درآمد ارزی از سایت Design Bundles

کسب درآمد ارزی از سایت Design Bundles

زمان مطالعه 3 دقیقه

سایت‌های بسیار زیادی وجود دارند در که حوزه فروش پکیج و محصولات گرافیکی فعال هستند. سایت Design Bundles هم یکی از سایت‌های تخصصی فروش پکیج‌های محصولات گرافیکی است که مانند سایت‌های Creative Market یا Graphicriver یا DesignCuts فعالیت می‌کند.

چه محصولاتی در Design Bundles به فروش می‌رسد؟

سایت Design Bundles

همانند همه سایت‌های فروشگاه محصولات گرافیکی، تنوع محصولات بسیار زیاد است. در این سایت، بخش‌بندی‌ها به روال زیر است:

  • Graphics: در این بخش شما می‌توانید پترن‌ها، آیکون‌ها، اینفوگرافی‌ها، عناصر و اشکال گرافیکی را خریداری نمایید.
  • Templates: در این بخش شما می‌توانید موکاپ‌ها، قالب‌های پاورپوینت، کارت ویزیت‌ها، رزومه‌ها، ساختار‌های لوگوها را خریدرای کنید.
  • Fonts: در این بخش انواع فونت‌های جذاب برای فروش ارایه می‌شود.
  • Add-Ons: در این بخش انواع براش‌ها، افکت‌ها و اکشن‌های فوتوشاپ، استایل‌ها و افکت‌های لایت روم به فروش می‌رسد.
  • Photos: در این بخش عکس‌های استوک با موضوعات مختلف به فروش می‌رسد. اگرچه بخش فروش این فروشگاه هرگز به پای فروشگاه‌های تخصصی عکس مانند سایت‌های Shutterstock یا Adobe Stock و 123RF نمی‌رسد، با این حال می‌توان برخی عکسها را با قیمت‌های بسیار ارزانتر برای خرید یافت.
  • Crafts: با توجه به اینکه طرح‌هایی که برای چاپ روی اشیا مختلف مثل تی‌شرت، ماگ‌ها، بالش و… زیاد در این سایت به فروش می‌رسد؛ طرح‌های دیگر بخش‌ها که مناسب این کار است در بخش Crafts دوباره به نمایش گذاشته است.

دیگر بخش‌های مرتبط با Design Bundles کدامند؟

سایت Design Bundles و Themeplanet

سایت Design Bundles دو بخش مجزا با نام و دامین متفاوت دیگر هم دارد:

سایت Font Bundles : در این سایت به طور تخصصی فروش فونت را انجام می‌دهد. این سایت هم از بخش‌های مختلفی تشکیل شده است که شامل Regular Fonts و Script و Seasonal و Web Fonts می‌شود.

سایت Theme Planet : در این سایت مانند سایت‌های themeforest و TemplateMonster قالب‌ها یا آیکونهای مرتبط با طراحی سایت به فروش می‌رسد.

کسب درآمد ارزی از سایت Design Bundles چگونه است؟

کسب درآمد ارزی از سایت Design Bundles

برای کسب درآمد ارزی از سایت Design Bundles یا حتی سایت Font Bundles و سایت Theme Planet، شما باید یک فروشگاه آنلاین برای فروش بسازید که می‌توانید با کلیک روی گزینه Create a Store واقع در منو بار اینکار را انجام دهید. در حقیقت شما یک فروشگاه برای رسیدن به درآمد پسیو می‌سازید.

برای شروع به کار، پس از کیک روی Create a Store، سایت از شما می‌خواهد فیلد مربوط به نام و نام خانوادگی خود را پر کرده و همچنین قبل از شروع کار لینک مربوط به فعالیتتان در دیگر سایت‌ها یا نمونه کار‌ها در Behance را وارد نمایید. در صورت تایید توسط کمیته سایت، آنگاه مجاز به فعالیت و ساخت فروشگاه خواهید بود.

اگر به عنوان فریلنسر با این سایت همکاری کردید، برای نقد کردن درآمد ارزی خود می‌توانید از مجموعه اول پرداخت کمک بگیرید. در صورتی که قصد خرید محصولات از سایت Design Bundles را دارید، باز هم می‌توانید از خدمات پرداخت ارزی اول پرداخت استفاده نمایید.

خدمات نقد کردن درآمد ارزی

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT