قیمت اتریوم

قیمت اتریوم و تحلیل این ارز دیجیال در ۱۲ مرداد ماه ۱۴۰۰

زمان مطالعه 2 دقیقه

در حالی که بعضی از کوین های بازار ارزهای دیجیتال در وضعیت سبز و برخی دیگر به رنگ قرمز درآمده اند، هفته جدید بازار با حالتی نسبتاً خنثی آغاز شد. در این نوشته به بررسی قیمت اتریوم و تحلیل این ارز دیجیال در ۱۲ مرداد ماه ۱۴۰۰ می پردازیم.

قیمت اتریوم

قیمت اتریوم

قیمت اتریوم

شنبه گذشته، خریداران توانستند قیمت جفت ارز ETH/USD را از محدوده تحکیم قیمت کوتاه مدت خارج کنند و آن را به بالای مقاومت 2,500 دلار برسانند.

قیمت اتریوم

قیمت اتریوم

در روز شنبه، خریداران به سمت مقاومت 2,700 دلار هجوم بردند اما هیچ کس قصد خرید Ethereum در آن محدوده را نداشت و قیمت دوباره به محدوده 2,500 دلار بازگشت. کاهش قیمت متوقف شد اما حجم خرید هم افزایشی از خود نشان نداد.

برخی معتقدند که امروز قیمت می تواند تا میانگین متحرک دو ساعته EMA55 عقب نشینی کند.

قیمت اتریرم

قیمت اتریرم

بر روی نمودار 4 ساعته، از آنجایی که این آلتکوین در بالاتر از سطح 2,555 دلار قرار دارد، به نظر بیشتر روندی صعودی داشته باشد تا نزولی. از آنجایی که با افزایش حجم معاملات، قدرت از دست فروشندگان خارج شده است، احتمال خیلی کمی مبنی بر کاهش قیمت وجود دارد. در این صورت، پرایس اکشنی که احتمال بیشتری دارد، افزایش به نزدیکترین مقاومت در 2,950 دلار می باشد.

قیمت اتریوم

قیمت اتریوم

بر روی بازه زمانی روزانه، اتریوم در محدوده بیشترین میزان نقدینگی در 2,500 دلار در حال معامله شدن می باشد. اگر چه روند میان مدت، صعودی باقی مانده است، خریداران بازهم باید برای ادامه افزایش، آمادگی بیشتری داشته باشند. در این راستا، آزمایش سطح آینه ای که اخیرا کل گرفته است، ممکن است طی چند روز آینده اتفاق افتد. احتمال بازگشت از سطح 2,400 دلار نیز داده می شود.

تاثیر نهنگ ها بر قیمت ETH

علاوه بر این، داده های جدید منتشر شده توسط تحلیلگر محبوب Santiment در توییتر، امروز نشان داد که نهنگ ها، اخیراً توجه بیشتری به ETH نشان دادند و در حال حاضر حدود 39 درصد از مجموع عرضه اتریوم، در اختیار این نهنگ های میلیونر قرار دارد که همین امر هم در سوق دادن قیمت به سمت 2,700 دلار بی تاثیر نبود.

هم اکنون (زمان تنظیم این تحلیل) قیمت ETH معادل 2,543 دلار می باشد.

منبع: یو تودی

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT