صعود سولانا

صعود سولانا به رتبه پنجم ارز های دیجیتال | سولانا جایگاه کاردانو در بازار را تصاحب کرد

زمان مطالعه 2 دقیقه

کاردانو پس از عملکرد ضعیف در یک ماه گذشته و پایان ماه اکتبر در بازی قرمز، اکنون از رقیب خود سولانا یک جایگاه از نظر مارکت کپ عقب افتاده است. بر اساس داده های ارائه شده توسط وب سایت رتبه بندی ارزهای دیجیتال کوین مارکت کپ، ارزش بازار سولانا برای اولین بار از ارزش بازار کاردانو پیشی گرفته است. در این خبر به بررسی صعود سولانا می پردازیم.

صعود سولانا

در زمان انتشار این خبر، مارکت کپ دو «قاتل اتریوم» به ترتیب 68.8 و 68.01 میلیارد دلار است. اختلاف بسیار کم مارکت کپ این دو رمز ارز با درنظر گرفتن افزایش قیمت هر دو در 24 ساعت گذشته جدال میان آنها را سنگین تر میکند.

صعود سولانا

صعود سولانا

پس از راه اندازی قابلیت قراردادهای هوشمند در اوایل سپتامبر، رالی صعودی کاردانو دکمه مکث را زده است. در ماه اکتبر، در حالی که لیست قیمت ارزهای دیجیتال رشد قابل توجهی را ثبت کرد، ADA به عنوان توکن بومی این پروژه چیزی حدود 7 درصد کاهش قیمت را تجربه کرد.

با این حال کاردانو همچنان در سال 2021 تا 980 درصد رشد کرده است. اما این پیشرفت ها در مقایسه با رالی شگفت انگیز حدود 18 هزار درصدی سولانا کمرنگ است. ویژگی های منحصر بفرد و رشد و توسعه اکوسیستم آینده سولانا را روشن ترسیم میکند و این موضوع باعث افزایش قابل توجه تقاضا برای خرید سولانا توسط سرمایه گذاران شده است.

اتریوم همچنان بی رقیب 

در حال حاضر، چهار رقیب اصلی اتریوم که به آنها قاتلان اتریوم نیز گفته می شود و در بین 10 رمز ارز برتر وجود دارند عبارتند از: زنجیره هوشمند بایننس، سولانا، کاردانو و پولکادات.

با این حال، به نظر می رسد که دومین ارز دیجیتال بزرگ با رقابت سخت فزاینده ای که با آن مواجه است ضعیف نمی شود.

اخیرا، قیمت اتر برای اولین بار پس از اعلام گروه بورس شیکاگو یا CME مبنی بر اضافه کردن قراردادهای آتی خرد که ارزش اتریوم را  دنبال می کند، در اوایل دسامبر، از سطح 4500 دلار گذشت.

منبع: سایت خبری یوتودی

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT