود وارد سیستم شوید، روش‌های دیگری برای کسب امتیاز بدون نیاز به آزمون یا پر کردن نظرسنجی‌ها وجود دارد. همانطور که قبلاً گفته شد، می‌توانید با استفاده از مرورگر Edge مایکروسافت یا جستجو با Bing امتیاز کسب کنید. برای کسب درآمد بیش‌تر از هردو آنها با هم استفاده کنید.

سایر روش‌های جستجوی که منجر به دریافت جوایز می‌شوند عبارتند از: استفاده از search box در taskbar ویندوز 10 و جستجو با Bing از طریق Cortana و خرید از فروشگاه آنلاین مایکروسافت با استفاده از دستگاه تلفن همراه و Xbox One، برنامه فروشگاه Microsoft در ویندوز ۱۰ یا ۸/۱ یا web، اگر در Xbox One بازی‌های انتخابی انجام دهید یا بازی‌های خاصی را انجام دهید، امتیازاتی را نیز دریافت خواهید کرد.

Earn with Microsoft Family

اگر با سایر اعضای خانواده خود یک Microsoft Family ایجاد کرده‌اید، می‌توانید امتیازات را با آن‌ها به اشتراک بگذارید. در صفحه Rewards، روی Community در بالای صفحه کلیک کنید. در این قسمت، می‌توانید سایر اعضای خانواده را به برنامه جوایز دعوت کنید و می‌توانید به اعضای دیگر که قبلاً از آن استفاده کرده‌اند، امتیاز دهید یا از آن‌ها امتیاز بگیرید.

Rewards Status

بروی عنوان Status در بالای صفحه کلیک کنید. در اینجا، جزئیات کامل از وضعیت خود مشاهده خواهید کرد، از جمله امتیازات کسب شده، سطح خود (هر چه سطح بالاتر باشد مزایای بیش‌تری به همراه دارد)، امتیازات صرف شده، نشان‌های کسب شده، پیشرفت و جوایز اخیر شما قابل مشاهده است.

همانطور که امتیاز کسب می‌کنید، به شما نشان‌های مختلفی نیز اعطا می‌شود. با کلیک بر روی See available badges می‌توانید این نشان‌ها را در صفحه Status مشاهده کنید. نشان‌ها در واقع هیچ گونه ارزش خاصی برای شما ندارند. آنها بیش‌تر یک نماد برای رجزخوانی هستند.

مشاهده پیشرفت در مایکروسافت ریواردز

2 معرفی مایکروسافت ریواردز گرفتن گیفت کارت به صورت رایگان

در صفحه Status بخشی به نام Your progress وجود دارد که می‌توانید نحوه کسب امتیازات را بررسی کنید. از این بخش گزینه‌های redeem a reward ،see your points breakdown ،go to a daily set و go to your dashboard را انتخاب کنید.

جوایز اخیر

در صفحه Status بخشی به نام Your recent rewards وجود دارد. از این قسمت، می‌توانید صفحه اهدا را مشاهده کنید، گیفت کارت را بازخرید کنید و نتیجه قرعه کشی‌هایی که در آن‌ها شرکت کرده‌اید را بررسی کنید.

مشاهده برندگان قبلی

آیا علاقه دارید به دانستن اینکه پیش از شما چه کسانی جوایز بزرگی را برنده شده اند؟ در بخش reward روی winners کلیک کنید. حال می‌توانید نام و مکان برندگان را مشاهده کنید.

حال که با مایکروسافت ریواردز آشنا شدید پیشنهاد می‌شود از خدمات صدور گیفت کارت سایت اول پرداخت استفاده کنید.

امتیاز 2.5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

3 دیدگاه

  1. اروین گفت:

    سلام اگر یه تعداد زیادی اکانت بسازیم و بخواهیم از گیف کارت های امازون استفاده کنیم بعد از ریواردز 5 اکانت.اکانت های بعدیsuspandیا بن میشوند ایا چاره ای برای حل این مشکل دارید؟؟؟

  2. کیارش گفت:

    آیا راه خاصی برای استفاده از مایکروسافت ریواردز در ایران هست؟ چون تا جایی که من میدونم در ایران ساپورت نمیشه

    1. سهیل دهقانی گفت:

      سلام وقت بخیر
      قبلا من خودم انجام دادم ولی جدیدا امتحان نکردم هرچند همون 2 – 3 سال پیش هم باید با ابزارهای دور زدن تحریم به این سرویس وصل میشدین و اطلاعات ایران هم نمیدادین تا بتونید از این سایت استفاده کنید

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT