امکان خرید یوسی پابجی (PUBG) با پرداخت ریالی

زمان مطالعه 5 دقیقه

احتمال آنکه شما یکی علاقه مندان به بازی هیجان انگیز پابجی (PUBG) نباشید، خیلی کم است! یک بازی جهانی که بیش از ۴۰۰ میلیون کاربر در سراسر دنیا دارد. مجموعه اول پرداخت اکنون این امکان را فراهم کرده است که کاربران علاقه‌مند به بازی پابجی، بتوانند به راحتی چند کلیک با کارت‌های عضو شتاب و پرداخت ریالی برای خرید یوسی پابجی (PUBG) اقدام کنند و اعتبار بازی خود را افزایش دهند. آنچه در این مقاله می‌خوانید راهنمای خرید یوسی بازی پابجی را به طور کامل شرح می‌دهد.

معرفی بازی پابجی (PUBG)

پابجی یک بازی جدید نیست اما با گذشت زمان محبوب‌تر نیز شده است و باز هم کاربران با علاقه آن را دنبال می‌کنند. پابجی مخفف کلمه Player Unknown’s Battle Grounds است و در سبک بتل رویال توسط شرکت سازنده آن به همین نام در کره جنوبی ارائه شده است؛ بازی پابجی در سال ۲۰۱۷ عرضه شده است.

داستان بازی پابجی

امکان خرید یوسی پابجی (PUBG) چیست

در جریان این بازی، بازیکنان باید بر روی جزیره‌ای که در آن فرود آمده اند، به دنبال اسلحه و مهمات باشند تا بتوانند دیگران را از سر راه بردارند و آخرین نفری باشند که زنده می ماند. علاوه بر آنکه شما می توانید به صورت تک نفره مبارزه کنید، این بازی قابلیت تشکیل گروه های دو نفره و چهار نفره را دارد. اگر تا اینجا تصور کرده اید که پابجی یک بازی ساده است، باید بگوییم اشتباه می کنید.

نقشه جزیره‌ای که در آن فرود می‌آیید گسترده است و در ابتدای بازی شما هیچ اسلحه‌ای ندارید و باید هر چه سریعتر برای خود اسلحه پیدا کنید تا بتوانید با دیگر بازیکنان مبارزه کنید. در جریان بازی، از هواپیما جعبه‌هایی حاوی اسلحه‌، لباس مخصوص و جلیقه به پایین پرتاب می‌شود که شما می‌توانید با کمک آن زنده بمانید و با کشتن دیگر رقبا، برنده شوید.

بازی PUBG تنها یک هدف دارد و آن هم زنده ماندن تا انتهای بازی! اگر چه شما در ابتدای بازی هیچ اسلحه‌ای ندارید اما می‌توانید با تعیین مکان فرود خود در ابتدای بازی و بسیاری از استراتژی‌های دیگر شانس خود را برای برنده شدن افزایش دهید.

شرکت سازنده بازی پابجی

امکان خرید یوسی پابجی (PUBG) شرکت

پانجی توسط یکی از زیرمجموعه های شرکت Bluehole به نام Ginno Games ساخته شده است. البته بعدا این شرکت نام خود را به PUBG Cporation تغییر داده است. طراح اصلی بازی با نام مستعار PlayerUnknown شناخته شده است. او به دنبال طراحی یک بازی مهیج بوده است که پیش بینی آن به راحتی ممکن نباشد و علاوه بر آن بازیکنان بتوانند چندین بار بازی را از ابتدا آغاز کنند. سازنده بازی، داستان آن را از فیلم Battle Royale الهام گرفته است. البته او در جریان ساخت این بازی تنها نبوده است و در مجموع ساخت بازی PUBG حدود ۷۰ نفر در آن مشارکت داشته‌اند.

سیستم مورد نیاز پابجی

بازی پابجی بر روی سیستم های مختلفی مانند کامپیوتر، موبایل اندروید و iOS در دسترس است و شما می توانید آنرا نصب کنید. اما برای آنکه بتوانید به راحتی و سرعت بیشتر پابجی بازی کنید بهتر است رم کامپیوتر ۱۶ گیگابایتی در اختیار داشته باشید. درخصوص پابجی موبایل؛ حداقل رم گوشی اندرویدی شما بایستی ۲ گیگ باشد. البته در گوشی های iOS حداقل رم مورد نیاز ۱ گیگ است.

یوسی پابجی چیست؟

خرید یوسی پابجی (PUBG) چیست

حال که دید بهتری نسبت به PUBG دارید، می‌خواهیم مفهوم یوسی پابجی را شرح دهیم. همانطور که در داستان بازی شرح دادیم، در جریان بازی بایستی به دنبال اسلحه و مهمات باشید. یوسی (UC) برای شما مانند پول و اعتبار است که با استفاده از آن می‌توانید اسلحه، کوله پشتی و هر آنچه برای پیروزی نیاز دارید، بخرید. کلمه UC مخفف Unknow Cash است و واحد پولی در بازی پابجی محسوب می‌شود.

خرید یوسی پابجی در میان بازیکنان PUBG بسیار متداول است. کاربران ایرانی به دلیل تحریم‌های اعمال شده نمی‌توانند به طور مستقیم نسبت به خرید یوسی پابجی اقدام کنند اما سایت‌های واسطه مانند اول پرداخت این امکان را ایجاد کرده‌اند تا کاربران بتوانند با پرداخت ریالی یوسی پابجی یا همان اعتبار PUBG خریداری کنید.

کاربرد یوسی در پابجی موبایل

یوسی تاثیر زیادی در روند بازی پابجی دارد. همانطور که در بخش قبل بیان کردیم شما می‌توانید با استفاده از یوسی آنچه برای برنده شدن در بازی نیاز دارید، خریداری کنید. تجهیزات نظامی، اسلحه، مهمات و … برخی از چیزهایی هستند که شما می‌توانید با یوسی (اعتبار) خود در بازی پابجی بخرید و با ارتقا تجهیزات خود، شانس خود را برای برنده شدن افزایش دهید.

علاوه بر آن شما با خرید یوسی پابجی شانس شرکت در مسابقات رویال پس (Royal Pass) و الیت رویال را خواهید داشت. رویال پس یا الیت رویال رقابت‌هایی هستند که در طی آن ماموریت‌هایی به شما واگذار می‌شود. اگر شما بتوانید به طور کامل این رقابت‌ها را به پایان برسانید، یوسی‌های خیلی بیشتری را به عنوان پاداش دریافت خواهید کرد.

خرید یوسی پابجی (PUBG)

برای خرید یوسی پابجی (PUBG) روش‌های متفاوتی وجود دارد. کسانی که در خارج از ایران بازی می‌کنند، یا به سیستم‌های پرداخت بین المللی دسترسی دارند، می‌توانند با مراجعه به سایت pubgmobile.com نسبت به خرید مستقیم یوسی پبجی اقدام کنند. زمانی که به سایت ذکر شده وارد می‌شوید، با صفحه‌ای مانند تصویر زیر مواجه می‌شوید. همانطور که مشاهده می‌کنید خرید یوسی با کارت های ویزا و مستر و دیگر سیستم‌های پرداخت بین المللی ممکن است. همچنین مجموعه اول پرداخت در زمینه گیفت کارت RAZER gold در خدمت شما می‌باشد.

خرید یوسی پابجی (PUBG) مراحل

اگر صفحه را به سمت پایین اسکرول کنید می‌توانید انواع یوسی‌های پابجی که قابل خرید است را مشاهده نمایید. با انتخاب هر یک و کلیک بر روی دکمه ” Pay Now” که در گوشه پایین سمت راست قرار دارد، به صفحه درگاه پرداخت هدایت می‌شوید.

خرید یوسی پابجی با اول پرداخت

توجه داشته باشید که در هر کدام از این روش ها نیازی به دسترسی به اکانت بازی PUBG شما وجود ندارد، لذا هیج مشکلی از لحاظ امنیتی حساب شما را تهدید نمی‌کند. در صورت بروز هر گونه سوال احتمالی، تیم پشتبانی اول پرداخت آماده پاسخ گویی به پرسش های شما هستند و شما می توانید از طریق ثبت تیکت، چت آنلاین و یا تماس تلفنی با ایشان ارتباط برقرار کنید.

خرید یوسی پابجی (PUBG) شرایط

پرایم پابجی چیست و چگونه می‌توان آنرا خرید؟

تا اینجا با بازی PUBG و خرید یوسی برای داشتن امکانات بیشتر آشنا شدید اما خوب است بدانید که دنیای پابجی بزرگتر از اینهاست!

پرایم و پرایم پلاس (Prime & Prime Plus) دو آپشن دیگر بازی پابجی هستند که شما با داشتن آنها می‌توانید به آپشن‌های بیشتری دسترسی داشته باشید. داشتن اشتراک‌های پرایم پابجی یا پرایم پلاس حجم گسترده‌تری از یوسی‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهد و می‌تواند در مدت سی روز یا بیشتر، آپشن‌های مختلفی را به بازیکن بدهد.

یوسی‌های بیشتر، BP‌های متعدد و Royal Point از جمله چیز‌هایی است که با خرید پرایم پابجی یا پرایم پابجی پلاس خواهید داشت. لازم به ذکر است خرید پرایم پابجی نیز از طریق سایت اول پرداخت ممکن است.

حالا که  متوجه شدید امکان خرید یوسی پابجی (PUBG) وجود دارد، می‌توانید به راحتی با استفاده از خدمات پرداخت ارزی با ویزا و مستر کارت درخواست خود را ثبت کنید.

خرید با ویزا و مستر کارت

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT