سایت GRASSER

معرفی سایت GRASSER | فروشگاه اینترنتی الگوهای حرفه ای خیاطی

زمان مطالعه 4 دقیقه

در سایت GRASSER می توانید الگوهای خیاطی آماده و متناسب با هر سلیقه ای را پیدا کرده و خریداری کنید. در این وب سایت الگوها با فرمت PDF وجود دارند و شما میتوانید آن ها را بخرید، چاپ کنید و برای دوخت لباس های زیبا از آن ها استفاده کنید! در این سایت الگوهای حرفه ای لباس، دامن، ژاکت، بلوز با الهام از مجموعه های طراحان معروف و آخرین ترندهای مد وجود دارند. در این مقاله به بررسی و معرفی سایت GRASSER می پردازیم.

سایت GRASSER

GRASSER همیشه فروشگاه الگوی های خود را با توجه به خواسته های مشتریان بروز میکند. با استفاده از این سایت خرید الگوهای خیاطی بسیار آسان است و میتوانید از روش های مختلف پرداخت الکترونیکی برای خرید اقدام کنید.

برای بررسی کیفیت الگوهای خیاطی این سایت، می توانید برخی از آنها را به صورت رایگان دانلود کنید. به گفته مشتریان این سایت دوخت با استفاده از الگوهای GRASSER بسیار راحت است. با این الگوها نیازی به صرف زمان زیادی برای پرو یا تغییر و اصلاح طرح ندارید. الگوهای GRASSER دقیق و متناسب با اندازه درخواستی شما در دسترس هستند.

فروشگاه اینترنتی GRASSER الگوهای ساده ای از لباس ها را ارائه می دهد که هم برای مبتدیان و هم برای خیاطان با تجربه بسیار جذاب است. تیم طراحان GRASSER تجربه زیادی در صنعت پوشاک دارد و جزئیات کاربردی و جالب زیادی در مورد لباس می دانند. همچنین دانش و تجربه خود را با استفاده از بسیاری از مقالات مفید در وبلاگ و برگزاری مسترکلاس های خیاطی به اشتراک میگذارند!

برای اینکه مطمئن شوید الگویی که میخواهید دقیقا اندازه شما است GRASSER یک جدول اندازه دارد که میتوانید به آن مراجعه کنید.

یافتن الگوی خیاطی در سایت GRASSER

برای پیدا کردن الگوی مورد نظر کافیست وارد سایت GRASSER شوید و از منوی بالای صفحه گزینه Pattern را انتخاب کنید. در صفحه ی باز شده در منو سمت چپ نوع الگو مورد نظرخود را ( زنانه، مردانه، بچگانه، اسپرت، بلوز، کت و دامن و الگوهای رایگان و غیره) را انتخاب کنید. جستجو را میتوانید بر اساس جدیدترین الگو، حروف الفبا و قیمت تنظیم کنید. در مرحله بعد روی الگویی که انتخاب کردید کلیک کنید و صفحه مربوط به الگو انتخابی باز میشود که میتوانید در آن سایز خود را مشخص کنید.

سایت GRASSER

سایت GRASSER

مزایای خرید یک الگوی آماده از GRASSER

  • این الگوها برای اندازه مورد نظر شما (از 38 تا 54) ساخته شده است.
  • الگوها سبک مدرن با الهام از فشن شوها است.
  • یک توضیح با جدول و دستورالعمل به الگو پیوست شده است. 
  • تمام مدل های لباس با قیمت بسیار پایین موجود است.
سایت GRASSER

سایت GRASSER

دوختن لباس از روی الگو آسان است

حتی اگر در دوخت لباس تازه کار هستید، کل فرآیند دوخت یک لباس با یک الگوی آماده زمان زیادی از شما نخواهد گرفت. همه الگوها برای چاپ با یک چاپگر معمولی روی صفحات A4 و پلاتر طراحی شده اند. به محض پرداخت هزینه سفارش، الگوی خود را با فرمت PDF دریافت خواهید کرد که از حساب شخصی شما قابل دانلود است. با استفاده از الگوهای ساده GRASSER، از دوخت یک لباس جدید برای کمد خود لذت واقعی خواهید برد.

نحوه دانلود الگوها در فروشگاه آنلاین GRASSER

در ابتدا در سایت ثبت نام کنید و یک نام کاربری و پسورد برای خود انتخاب کرده و یک ایمیل وارد کنید.

  1. الگوی مورد نظر و اندازه خود را انتخاب کنید. بخش تعیین اندازه وب سایت (How to determine your size) نحوه صحیح اندازه گیری را به شما یاد میدهد.
  2. پس از انتخاب سایز مناسب، محصول را به سبد اضافه کنید.
  3. همچنین میتوانید الگوهای بیشتری را به سبد خود اضافه کنید.
  4. تمامی محصولات انتخابی خود را در بخش “سبد خرید” مشاهده خواهید کرد و می توانید سفارش را تنظیم کنید.
  5. بعد  روی دکمه ” To Order ” کلیک کنید.
  6. در مرحله بعد باید فیلدهای مربوطه را پر کنید که شامل نام، آدرس ایمیل، تلفن است و CONTRACT AGREEMENT را علامت بزنید و روی دکمه ” Go to payment ” کلیک کنید تا وارد مرحله پرداخت شوید.
سایت GRASSER

سایت GRASSER

پس از آن وارد سیستم پرداخت الکترونیکی می شوید و می توانید روش پرداخت مورد نظر خود را که شامل Fondy و Paypal است انتخاب کنید. پس از تایید پرداخت، لینک دانلود فایل الگوها را با فرمت PDF از طریق ایمیل دریافت خواهید کرد. فایل الگوها پس از بررسی پرداخت ارسال می شوند. معمولاً یک نوتیفیکیشن همراه با لینک دانلود فایل ها در عرض 5 دقیقه به ایمیل شما ارسال میشود، اما در برخی موارد ممکن است کمی بیشتر طول بکشد.

در زمان ثبت سفارش، نامه ای با اطلاعات ثبت نام و لینکی به حساب شخصی خود دریافت خواهید کرد. شما میتوانید الگوهای خود را در بخش “ My Orders ” به معنی سفارشات من مشاهده و دانلود کنید.

اگر پس از پرداخت سفارش، نامه اعلان و لینک دانلود را دریافت نکردید :

  • ممکن است به پوشه Spam ارسال شده باشند. پوشه Spam را حتما بررسی کنید.
  • تمام سفارشات خریداری شده را می توان در قسمت personal cabinet در سایت دانلود کرد.
  • اگر نامه حاوی لینک محصولات خریداری شده را گم کردید، وارد حساب خود شوید در بخش طریق “ Paid orders ” فایل های الگو را دانلود کنید.
  • در صورت مشکلات دیگر میتوانید از طریق ایمیل [email protected] با GRASSER تماس بگیرید (شماره سفارش یا ایمیل خود را در نامه قید کنید).

اگر می خواهید «الگوهای رایگان» را دانلود کنید، بدون ثبت نام قابل دانلود می باشد. فقط کافیست روی دکمه “ Download a free pattern” کلیک کنید و فایل به صورت PDF دانلود میشوند.

حرف آخر

با الگوهای خیاطی GRASSER  علاوه بر این که میتوانید برای خود لباس های زیبایی آماده کنید میتوان از آن ها برای رشد کسب و کار خود مانند مزون های لباس بهره ببرید و با آخرین مدهای روز کشورهای خارجی پیش روید که باعث ایجاد یک مزیت رقابتی برای کسب و کار شما خواهد شد و مشتریان بیشتری را جذب خواهید کرد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT