معرفی گیفت کارت ریزر گلد

معرفی گیفت کارت ریزر گلد و خدمات اول پرداخت

زمان مطالعه 2 دقیقه

Razer Inc یک شرکت فناوری چند ملیتی سنگاپوری-آمریکایی است که لوازم الکترونیکی مصرفی، خدمات مالی و سخت افزارهای بازی را طراحی، توسعه و فروش می‌کند. دفتر مرکزی این شرکت توسط مین لیانگ‌تان و رابرت کراکوف تاسیس شده است و مقر اصلی آن در کویین تاون، سنگاپور و ایروین، کالیفرنیا، ایالات متحده است. با اینکه همه‌ی ما شرکت ریزر را بیش‌تر به عنوان تولید کننده‌ی سخت افزار و وسایل جانبی کامپیوتر و کنسول‌ها می‌شناسیم ولی چند سالی است که این شرکت به فروش کردیت گیم روی آورده است، در ادامه شما را با معرفی گیفت کارت ریزر گلد (Razer Gold) و ریز سیلور (Razer Silver) و خدمات اول پرداخت آشنا می‌کنیم.

گیفت کارت ریزر گلد چیست ؟

معرفی گیفت کارت ریزر گلد و خدمات اول پرداخت

Razer Gold (قبلاً با عنوان Rixty Code شناخته می‌شد) اعتبار مجازی یکپارچه‌ای برای گیمرها در سراسر جهان است. از ریزر گلد برای خرید بازی‌ها و محتوای درون بازی استفاده کنید تا سود بیش‌تری به شما بدهد، از جمله دریافت پاداش با Razer Silver و معاملات بازی‌های انحصاری. شما می‌توانید با استفاده از Razer Gold در بیش از ۳۳۰۰۰ بازی و محتوای سرگرمی خرید کنید. کار را با شارژ حساب Razer Gold خود به صورت آنلاین آغاز کنید. هر هزینه در Razer Gold برای شما Razer Silver (پاداش وفاداری برای بازیکنان) به ارمغان می‌آورد. برای خرید Razer Gold به صورت مسقیم کلیک کنید.

ریزر سیلور چیست و نحوه‌ی بدست آوردن آن

1 معرفی گیفت کارت ریزر گلد و خدمات اول پرداخت

Razer Silver تنها برنامه پاداش وفاداری مشتریان است که توسط Razer پشتیبانی می‌شود. Razer Silver را به سادگی با استفاده از Razer Gold برای خرید بازی‌های خود یا شرکت در نرم افزار و خدمات شرکت ریز کسب کنید. از Razer Silver خود در رویدادهای اختصاصی استفاده کنید یا از آن‌ها برای بازپرداخت جوایز هیجان انگیز مانند خرید سخت افزار کامپیوتر یا دریافت Razer Gold بیش‌تر و… استفاده کنید.

هنگامی که Razer Silver را به اندازه کافی جمع می‌کنید، می‌توانید یک مجموعه پاداش عالی از سخت افزار Razer گرفته تا جوایز دیجیتالی مانند بازی‌های Steam و کد‌های تخفیف اختصاصی و همچنین مارک‌های مختلف خریداری کنید. شما می‌توانید جوایز Razer Silver را در اینجا مشاهده کنید.

اگر قصد خرید گیفت کارت ریزر گلد را داری می‌توانید از خدمات صدور گیفت کارت یا خرید با پی پال سایت اول پرداخت استفاده کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT