کسب درآمد از تورنومنت‌های بازی سایت GamerzArena

کسب درآمد از تورنومنت‌های بازی سایت GamerzArena

زمان مطالعه 2 دقیقه

در سال‌های اخیر راه‌های کسب درآمد اینترنتی از بازی‌های ویدئویی زیاد شده است، یکی از راه‌های کسب درآمد، شرکت در تورنومنت‌های بازی سایت GamerzArena است، این سایت با داشتان سابقه‌ی طولانی در برگزاری تورنومنت‌های گیم، یکی از بهترین سایت‌ها در این زمینه است. در ادامه به کسب درآمد از تورنومنت‌های بازی سایت GamerzArena می‌پردازیم.

جایزه‌ تورنومنت‌های بازی سایت GamerzArena را چه کسانی تامین می‌کنند؟

2 کسب درآمد از تورنومنت‌های بازی سایت GamerzArena

جاییزه‌های بازی به طور معمول در سه حالت تامین می‌شود:

۱. بازی ساز‌ها: بسیاری از بازی ساز‌ها و استودیو‌های بازی برای تبلیغ اسپانسر تورنومنت‌ها می‌شوند و این تورنومنت‌ها می‌تواند مسابقه‌های کوچیک چند دلاری یا مسابقه‌های میلیون دلاری در Esport باشند.

۲. گیمر‌ها: بیش‌تر تورنومنت‌ها با داشتن ورودی جایزه‌ی مسابقه را تامین می‌کنند، این مسابقه‌ها جایزه‌ی متغیر دارند و نسبت به تعداد بازیکن‌ها جایزه تغییر می‌کند.

۳. صاحبان تیم‌ها: بسیاری از تیم‌های Esport که از این صنعت درآمد بالا دارند، این تیم‌ها سالانه با برگزاری تورنومنت‌ها به دنبال عضو جدید می‌گردند. صاحبان باشگاه‌ها از مربیان می‌خواهند که برای تکمیل تیم، به دنبال بازیکن‌های با استعداد باشند و مبالغی را در اختیار مربیان جهت برگزاری مسابقه و استعدادیابی قرار می‌دهند.

کسب درآمد از تورنومنت‌های بازی GamerzArena

1 کسب درآمد از تورنومنت‌های بازی سایت GamerzArena

با ثبت نام در این سایت می‌توانید بین ۱۰ تا ۵۰۰ دلار نسب به بازی و تورنومنت درآمد کسب کنید، در نظر داشته باشید که بسیاری از تورنومنت‌ها بدون ورودی هستند.

برای شرکت در تورنومنت‌های پولی بهتر است از سرویس GA+ این سایت استفاده کنید، این سرویس به شما اجازه می‌دهد که با دریافت پول کم (۱۳ دلار در ماه) بدون هزینه‌ی اضافه در تورنومنت‌های پولی شرکت کنید همچنین شما به تورنومنت‌های انحصاری دسترسی خواهید داشت که مخصوص کاربران GA+ است، با هزینه کردن در این سرویس شما به یک پنل دسترسی خواهید داشت و می‌توانید بازده‌ی درآمد خود را از تورنومنت‌ها ببینید.

اگر شما یک گیمر حرفه‌ای هستید و به توانایی‌های خود ایمان دارید، می‌توانید دست به درآمد ارزی از این مسابقات بزنید، بسیاری از گیمر‌ها با نقد کردن درآمد ارزی خود و حتی با پرداخت هزینه‌های دلاری این مسابقات مشکل دارند، ولی شما می‌توانید به آسانی از خدمات نقد درآمد ارزی و خرید با پی پال سایت اول پرداخت استفاده کنید و نگرانی در این خصوص نداشته باشید.

امتیاز 2/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT