سایت Freenom

معرفی سایت Freenom | خرید دامین از Freenom | خرید دامین رایگان

زمان مطالعه 3 دقیقه

سایت Freenom اولین و تنها شرکتی است که نام دامنه رایگان را با خدمات کامل DNS ارائه می دهد. ماموریت آنها این است که مردم را به دنیای آنلاین بیاورند و به کشورها کمک کنند تا اقتصاد دیجیتال خود را توسعه دهند. در این مقاله به بررسی سایت Freenom می پردازیم.

خرید هاست خارجی

معرفی سایت Freenom

Freenom با بیش از 20 میلیون دامنه رایگان تحت مدیریت، دومین رجیستری بزرگ جهان پس از .COM است و یک برنامه فروش جامع را به همه شرکت های هاستینگ ارائه می دهد، بدون هیچ گونه هزینه ای برای راه اندازی یا برای ادمین.

Freenom با شکستن موانع و ادغام دامنه ‌های رایگان با آخرین فناوری‌ های ساخت وب ‌سایت و هاستینگ وب و محتوا را برای هر فرد یا کسب ‌وکاری بدون اینکه هزینه ‌ای برایشان داشته باشد، آسان می‌کند.

امنیت Freenom

Freenom با استفاده از آخرین فناوری AnyCast Cloud، پایداری و عملکرد همه دامنه‌هایی را که مدیریت می‌کند، تضمین می‌کند و با شرکای امنیتی قابل اعتماد خود مانند Twitter، Internet Identity، Kaspersky و بیش از 40 نفر دیگر، فناوری پیشرفته ضد سوء استفاده ای را ارائه می دهد تا دامنه‌های رایگان را برای همه کاربران اینترنت ایمن نگه دارد.

در نوامبر 2013، Architelos به .TK، بزرگترین ccTLD با بیش از 20 میلیون دامنه، به عنوان یکی از امن ترین پسوندهای دامنه در جهان اشاره کرد.

دامین رایگان

با مدل دامنه رایگان، کشورهای شریک می توانند به جامعه آماری اینترنتی محلی خود ابزارهایی را برای آنلاین شدن سریع و بدون هزینه ارائه دهند. این مدل مطمئن و امتحان شده و نوآورانه به طور چشمگیری ایجاد محتوای محلی را تشویق می کند و برای ثبت نام کردن به همه انگیزه می دهد.

همه شرکای Freenom از تجربه 12 ساله آنها بهره مند می شوند و آخرین فناوری DNS را دریافت می کنند. در صورت درخواست، Freenom همچنین یک برنامه جامع انتقال ظرفیت را سازماندهی خواهد کرد و در مورد سازماندهی صنعت ثبت ملی مشاوره می دهد.

سایت Freenom

سایت Freenom

Freenom اخیراً 3 میلیون دلار در سرمایه گذاری سری A توسط گروهی از سرمایه گذاران به رهبری Kima Ventures (KIMA)، فعال ترین سرمایه گذار در جهان، قرار داده است. Freenom از این بودجه برای گسترش عملیات مدیریت دامنه سطح بالا، گسترش شبکه فضای ذخیره سازی ابری AnyCast و توسعه ابتکارات تجاری که دامنه‌های سطح بالای کشور را با جوامع محلی ترکیب می‌کند، استفاده خواهد کرد.

صندوق Kima Ventures در سال 2010 توسط کارآفرینان برای کارآفرینان با هدف حمایت و تامین مالی شرکت های نوآور با سرمایه اولیه در سراسر جهان راه اندازی شد. از سال 2010، Kima Ventures در 205 شرکت در 23 کشور مختلف در سراسر جهان از جمله شرکت هایی مانند Sparrow، Rapportive، FreshPlanet/SongPop، FormLabs، MovableInk، Powtoon، Weekdone، ShareDesk و BoatBound سرمایه گذاری کرده است.

خرید دامین در سایت Freenom

Freenom یک ثبت کننده دامنه است که دامنه های رایگان نامحدودی را ارائه می دهد که تا یک سال قابل استفاده هستند. تنها محدودیت  Freenomاین است که شما فقط می توانید دامنه هایی را دریافت کنید که به .tk، .ml، .ga، .cf، یا .gq ختم می شوند.
در اینجا نحوه ثبت دامنه در Freenom را به صورت گام به گام آورده شده است. 

مرحله 1: به https://www.freenom.com بروید و برای خود یک حساب کاربری ایجاد کنید.

مرحله 2: به صفحه اصلی بروید. دامنه ای را که می خواهید ثبت کنید در قسمت Find a new domain FREE تایپ کنید. سپس بر روی Check Availability کلیک کنید.

مرحله 3: اگر نام دامنه در دسترس است روی Get it now! کلیک کنید و سپس بر روی Checkout کلیک کنید.

مرحله 4: دوره را روی 12 ماه تنظیم کنید. سپس روی Continue کلیک کنید.

مرحله 5: شرایط و ضوابط را خوانده ام و با آن موافقم را تیک بزنید. سپس روی Complete Order کلیک کنید.

مرحله 6: شما با موفقیت دامنه های رایگان خود را ثبت کردید. 

جمع بندی پایانی 

این دامنه ها برای استفاده افراد حرفه ای مناسب نیستند، اما اگر نمی توانید دامنه ای بخرید یا فقط می خواهید یک دامنه برای آزمایش پروژه خود پیدا کنید، Freenom  یک انتخاب عالی برای شما است.
جهت پرداخت هزینه در سایت Freenom می توانید از خدمات مجموعه اول پرداخت استفاده نمایید.

 

امتیاز 4.7/5 - از 26 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT