سایت UsenetExpress

معرفی سایت UsenetExpress | خرید از سایت UsenetExpress

زمان مطالعه 4 دقیقه

اگر ارائه‌دهنده Usenet  شما سرعت و خدمات مورد نیاز شما را برآورده نمی‌کند، پس باید از شرکت دیگری این خدمات خریداری کنید. یکی از ارائه‌ دهندگانی که بهتر است در نظر داشته باشید سایت UsenetExpress است، که در تلاش است تا خدمات خود را توسعه دهد تا کاربران Usenet  بیشتری را در ایالات متحده و اروپا را جذب کند.

معرفی سایت UsenetExpress

UsenetExpress در سال 2016 ثبت شد، به آرامی مجموعه خدمات خود را گسترش می دهد. این سرویس با داشتن “exceptional binary retention” در واقع یک استاندارد سطح بالای جدید را ارائه می دهد. تا مدت ها سرعت خدمات آنها فقط برای مشترکین آمریکایی مناسب بود و سرور های اروپایی سرعت بالایی نداشتند. به تازگی UsenetExpress  سرورهای جدید و مشترکی در ایالات متحده و اروپا اضافه کرده است و امکان دسترسی سریع در هر دو طرف اقیانوس اطلس را فراهم می کند.

 UsenetExpress سرویسی است که همواره در حال توسعه ویژگی های خود است و همچنین UsenetExpress  امکان بازگشت وجه 30 روزه دارد.

سایت UsenetExpress

سایت UsenetExpress

 امکانات و ویژگی ها UsenetExpress

UsenetExpress مشتریان را با مجموعه ای از ویژگی های جالب جذب می کند. 3000 روز نگهداری اطلاعات، امکان اتصال از طریق ۵۰ دستگاه و البته سرعت بالا را ارائه می کند. اتصال 10 گیگابیت در ثانیه به این معنی است که مشترکین میتوانند از حداکثر سرعت لذت ببرند، و فرقی ندارد که اینترنت آنها 5 مگابیت در ثانیه یا 1000 مگابیت در ثانیه باشد.

retention spools” مستقر در ایالات متحده، به UsenetExpress توانایی ارائه سریع محتوا در تمام مدت را می دهد.

یکی از دقیق ترین صفحات اطلاع رسانی در میان تمام ارائه دهندگان Usenet  را UsenetExpress  دارد. میتوانید قبل از خرید وب سایت آنها را مطالعه کنید. میتوانید برای ارتباط با پشتیبانی، از طریق ایمیل در طول هفت روز هفته و ۲۴ ساعت شبانه روز اقدام کنید. این سایت همچنین دارای یک مجموعه پرسش های تکراری است، که ممکن است سوال شما هم در میان آن باشد.

مانند اکثر ارائه دهندگان Usenet راه اندازی حساب ساده است و فقط به نام سرور، نام کاربری و رمز عبور نیاز دارد.

Retention

برای تعیین اینکه به چه مقدار از آرشیو Usenet می توانید دسترسی داشته باشید، Retention  یک عامل کلیدی است. با اینکه آرشیو اخبار از 1980 وجود داشته است، اما ارائه دهندگان خدمات  Usenet فقط به مطالب تولید شده در قرن 21 دسترسی دارند.

UsenetExpress مدت 3000 روز برای نگهداری مشخص می کند که فقط در 8 سال بیش از 110000 گروه خبری را شامل می‌شود. این بزرگترین ظرفیت نگهداری در بازار نیست، اما کوچکترین آن نیز نیست.  با این حال، شاید نسبت به قیمت اشتراک ماهانه کمی غیرمنصفانه باشد.

امنیت Usenet  

اتصالات شما هنگام استفاده از Usenet از طریق UsenetExpress ، از گواهی‌های SSL  ۲۰۴۸ بیتی و اتصالات SSL  ۲۵۶ بیتی (میتوانید انتخاب کنید) استفاده می‌کند. واضح است که امن است. هیچ شخص ثالثی فعالیت Usenet  شما را ثبت نمیکند و حتی نمیتواند رصد کند، در نتیجه هیچ کسی به اطلاعات شما دسترسی نخواهد داشت.

از نظر ناشناس بودن، UsenetExpress همه چیز را ساده طراحی کرده است. تنها چیزی که لازم است وارد کنید: آدرس ایمیل، نام کاربری، رمز عبور و روش پرداخت است. پرداخت به وسیله بیت‌کوین یکی از گزینه‌هایی است که کمک میکند تا ناشناس باقی بمانید. پرداخت به وسیله کارت اعتباری به صورت خارجی پردازش می‌شوند و امنیت آن توسط UsenetExpress تامین نمیشود.

یکی از نکات تعجب برانگیز این است که UsenetExpress دسترسی به پست ها را به عنوان اقدامی برای جلوگیری از هرزنامه محدود می کند. به‌طور پیش‌فرض، حساب‌های جدید این قابلیت ارسال ندارند. برای رفع این مشکل، مشترکین باید درخواست دسترسی به پست کنند، فرآیندی که صدور مجوز دسترسی آن 24 تا 48 ساعت طول می کشد.

قیمت گذاری

اگر به دنبال یک ارائه‌دهنده Usenet مقرون به صرفه هستید، UsenetExpress  شاید چیزی نباشد که به دنبالش هستید، مگر اینکه پول لازم برای پرداخت هزینه بسته سالانه را داشته باشید.

همه بسته های اشتراک با داده های نامحدود، 50 اتصال، SSL  ۲۵۶ بیتی، TLS ۱.۲، ۳۰ روز ضمانت بازگشت وجه بدون شرط و دسترس هستند. UsenetExpress  هیچ نسخه آزمایشی ندارد، بنابراین اگر می‌خواهید آن را امتحان کنید، منطقی است قبل از خرید خوب مقایسه کنید.

سایت UsenetExpress

سایت UsenetExpress

خرید از UsenetExpress

اشتراک ماهانه به قیمت 10 دلار (7.74 پوند، 8.54 یورو)، اشتراک 6 ماه به قیمت 50 دلار (38.68 پوند، 42.71 یورو) و اشتراک سالانه با قیمت 90 دلار (69.63 پوند، 76.88 یورو)

بسته‌های سالانه با قیمت 7.50 دلار (5.80 پوند، 6.41 یورو) به ازاء هر ماه، این بسته را به یک انتخاب عالی تبدیل می‌کند.

علاوه بر این، یک بسته محدود شده هم به قیمت 20 دلار وجود دارد. که به شما 50 اتصال، SSL  ۲۵۶ بیتی، TLS ۱.۲، ۳۰ روز ضمانت بازگشت وجه را می دهد. البته قابلیت ذخیره سازی شما را به 500 گیگابایت محدود می کند.

 UsenetExpress همچنین تعدادی گزینه ی افزودنی را به مشترکین ارائه می دهد.  شما می توانید 150 اتصال با 2.50 دلار اضافی (1.92 پوند، 2.12 یورو) در ماه دریافت کنید. 

نتیجه گیری نهایی

 UsenetExpress تاحدودی تازه کار است، با این حال سرویسی است که با نام‌های معتبرتری رقابت می‌کند. این پیشرفت را نسبتا سریع انجام داده است. خدمات نگهداری خود را افزایش داده و یک سرور در اتحادیه اروپا برای بهبود سرعت مشتریان اروپایی خود اضافه کرده است.

 

امتیاز 1/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT