تخفیف های بلک فرایدی

خرید در تخفیف های بلک فرایدی | بهترین تخفیفات در black friday

زمان مطالعه 4 دقیقه

بلک فرایدی، روز بعد از روز شکرگزاری، معمولا فصل خرید تعطیلات است. اما تاخیر های به وجود آمده در حمل‌ونقل و کمبود مداوم تراشه‌های سیلیکونی تحت تاثیر همه‌گیری کووید-19 به این معنی است که بهتر است خریدهای تعطیلات خود را در اوایل امسال آغاز کنید. در این خبر به بررسی خرید در تخفیف های بلک فرایدی می پردازیم.

خرید در تخفیف های بلک فرایدی

اینطور که پیداست تخفیف ها ممکن است مانند سال های گذشته چندان وسوسه انگیز نباشند، بنابراین ما پیش بینی نمی کنیم که با خرید در زمان حال، فرصت های خرید زیادی را از دست بدهید.

ما به شما خواهیم گفت که چگونه در تمام محصولاتی که می خواهید قبل از بلک فرایدی بخرید، صرفه جویی کنید. همچنین به شما نشان خواهیم داد که چگونه می‌توانید بر روی برخی از جدیدترین محصولات اپل و سایر تجهیزات تخفیف‌ها و پیشنهادات خوبی دریافت کنید.

پشنهادهای خرید در بلک فرایدی توسط سایت CNET

 بهترین صفحات خرید و پیشنهادات تعطیلات CNET را در اینجا پیدا خواهید کرد:

راهنمای هدیه CNET

 معاملات بلک فرایدی (از جمله فروش زودهنگام)

 معاملات Cyber ​​Monday (به زودی)

 معاملات CNET: معاملات جدید هر روز هفته، تعطیلات یا موارد دیگر

 کوپن های CNET: با همکاری شرکا در WebGears

CNET تمام وب را جست‌وجو کرده تا پیشنهادات عالی در مورد محصولات فناوری، بازی‌ها و موارد دیگر را برای شما پیدا کند!  

فروشگاه های دارای تخفیف در بلک فرایدی

خرده فروشان هفته ها قبل از بلک فرایدی فروش خود را آغاز کرده اند. Target به‌تازگی فروش خود را با تخفیف 50 درصدی در لوازم الکترونیکی، اسباب‌بازی و لوازم آشپزخانه به پایان رساند و Amazon صفحه فروش روزانه خود را برای تمرکز بر معاملات اولیه تعطیلات طراحی کرده است.

تخفیف های بلک فرایدی

تخفیف های بلک فرایدی

والمارت «تخفیف‌های روز بلک فرایدی» خود را آغاز می‌کند تا سه روز فروش به مشتریان بدهد، از 3 نوامبر به صورت آنلاین و از 5 نوامبر در فروشگاه‌ها به صورت حضوری،  اعضای Walmart Plus دسترسی زودهنگام به تخفیفات خواهند داشت و «Best Buy» اولین فروش بلک فرایدی خود را نیز آغاز کرده است.

اما مراقب باشید که برخی از فروش ها ممکن است تکراری باشند. شما بارها و بارها شاهد کاهش قیمت های مشابه خواهید بود، زیرا بسیاری از محصولات به پایین ترین سطح قیمت خود نسبت به روزها یا هفته های قبل می رسند. مراقب «فروش‌های جعلی» باشید که سعی می‌کنند شما را متقاعد کنند که فکر کنید به شما تخفیف داده می‌شود، در صورتی که اینطور نیست. اگر در این فصل تعطیلات با تبلیغات جعلی مواجه شدید، بهتر است به کمیسیون تجارت فدرال گزارش دهید.

تخفیف های بلک فرایدی

تخفیف های بلک فرایدی

به دنبال تضمین تطابق قیمت باشید

 ضمانت‌های تطبیق قیمت بهترین راه برای اطمینان از اینکه تخفیف خوبی دریافت می‌کنید است. به عنوان مثال، Best Buy قیمت های بلک فرایدی را در تلویزیون، هدفون و سایر محصولات تضمین می کند. اما یک مشکل وجود دارد. ضمانت فقط برای اعضای Best Buy Totaltech یا My Best Buy است. مشترکینی که کالایی را خریداری می‌کنند که قیمت‌های بلک فرایدی را تضمین می‌کند، به‌طور خودکار بازپرداخت یا تفاوت قیمت را در صورت کاهش قیمت دریافت می‌کنند. اما برای دریافت ضمانت بلک فرایدی Best Buy، هنگام خرید، اعضا باید وارد سیستم شوند.

سایر خرده فروشان بزرگ، مانند Target و Walmart، ضمانت تطبیق قیمت در تمام طول سال دارند تا در صورت یافتن پیشنهاد بهتر در جای دیگر، قیمت را تنظیم کنند. اما به خاطر داشته باشید که تطابق قیمت ممکن است فقط برای فروشگاه های منتخب باشد و ممکن است برای خرده فروشان آنلاین کارساز نباشد.

خدمات عضویت خرده فروشی ها را در نظر بگیرید

 به دلیل کمبود تراشه که کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند ممکن است تا سال 2023 کسری آن جبران نشود، امسال گرفتن تخفیف روی برخی از کنسول‌ها و گوشی های موبایل سخت‌تر خواهد بود. مشکلات زنجیره تامین به این معنی است که با نزدیک‌تر شدن فصل تعطیلات، کنسول‌های بازی، تلفن و لوازم الکترونیکی کمتری در دسترس خواهند بود.

بسیاری از خرده‌فروشانی که محموله‌های این محصولات را دریافت می‌کنند، اولین پیشنهاد ها را به مشترکین خود می‌دهند، مانند مشتریانی که مشترک آمازون پرایم هستند. به مشتریانی که ثبت‌نام می‌کنند، اولین انتخاب از وسایل الکترونیکی پرتقاضا مانند PS5 یا Xbox Series X داده می‌شود. اما اگر برای دریافت جدیدترین و بهترین‌ها تحت فشار نیستید، ممکن است شانس بیشتری برای پیدا کردن یک تخفیف خوب داشته باشید. مدل پایین، مانند Xbox Series S یا Nintendo Switch غیر OLED.

تخفیف های بلک فرایدی

تخفیف های بلک فرایدی

Walmart Plus و GameStop PowerUp Rewards Pro دو سرویس اشتراک عضویت هستند که از عرضه محصول، تخفیف‌ها و ارسال رایگان برای مشترکین خود بهره می‌برند. به خاطر داشته باشید که برخی از عضویت‌ها، مانند Walmart و Amazon، به عضویت پولی برای امتیازات نیاز دارند.

اگر به دنبال پیشنهاد قیمت مناسبی برای خرید جدیدترین آیفون 13، آی‌پد یا اپل واچ سری 7 هستید، خرید با گوشی قدیمی‌تان ممکن است باعث صرفه‌جویی در هزینه شما شود. در حال حاضر، Verizon در صورت معامله با هر مدل قدیمی که در شرایط خوب و سالم است، 200 دلار تخفیف برای آخرین ساعت اپل ارائه می‌دهد. این بدان معناست که ممکن است بتوانید جدیدترین مدل را با نیمی از قیمت اولیه خرده فروشی ها تهیه کنید.

 اما یک مشکل وجود دارد، احتمالاً باید به یک قرارداد دو ساله متعهد شوید. همچنین ممکن است بتوانید یکی از پیشنهادات فروشگاه‌های خرده‌فروشی دست یابید، اما ممکن است چندان پیشنهاد خوبی نباشد.

یکی دیگر از موارد پس انداز و صرفه جویی در هزینه ها، بررسی باشگاه های عضویت برای دسترسی به پیشنهادات د و تخفیف های ستگاه های اپل و سامسونگ است.  حتی ممکن است هنگام خرید یک iPad جدید قبل از تعطیلات، با لوازم جانبی و خدمات اضافی خوش شانس باشید.

تخفیف دیگری نیز وجود دارد که می‌توانید پس از پایان فروش بلک فرایدی با آنها، خرید کنید. Best Buy شرایطی را دارد تا فقط برای یک روز به شما پیشنهاد ویژه بدهد. اعضای Amazon Prime همچنین می‌توانند تخفیفات لایتنینگ (که برای تعطیلات به «Epic Deals» تغییر نام داده می‌شوند) را بررسی کنند تا پیشنهادات محدودی در مورد اقلام و ارسال رایگان یک یا دو روزه برای اعضای Prime دریافت کنند.

منبع: cnet

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT