معرفی بهترین کیف پول بیت کوین کش در سال 2021

کیف پول بیت کوین کش | معرفی بهترین کیف پول های بیت کوین کش در سال 2021

زمان مطالعه 3 دقیقه

Bitcoin Cash (BCH) در آگوست ۲۰۱۷ ایجاد شد. Bitcoin Cash که برای ارائه سرعت بیش‌تر تراکنش‌ها و هزینه های کمتر طراحی شده بود، تا زمان نگارش این مقاله یکی از ۵ ارز رمز نگاری شده‌ی بزرگ جهان است. در ادامه به معرفی بهترین کیف پول بیت کوین کش می‌پردازیم.

اگر می‌خواهید بیت کوین کشن بخرید، باید به دنبال کیف پول رمزنگاری شده‌ای بگردید که به شما امکان می‌دهد سکه‌های خود را با خیال راحت و ایمن ذخیره کنید. با این حال، طیف وسیعی از کیف‌های موجود، انتخاب کیف مناسب را دشوار می‌کند، در ادامه بهترین کیف پول بیت کوین کش را به شما معرفی می‌کنیم.

بهترین کیف پول های بیت کوین کش

۱. Ledger Nano | بهترین انتخاب

1 معرفی بهترین کیف پول بیت کوین کش در سال 2021

اگر امنیت هنگام ذخیره بیت کوین کش یا هر رمز ارز دیگر اولویت اصلی شما است، راه حل کیف پول سخت افزاری است. یکی از محبوب‌ترین کیف پول‌های سخت افزارهای موجود در حال حاضر Ledger Nano S است.

این کیف پول قابل حمل به درگاه USB رایانه شما متصل می‌شود و ارز‌های رمزنگاری شده‌ی شما را ذخیره می‌کند. کیف پول توسط یک کد PIN قفل شده است و Nano S همچنین از احراز هویت ۲ عاملی برای امنیت بیش‌تر پشتیبانی می‌کند.

یکی دیگر از ویژگی‌های اصلی آن صفحه نمایش OLED است که به شما این امکان را می‌دهد تا به سرعت و به راحتی تمام معاملات را مجدداً بررسی کنید. با فشردن فیزیکی دکمه‌های دستگاه می‌توانید معاملات را تأیید کنید.

۲. TREZOR

2 معرفی بهترین کیف پول بیت کوین کش در سال 2021

TREZOR یکی دیگر از کیف‌های سخت افزاری محبوب است که از نظر امنیت از شهرت چشمگیری برخوردار می‌باشد. این کیف پول همچنین از طریق USB به رایانه شما متصل می‌شود و توسط یک کد PIN ایمن محافظت می‌شود هر بار که PIN اشتباه وارد می‌کنید، زمان منتظر ماندن تا دوباره وارد شدن آن به دو برابر افزایش می‌یابد.

2FA نیز پشتیبانی می‌شود و می‌توانید یک عبارت بازیابی امن ایجاد کنید تا در صورت بروز مشکل، ارز‌های خود را از دست ندهید.

درست مانند Nano S ،TREZOR دارای یک صفحه نمایش داخلی است که به شما امکان می‌دهد قبل از تأیید جزئیات معامله خود را بررسی کنید، در حالی که همه معاملات برای تأیید به ورودی فیزیکی شما نیاز دارند.

۳. Electron Cash | بهترین انتخاب برای کامپیوتر و اندروید

3 معرفی بهترین کیف پول بیت کوین کش در سال 2021

Electron Cash یک کیف پول ساده برای Bitcoin Cash است. کیف پول Electrum برای سیستم‌های Windows ،OS X و Linux در دسترس است و همچنین یک برنامه Android نیز دارد.

یک کیف پول سبک که سریع راه اندازی می‌شود و استفاده از آن بسیار آسان است، Electron Cash به شما امکان می‌دهد کلید‌های خصوصی خود را حفظ کنید. قابلیت Multisig نیز برای لایه امنیتی بیشتری پشتیبانی می‌شود.

Electron Cash برای iOS در دسترس نیست، بنابراین کاربران iPhone باید به دنبال کیف پول دیگری باشند. Electron Cash همچنین فقط از Bitcoin Cash پشتیبانی می‌کند، بنابراین برای کسانی که می‌خواهند چندین ارز رمزنگاری شده ذخیره کنند مناسب نیست. همچنین کیف‌های دیگری با رابط کاربری و ظاهر بهتری خواهید یافت.

۴. Coinomi

4 معرفی بهترین کیف پول بیت کوین کش در سال 2021

اگر به دنبال راهی ساده و مناسب برای مدیریت ارزهای خود از طریق تلفن هوشمند خود هستید، کیف پول Coinomi قطعاً باید در لیست کوتاه شما باشد. این برنامه محبوب Android دارای رابط کاربر ساده و پشتیبانی از بیش از ۱۰۰ ارز رمزنگاری شده از جمله Bitcoin Cash ،bitcoin ،Ethereum ،Litecoin ،Dash و Tether (USDT) است.

جدا از پشتیبانی چند ارز، مهمترین ویژگی Coinomi سهولت استفاده و طرح ساده و بصری آن است. همچنین از نظر امنیت بسیار مهم است، کلیدهای خصوصی شما هرگز دستگاه شما را خارج نمی‌شوند و نبود الزامات KYC به شما امکان می‌دهد حریم خصوصی خود را حفظ کنید. با این حال، واقعیت این است که کیف پول‌های موبایل ذاتاً از کیف پول‌های سخت افزاری کمتر ایمن هستند.

حال که با بهترین کیف پول بیت کوین کش آشنا شدید، می‌توانید از خدمات خرید کیف پول لجر سایخت اول پرداخت استفاده کنید.

خرید کیف پول لجر

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT