استفاده از Binance Bridge

استفاده از Binance Bridge | بهترین راه برای انتقال ارز دیجیتال به بایننس

زمان مطالعه 2 دقیقه

احتمالا بسیاری از شما این سوال را خواهید پرسید: چرا اصلا باید از Binance Bridge استفاده کرد؟ اولین مسئله این است که هزینه gas ETH  اگرچه بسیاری از پروژه های ETH 2.0  به وسیله آن کار می کنند، فوق العاده بالاست. انجام کار آسانی مانند سوآپ یا افزودن به استخرهای نقدینگی با نرخ های فعلی تقریبا غیرممکن است. مسئله دیگر این است که، کاربر پروژه هایی برای جمع آوری سرمایه در BSC  دارد. در این مقاله به استفاده از Binance Bridge برای انتقال ارز دیجیتال به بایننس می پردازیم.

استفاده از Binance Bridge در بایننس

قبل از شروع، شما باید USDT (BEP20)  را در Metamask  (شبکه اتریوم) و BSC Mainnet  آماده داشته باشید.

در BSC Mainnet، قرارداد هوشمند USDT Token (BEP20) را به سادگی با “Add Token” و در Metamask با “Add Token Contract Address” به کیف پول خود اضافه کنید:

x55d398326f99059ff775485246999027b3197955

به Binance Bridge https://www.binance.org/en/bridge  بروید و کیف پول Metamask  خود را در جایی که USDT است وصل کنید. مطمئن شوید که مبدا شبکه اتریوم و شبکه BSC  مقصد است.

استفاده از Binance Bridge

استفاده از Binance Bridge

پس از اتصال، فقط اعدادی را که می خواهید منتقل کنید را وارد کنید. لطفاً توجه داشته باشید که آدرس فرستنده و دریافت کننده در Metamask  یکسان است.

انجام تراکنش به همین سادگی است.گفته می شود هزینه شبکه 0 USDT است (۱۰۰٪ تخفیف)، بله درست است. تراکنش را تایید کرده و ارسال کنید.

سپس، هزینه gas خود را تایید کنید و منتظر باشید.
گس در اتریوم یک ارز دیجیتال جداگانه نیست و در صرافی‌ها خریدوفروش نمی‌شود، بلکه فقط واحدی ضمنی در پلتفرم اتریوم است که مقدار تلاش موردنیاز برای اجرای یک عملیات را مشخص می‌کند. میزان گس موردنیاز برای هر عملیات از قبل در شبکه اتریوم مشخص شده است، مثلاً برای هر تراکنش معمولی (ارسال اتر) باید ۲۱,۰۰۰ گس صرف شود و کاربر باید هزینه این ۲۱,۰۰۰ گس را با اتر (ارز دیجیتال شبکه اتریوم) پرداخت کند تا تراکنش او تأیید شود.
در نهایت، شبکه خود را به BSC Mainnet  تغییر دهید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT