اتریوم ۸ هزار دلاری

اتریوم ۸ هزار دلاری تا پایان سال میلادی براساس پیش بینی بانک Goldman Sachs

زمان مطالعه 2 دقیقه

گلدمن ساکس (Goldman Sachs) در تحقیقات اخیر خود که توسط مدیرعامل بازارهای جهانی این بانک Bernhard Rzymelka منتشر شده است، پیش بینی کرده است که قیمت ETH تا پایان سال 2021 می تواند به 8,000 دلار برسد. در این خبر به بررسی پیش بینی اتریوم ۸ هزار دلاری تا پایان سال میلادی می پردازیم.

اتریوم ۸ هزار دلاری

با توجه به Zerohedge، در این پیش بینی به معاملات ارزهای دیجیتال از سال 2019 مطابق با تورم نیز اشاره شده است.

این تحلیلگر گلدمن ساکس، با ارجاع به یک نمودار که شاخص رمز ارز Bloomberg Galaxy (قرمز) و سواپ تورم 2 ساله، آینده 2 ساله دلار (آبی) را نشان می دهد، گفته است که پس زمینه محدوده ای برای اتریوم (ETH) به صورت حمایت کننده به نظر می آید.

اتریوم ۸ هزار دلاری

اتریوم ۸ هزار دلاری

این تحلیلگر افزود:

این به طور ویژه ای بازار تورمی را دنبال کرده است که احتمالاً ماهیت چرخه ای آن را به عنوان یک دارایی مبتنی بر شبکه انعکاس می دهد.

در ادامه اشارات او آمده است که بازار شروع به فشار آوردن بر بالاترین سطح تاریخی خود بوده است؛ این یا نشانه ای از خستگی و افزایش می باشد، یا نقظه شروعی برای جهش های حتی بیشتر است. ضمن این که شاخص مقاومت نسبی (RSI) هنوز به سطح خرید بیش از حد که در اوج های قبلی بازار مشاهده شده بود، نرسیده است.

در این نشریه بیان شده است که اگر این همبستگی تاریخی با تورم همچنان ادامه یابد، قیمت ETH در دو ماه آینده می تواند به 8,000 دلار برسد.

این پیش بینی قیمت اتریوم که توسط تحلیلگر Goldman Sachs انجام شده است، بیشتر از آنی است که پنل Finder.com به آن اشاره کرد. این پورتال هفته گذشته، پیش بینی قیمت ETH را به روز رسانی کرد و کارشناسان آن معتقدند تا پایان سال جاری قیمت این ارز به 5,114 دلار می رسد. پیش بینی این سایت برای قیمت ETH در سال های 2025 و 2030 به ترتیب 15,364 و 50,788 دلار می باشد.

در ماه گذشته که یک ماه کاملاً صعودی به شمار می آید، اتر توانست 30.7 درصد افزایش را شاهد باشد و با قیمت 4,349 دلار و مارکت کپ 514 میلیارد دلاری خود، همچنان در رتبه دوم کوین مارکت کپ قرار داشته باشد.

بانک سرمایه گذاری جهانی گلدمن ساکس در ماه مه (اردیبهشت) یک تیم معاملاتی ارزهای دیجیتال تشکیل داد و در همان ماه معاملات مشتقات بیت کوین (BTC) را آغاز کرد.

در ماه ژوئن، رئیس بخش دارایی های دیجیتال این بانک، برنامه های Goldman Sachs مبنی بر ارائه گزینه ها و فیوچرهای معاملاتی ETH در ماه های آتی را اعلام کرد.

منبع: بیتکوین دات کام

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT