آموزش کسب درآمد ارزی از بازی پابجی

آموزش کسب درآمد ارزی از بازی پابجی

زمان مطالعه 3 دقیقه

استارتاپ بازاریابی بازی‌های رمزارز (Refereum) می‌گوید که با رقیب اصلی بازی فورتنایت یعنی PlayerUnknown’s Battlegrounds یا پابجی همکاری خود را آغاز کرده است. در این مقاله به آموزش کسب درآمد ارزی از بازی پابجی می‌پردازیم.

نقد درآمد ارزی

کسب درآمد ارزی از بازی پابجی | توکن‌های RFR

3 آموزش کسب درآمد ارزی از بازی پابجی

RFR توکن‌هایی بر پایه‌ی اتریوم است و سازندگان این توکن با بازی ساز‌ها همکاری می‌کنند، در طی این همکاری، پلیر‌های پابجی توکن RFR پاداش می‌گیرند.

این استارتاپ گفته که وظیفه تامین توکن‌های RFR را برای کمپین اولیه برعهده دارد.

پلیر‌های بازی پابجی می‌توانند با ورود مستقیم به بازی و بدست آوردن پیروزی‌ها و انجام دادن چلنج‌های روزانه مانند برنده شدن در رقابت‌ها، پاداش دریافت کنند.

همکاری پابجی با سایر بازی‌ها

این کمپانی می گوید که اخیرا هم این پروژه را در بازی های دیگری مانند State of Decay 2، فورتنایت، Apex Legends و سری بازی‌های بتلفیلد نیز به اجرا در آورده است.

استارتاپ Refereum می گوید که در رویداد فروش توکن که اوایل سال ۲۰۱۸ به طور خصوصی برگزار کرده.

این استارتاپ توانسته ۳۲ میلیون دلار سرمایه کسب کند و توکن RFR را ساخته تا بتواند بازی سازان، استریم کننده ها و پلیر ها را بهتر حمایت کند.

کسب پاداش از طریق بازی پابجی

1 آموزش کسب درآمد ارزی از بازی پابجی

کمپانی‌های بازی سازی از افراد تاثیرگذار می‌خواهند تا بازی ساخته شده توسط آن‌ها را در پلتفرم‌هایی مانند توییچ استریم کنند و همچنین از پلیر‌ها می‌خواهند تا استریم‌های ساخته شده را ببینند. این استارتاپ بر این باور است که پاداش دادن می‌تواند کمک کند و ثبت این پاداش‌ها در بلاک چین، این موضوع را شفاف و عادلانه‌تر می‌کند.

پابجی یک از بازی های سبک مبارزه ای است که با بازی فورتنایت رقابت می کند.

با توجه به نمودار های استیم، این بازی روزانه ۳۵۰,۰۰۰ پلیر دارد.

پابجی مثال خوبی از یک بازی است که می خواهد به طرفداران همیشگی خود پاداش بدهد.

دیدگاه مدیر عامل استارتاپ Refereum در مورد بازی پابجی

استفاده از بلاک چین برای انجام این کار به آن‌ها کمک می‌کند به جامعه کاربری تاثیرگذار خود با پرداخت‌های جزئی کمک کنند؛ مهم نیست چقدر جمعیت آن‌ها زیاد باشد، به جای این که فقط به نام‌های خیلی مشهور پاداش داده شود.

اما پلیر‌ها بعد از این که توکن RFR بدست آوردند چه کاری می‌توانند انجام دهند؟

Refereum می‌گوید که این توکن می‌توند در خرید بازی‌ها، خرید آیتم‌های داخل بازی مانند اسلحه و اسکین و حمایت از استریمر‌های محبوب مورد استفاده قرار بگیرد.

در حال حاضر بنابر اطلاعات سایت کوین مارکت کپ، قیمت توکن RFR برابر ۰/۰۲۰۹۴ دلار است.

البته می‌توانید در برخی صرافی‌های از جمله Gate.io و بیترکس به سایر رمزارز‌ها تبدیل کنید.

این استارتاپ تنها کمپانی نیست که به فضای ایجاد رقابت در بازی، وارد می‌شود.

استارتاپ روسی که از طریق برگزاری عرضه اولیه سکه سرمایه جذب کرد، Abyss با Epic Game سازنده بازی فورتنایت یک معامله انجام داده است تا از فناوری پاداش دهی برای توسعه بیشتر Unreal Engine این کمپانی بازی ساز استفاده کند.

راه‌های دیگر کسب درآمد ارزی از بازی پابجی

2 آموزش کسب درآمد ارزی از بازی پابجی

از دیگر راه‌های کسب درآمد ارزی بالا از بازی پابجی می‌توان شرکت در تورنومنت‌های آنلاین را نام برد که درآمدی بین ۵ تا ۵۰۰ دلار برای برنده شدن در این تورنومنت‌ها به شما داده می‌شود، پس اگر به مهارت خود در بازی پابجی ایمان دارید می‌توانید با ثبت نام در سایت‌های تورنومنت مانند GamerzArena شروع به شرکت در این تورنومنت‌ها کنید، دقت داشته باشید که شرکت در بعضی از این مسابقات مجانی نیست و باید پولی را پرداخت کنید.

کسب درآمدر از استریم بازی PUBG

بازی PUBG با گذشت چند سال از عمرش هنوز هم طرفدار‌های خود را دارد و یکی از پرطرفدار‌ترین بازی‌ها است، شما با استریم بازیتان در پلتفرم‌های استریم مانند YouTube و twitch می‌توانید درآمد دلاری داشته باشید. استریم‌های بازی PUBG از پرطرفدار‌ترین استریم‌ها هستند، شما با داشتن مهارت‌هایی در این بازی می‌توانید بازدید خوبی داشته باشید.

حال که با کسب درآمد ارزی از بازی پابجی آشنا شدید، می‌توانید از خدمات نقد درآمد ارزی سایت اول پرداخت استفاده کنید.

امتیاز 4.4/5 - از 7 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

یک دیدگاه

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT