دانلود مرورگر Brave (بریو)

دانلود مرورگر Brave (بریو) | جدیدترین نسل مرورگرهای توسعه یافته

زمان مطالعه 3 دقیقه

مرورگر Brave که ماه‌های زیادی بود به صورت آزمایشی در اختیار همگان قرار گرفته بود، بالاخره نسخه بتای خود را منتشر کرد. این مرورگر نسل جدید مرورگرها می‌باشد و ویژگی‌های بسیار جالب و قابل توجهی دارد. در این مقاله به دانلود مرورگر Brave (بریو) و ویژگی‌های جذاب آن می‌پردازیم.

دانلود مرورگر Brave (بریو)

جدیدترین دانلود مرورگر Brave (بریو)

مرورگرها، رقابتی تنگاتنگ بین یکدیگر دارند و بخش زیادی از مردم دنیا از مرورگرهایی نظیر Google Chrome ، Microsoft edge، Firefox و … استفاده می‌کنند. اما با ورود مرورگر Brave احتمالا داستان تغییر خواهد کرد. این مرورگر، همه ویژگی‌های مطلوب دیگر مرورگرها را دارد، به علاوه آنکه مشکلات کمتری دارد و ویژگی جالبی که یک کاربر به آن نیاز دارد را در خود جمع کرده است.

قبل از آنکه به ویژگی‌های جالب این مرورگر بپردازیم، پیشنهاد می‌شود قبل از هر چیز این مرورگر را دانلود کنید.

دانلود مرورگر Brave (بریو)

موتور جستجوی Brave 

موتور جستجو دانلود مرورگر Brave (بریو)

بر اساس اطلاعات شرکت Statcounter تا نیمه سال ۲۰۲۱، گوگل بیش از ۹۲ درصد از سهم بازار جهانی موتورهای جستجو را در دست دارد. ولی موتور جستجوی Brave به لطف ۳۲ میلیون کاربر فعال ماهانه‌ای که اختصاصا مرورگر آن را برای دستیابی به حریم خصوصی انتخاب کرده‌اند، می‌تواند شانس خوبی برای کسب سهمی از بازار داشته باشد.

موتور جستجوی Brave خصوصی‌ترین موتور جستجوی بازار و تنها موتور جستجوی مستقل بازار است و کنترل و اعتمادی را به کاربران ارائه می‌کند که نمی‌توان در شرکت‌های قدرتمند پیدا کنید. برخلاف موتورهای جستجوی رایج که کاربران را ردیابی و شناسایی می‌کنند و موتورهای جستجوی جدید که صرفا پوسته‌ای روی موتورهای قدیمی هستند و از خودشان ایندکس ندارند، موتور جستجوی Brave ضمن تضمین حریم خصوصی، با روشی تازه نتایج مرتبط را از طریق یک ایندکس متکی بر جامعه کاربران خود ارائه می‌کند.

جالب است بدانید که پس از سرچ هم به شما گزینه نمایش نتایج بر اساس دیگر موتورهای جستجو را می‌دهد.

ویژگی‌های جالب مرورگر Brave (بریو) 

سرعت دانلود مرورگر Brave (بریو)

ویژگی های مرورگر Brave آنچنان جالب و جذاب است که هر کاربری پس از استفاده از آن عاشقش خواهد شد. در اینجا تنها به برخی از این ویژگی‌ها می‌پردازیم:

۱) سرعت لود سایت سه برابر بیشتر از مرورگر کروم است.

۲) نسخه موبایلی مرورگر Brave حدود ۳۵ درصد کمتر از مرورگر کروم باتری مصرف می‌کند.

۳) زمانی که آن را نصب کردید، می‌توانید تمامی اطلاعات مرورگر قبلی کروم را طی یک کلیک به مرورگر Brvae انتقال دهید. به عنوان مثال پس از نصب از شما می‌پرسد که آیا می‌خواهید این اطلاعات انتقال یابد و بعد از تایید، همه بوک مارک‌ها، پسوردها، اکستنشن‌ها، Auto fill و دیگر موارد به سرعت روی Brave قرار می‌گیرد.

۴) پس از استفاده از موتور جست جوی Brave و سرچ مطالب ، گزینه‌ای ظاهر می‌شود که می‌توانید نتایج جست‌جو را بر اساس نتایج گوگل یا Being  یا … تنظیم کنید.

۵) بر خلاف گوگل، چه مرورگر Brave و چه موتور جستجوی Brave، اطلاعات شما را برای فروش به شرکت‌ها ذخیره نمی‌کند.

۶) امنیت بسیار بالای این مرورگر در برابر سایت‌های آلوده قابل توجه است.

۷) در تنظیمات این مرورگر امکان لیمیت کردن تبلیغات را دارید و با ورود به هر سایتی، تبلیغات آزاردهنده را مشاهده نخواهید کرد.

۸) قابلیت فعال سازی کیف پول ارزهای دیجیتال روی مرورگر Brave وجود دارد، شما می‌توانید انواع ارزهای دیجیتال را نگه‌داری کنید.

۹) قابلیت اتصال آسان به کیف پول‌های سخت‌افزاری مانند نانو لجر وجود دارد تا بتوانید ارز را از کیف پول مرورگر به کیف پول سخت افزاری انتقال دهید و برعکس هم قابل اجرا است.

۱۰) پشتیبانی ویژه از ارز رمز BAT برای روی مرورگر یکی از ویژگی‌های جالب این مرورگر است. شما پس از آنکه وارد هر سایتی که شدید، اگر از مطالب آن سایت یا وبلاگ لذت بردید و آن را مفید دیدید، می‌توانید به راحتی ارز رمز BAT را دونیت کنید. یا اینکه برای خرید خدمات و کالای آنلاین استفاده نمایید.

حالا که با ویژگی‌های این مرورگر آشنا شدید، پیشنهاد می‌کنیم همین حالا برای دانلود مرورگر Brave (بریو) اقدام کنید و لذت ببرید. اگر هم می‌خواهید ارز BAT را خریداری کنید و در کیف پول خود نگهداری کنید (توجه داشته باشید که ارزش این ارز با محبوبیت مرورگر Brave افزایش می‌یابد) می‌توانید از خدمات خرید و فروش ارزهای دیجیتال مجموعه اول پرداخت استفاده کنید.

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT