سایت World Anvil

معرفی سایت World Anvil | پرداخت در سایت World Anvil | ساخت جهان خود !

زمان مطالعه 5 دقیقه

سایت World Anvil یک مجموعه از ابزارهای جهان سازی (فرایند ساخت جهانی خیالی که شامل پیشینه تاریخی، پوشش گیاهی، آداب و رسوم، زبان و … می باشد.) است که به شما کمک می کند محیط جهان خود را ایجاد، سازماندهی و ذخیره کنید. World Anvil با داشتن مقالاتی مشابه ویکی‌، نقشه ‌های تعاملی، روز شمارهای تاریخی، یک مدیر کمپین RPG و یک نرم ‌افزار کامل رمان ‌نویسی، همه ابزارهایی که برای اجرای کمپین RPG یا نوشتن رمان خود به آن نیاز دارید را در اختیار شما قرار می دهد.

معرفی سایت World Anvil

این نرم افزار برای استادان بازی، نویسندگان، سازندگان و افراد خلاق، بازی کنندگان بازی های نقش آفرینی، ایده آل است. همانطور که دنیاهای خود را می سازید، می توانید آنها را به صورت عمومی یا خصوصی نگه دارید. جهان های عمومی شما را هر کسی که صفحه شما را پیدا کند می تواند مشاهده کند و به جهان های خصوصی فقط شما، مالک یا یکی از نویسندگان می توانید دسترسی داشته باشید.

ویژگی های سایت World Anvil

بنویسید

مقالاتی را که می خواهید، با جزئیات بنویسید و بر هر چیزی در دنیای ساختگی خود نظارت داشته باشید! از میان بیش از 25 قالب آماده برای ساختن جهان خود، که همگی برای الهام بخشیدن به شما و عمق بخشیدن به جهان شما طراحی شده اند، یکی را انتخاب کنید! نقشه‌های خود را جاسازی کنید و تصاویر، موسیقی و جلوه‌های صوتی و حتی رازها و نشانگرهای اسپویلر را برای تجربه ای جذابتر در آن قرار دهید.

با WORLD ANVIL می توانید موارد زیر را ایجاد کنید…

-ساختمان ها

-شخصیت ها

-شرایط مختلف

-جنگ ها و درگیری ها

-کشورها

-اسناد مهم

-قومیت ها

-موقعیت های جغرافیایی

-زبان ها

-متریال ها 

-اسطوره ها و افسانه ها

-قوانین طبیعی و فراطبیعی

-ادیان

-شهرها و روستاها

-طلسم و جادو ها

-علم و فناوری

-وسایل نقلیه

-و بسیاری موارد دیگر!

ایجاد کاراکتر

کاراکترها روی World Anvil «قهرمانان» نامیده می‌شوند و شما می‌توانید به راحتی آنها را با ابزار شخصیت ‌ساز، خلق کنید.

فقط کافی است نام کاراکتر را وارد کنید و توضیحی بنویسید. سپس نوع کاراکتر خود را از میان گزینه های ذکر شده انتخاب کنید. برخی از گزینه ها عبارتند از Conan، Battletech RPG، Brightsword، TouchBearer، و غیره. بیش از 100 نوع کاراکتر موجود است.

اگر یک نمونه ی تصویر کاراکتر دارید، می توانید آن را آپلود کنید. فرمت های فایل تصویری پشتیبانی شده JPG، JPEG، GIF و PNG هستند. 

می توان جزئیات بیشتری مانند نام مستعار، مکان، عنوان و غیره برای شخصیت ها اضافه کرد.

نقشه های تعاملی طراحی کنید

نقشه ها بسیار پر کاربرد و مورد نیاز هستند، اما می دانید چه چیزی آنها را جالب تر می کند؟ اینکه جهان خود را به طور مستقیم به یک نقشه لینک دهید! یا حتی لینک دادن نقشه ها به نقشه های دیگر، یا رفتن از نقشه جهان خود به یک شهر یا حتی به یک سیاه چال!

این ویژگی نقشه‌ها در طول فرآیند جهان ‌سازی به شما الهام می‌بخشند و به شما امکان می‌دهد مقالات خود را ایجاد کنید و با جزییات آن را تکمیل کنید. سپس، خوانندگان و بازیکنان شما می توانند دنیای شما را به روشی تعاملی که قبلاً هرگز تجربه نکرده اند، جستجو کنند!

لینک و ارجاع درون متنی همه چیز

دنیاها به هم مرتبط هستند، و سیستم لینک دادن خیلی دقیقِ World Anvil به شما کمک می کند تا این موضوع را نشان دهید. شما می توانید:

  • لینک دادن به مقالاتی که قبلاً نوشته اید
  • لینک هایی برای مقالاتی که هنوز ایجاد نکرده اید، ایجاد کنید (اینها به لیست کارها اضافه شده اند!)
  • در حین نوشتن مقاله دیگری، یک مقاله ایجاد کنید و سپس آن را لینک دهید

شما می توانید تمام ایده های خود را به تصویر بکشید، و دیگر هیچ چیزی از قلم نخواهد افتاد.

تاریخچه خود را مرتب کنید

بر همه چیزهایی که در دنیای شما اتفاق افتاده از طریق روز شمارهای خود، نظارت کنید! از روز شمارهای موازی برای ردیابی رویدادها در یک کشور خاص یا برای یک شخصیت خاص، استفاده کنید. روز شمارهای خود را به دوره ‌ها تفکیک کنید و از انواع امکانات تخصصی روز شمار استفاده کنید تا رویدادهای خود را همانطور که می‌خواهید نمایش دهید.

کاوش، جستجو و یافتن

هنگامی که در حال نوشتن چیزی یا وسط بازی هستید، نیاز دارید که به راحتی به اطلاعاتتان دسترسی داشته باشید.

World Anvil به شما این امکان را می دهد که همه چیز را سریعتر از همیشه در دنیای خود جستجو و پیدا کنید!

می توانید کل دنیای خود را با تایپ فقط 3 حرف در هر نوار جستجو، جستجو کنید. مقالات خود را با تگ ها علامت گذاری کنید تا آنها را راحت تر پیدا کنید!

سازمان دهی کنید

سر و سامان دادن هر چیزی باعث زیبا شدن آن می شود! جهان سازی خود را با دسته بندی های تو در تو سازماندهی کنید و دسته بندی مقالات و فهرست مطالب خیره کننده ای را برای دنیای خود ایجاد کنید!

مهم‌ترین دسته بندی ‌ها را در صفحه اصلی دنیای خود با کاورهایی به سبک کتاب، نمایش دهید و اینگونه به خوانندگان خود کمک می کنید تا در دنیای شما غرق شوند.

شجره نامه 

این سایت به شما این امکان را می دهد تا روابط شخصیت های خود را پیگیری کنید و نشان دهید.

شجره نامه ها بهترین راه برای ردیابی خانواده ها و سلسله های مهم دنیای شما هستند. آن‌ها به شما کمک می‌کنند بررسی کنید چه کسی با چه کسی فامیل است، و همچنین تصمیم بگیرید که چه کسی تاج، ژن جادویی یا آن نفرین باستانی را به ارث برده است! آنها را با بازیکنان و خوانندگان خود به اشتراک بگذارید تا به آنها کمک کنید تا در مسیر بالا و پایین های برنامه ریزی شده و ابداعات رمان های شگفت انگیز و کمپین های RPG شما حرکت کنند.

چارت های سازمانی

خصوصیات ارثیِ گونه های خود، سازمان ها و هر چیز دیگری را که می خواهید مجسم کنید.

سیستم جادویی خود، رده بندی دزدان یا درخت تکاملی خود را با چارت های سازمانی به نمایش بگذارید! این چارت ها بهترین راه برای نمایش اطلاعات در دنیای شما هستند و به خوانندگان یا بازیکنان شما کمک می کنند تا در جهانی که ساخته اید حرکت کنند و همچنین این چارت ها تعاملی هستند!

ارتباطات دیپلماسی

روابط بین ملت ها، پادشاهی ها و انجمن های بزرگ را نشان دهید.

دنبال کردن روابط دیپلماسی، برنامه های کاری پنهان و خصومت های مخفی می تواند بسیار سخت باشد. ویژگی ارتباطات دیپلماسی دیداری ما به شما کمک می‌کنند تا سازمان‌هایی را که با هم کار می‌کنند، چه در جنگ و چه در این بین را پیگیری کنید. WORLD ANVIL یک روشی آسان برای ارائه اطلاعات سیاسی است، که خوانندگان و بازیگران اغلب با آن مشکل دارند و گیج می شوند.

جدول های رولی تعاملی

جدول های رولی، قابل مرتب کردن، چرخاندن و قابل جستجو هستند.

برای تصمیم گیری سریع در مورد آب و هوای یک لوکیشن، غارت کردن یا یک درگیری تصادفی، جدول های رولی ایجاد کنید. یا یک سری از جدول های کامل ایجاد کنید که به هم لینک داده می شوند. 

پرداخت هزینه در سایت World Anvil

شما می توانید یک حساب کاربری ایجاد کنید و ویژگی های اولیه World Anvil را به صورت رایگان امتحان کنید! ویژگی ها و فضای فایل محدود است، اما تعداد زیادی قابلیت حتی برای اعضای رایگان وجود دارد. اعضای رایگان می توانند تا 175 مقاله داشته باشند و می توانند هر تعداد عکس که می خواهند داشته باشند و تنها محدودیت آن، حجم فایل هایی است که می توانند ذخیره کنند.

اما اگر قصد دارید در آینده مقاله ای منتشر کنید، یا از کار خود کسب درآمد کنید، می‌توانید عضویت آن را که از کمتر از 3 دلار آمریکا در ماه شروع می‌شود، دریافت کنید، این تقریباً قیمت یک قهوه در هر ماه است. ایمن نگه داشتن کار خود و همه مزایای دیگری که به شما ارائه می دهد قطعا ارزشش را دارد!
جهت پرداخت و نقد درآمد ارزی خود در سایت World Anvil می توانید از خدمات مجموعه اول پرداخت استفاده نمایید.

سخن پایانی:

به عنوان یک نویسنده داستان، یک نویسنده RPG یا یک استاد بازی (GM)، داشتن ایده‌های اکشن و ماجراجویی یک چیز است و واقعیت بخشیدن به آنها چیز دیگری است.

شما در حین نوشتن کمپین خود به نرم افزار جهان سازی و نوشتن نیاز دارید تا به شما در سازماندهی امور کمک کند. استفاده از نرم افزارهای معمولی مانند Google Docs یا MS Word فقط کار را پیچیده می کند، ولی World Anvil یکی از قابل توجه ترین نرم افزارهای جهان سازی در بازار است.

 

امتیاز 5/5 - از 4 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT