ایلان ماسک‌

ایلان ماسک‌ : Dogecoin در مقایسه با بیت کوین و Shiba Inu روش بهتری برای پرداخت است

زمان مطالعه 2 دقیقه

رئیس Tesla؛ ایلان ماسک‌ در یکی از توییت های Billy Markus، یکی از بنیانگذاران این کوین با تِم سگ، که در آن توییت کارمزد تراکنش های سه ارز دیجیتال Dogecoin، بیت کوین و Shiba Inu را با هم مقایسه کرده است را لایک کرد.

ایلان ماسک‌: برتری دوج کوین نسبت به بیت کوین و شیبا

در اوایل این هفته، بر اساس گزارش یو تودی، Dogecoin یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری که مدت طولانی مورد انتظار بود را برای کاهش چشمگیر هزینه تراکنش‌های شبکه به تنها 0.01 DOGE (تقریبا 0.002 دلار) در هر کیلوبایت اجرا کرد. به دلیل بهبود عملکرد اخیر، ارسال Dogecoin بسیار ارزان تر از Shiba Inu و یا Bitcoin است.

ماه گذشته، ماسک تأیید کرد که هیچ توکن SHIB ندارد، اما این مانع از آن نشد که دومین میم کوین بزرگ سگی به بالاترین حد تاریخی خود برسد و برای مدت کوتاهی از Dogecoin در لیست قیمت ارز دیجیتال از نظر مارکت کپ پیشی بگیرد.

در اواخر ماه مه، این میلیاردر پس از اینکه در بحثی درباره کارمزد تراکنش‌ها، طرف حامیان بیت‌کوین کش را گرفت، اختلاف خود را با بیت کوین‌بازها تشدید کرد.

به دلیل این بهبود عملکرد، ارسال Dogecoin بسیار ارزان تر از Shiba Inu مبتنی بر بیت کوین و اتریوم است.

ماه گذشته، Musk تأیید کرد که هیچ توکن SHIB ندارد، اما این موضوع مانع از آن نشد که دومین کوین بزرگ مرتبط به سگ، به بالاترین حد خود نرسد و برای مدت کوتاهی از Dogecoin پیشی بگیرد.

در اواخر ماه مه، Musk پس از اینکه از طرفداران بیت کوین کش در بحثی درباره کارمزد تراکنش ها حمایت کرد، اختلاف خود را با بیت کوین داران تشدید کرد.

در ماه آگوست، ماسک با کارآفرین همکار خود مارک کوبان در مورد اینکه دوج کوین قوی‌ترین ارز رمزنگاری شده در تجارت است، به توافق رسید و بار ها به این نکته اشاره کرد که کاهش کارمزد های شبکه دوج کوین برای تبدیل شدن این رمز ارز به یک روش پرداخت سراسری ضروری است

منبع: یوتودی

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT