Graphicriver چیست

Graphicriver چیست و بازار آن چگونه است؟

زمان مطالعه 2 دقیقه

Graphicriver چیست ؟

Graphicriver (گرافیک ریور) در حقیقت زیر مجموعه‌ای از Envato Market است که بستر ایده‌آلی از بازار دیجیتال برای طراحان مختلف از سرتاسر دنیا به وجود آورده است. بسیاری از طراحان یا تیم‌های طراحی، محصولات خود را در این بازار در معرض فروش قرار می‌دهند و از سوی دیگر، دیگر طراحان به برای کاهش زمان طراحی یا ترکیب ایده‌هایشان با دیگر طرح‌ها، به عنوان مشتری از این بازار خرید می‌کنند.

(گرافیک ریور) در حقیقت زیر مجموعه‌ای از Envato Market است که بستر ایده‌آلی از بازار دیجیتال برای طراحان مختلف از سرتاسر دنیا به وجود آورده است. بسیاری از طراحان یا تیم‌های طراحی، محصولات خود را در این بازار در معرض فروش قرار می‌دهند و از سوی دیگر، دیگر طراحان به برای کاهش زمان طراحی یا ترکیب ایده‌هایشان با دیگر طرح‌ها، به عنوان مشتری از این بازار خرید می‌کنند.

چه محصولاتی در Graphicriver به فروش می‌ رسند؟

تنوع محصولات در Graphicriver بسیار زیاد است که شامل: موکاپ‌ها، تصاویر وکتوری، پترن‌ها، لوگوها، پک آیکون‌ها، عناصر وبسایت‌ها، قالب‌های ارایه سمینار، فونت‌‌ها، فایل‌های اوراق اداری، پلاگین‌های نرم‌افزارهای گرافیکی و برخی از طرح‌های دیجیتالی می‌شود.

Graphicriver چیست و استفاده آن

پرفروشترین‌ های Graphicriver چه مواردی هستند؟

در رتبه یک پرفروشترین محصولات Graphicriver، قالب‌های ارایه سمینار به خصوص قالب پاورپوینت قرار دارد. قالب‌های پاورپوینتی که مجموعه کاملی از افکت‌ها، نمودار‌ها و تصاویر وکتوری خاص را به‌همراه دارد بیش از دیگر محصولات مورد توجه است. در رتبه بعدی محصولات پرفروش این سایت، اکشن‌های فوتوشاپ قرار دارد که بسیاری از طراحان گرافیک نیاز مبرمی به انواع اکشن برای تکمیل کار خود دارند. و در رده سوم پرفروش‌های این سایت می‌توان پلاگین‌های فوتوشاپ را نام برد که به طور خاص تولید شده و افکت‌های بسیار خاص ولی کاربردی را برای طراحان فراهم می‌کند. دیگر محصولات در رده‌های بعدی فروش این سایت قرار دارند.

خرید یا فروش محصولات در Graphicriver چطور امکان پذیر است؟

حال که متوجه شدید Graphicriver چیست ، در صورتی که شخص یا تیمی هستید که می‌خواهید محصولات خود را در این سایت به فروش رسانید، می‌توانید با خیال راحت پس از فروش محصولات، جهت نقد کردن درامد ارزی از خدمات اول پرداخت استفاده کنید. همچنین اگر به عنوان یک طراح می‌خواهید از محصولات این فروشگاه استفاده کنید باز هم اول پرداخت، شرایط پرداخت هزینه محصولات را فراهم می‌کند.

 

امتیاز 5/5 - از 3 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT