کسب درآمد ارزی از سایت Freshbooks برای رشته‌های مالی و حسابداری

زمان مطالعه 3 دقیقه

اگر شما از علاقه‌مندان به شغل فریلنسری هستید، حتما مقالات قبلی ما را مطالعه نمائید. در مقالات قبلی ما بهترین وب سایتها برای شغل‌های دورکاری معرفی کرده‌ایم. در این مقاله قصد داریم شما را با یکی از پلتفرم‌های مناسب برای فریلنسرها به نام Freshbooks آشنا نماییم. کسب درآمد ارزی از سایت Freshbooks برای رشته‌های مالی و حسابداری می‌تواند بسیار هیجان انگیز باشد.

معرفی سایت Freshbooks

کسب درآمد ارزی از سایت Freshbooks برای رشته‌های مالی و حسابداری 5

قبل از هر چیز باید به شما بگوئیم که اگر شما دوست عزیز در حال حاضر به عنوان یک فریلنسر مشغول به فعالیت هستید، این پلتفرم به شما کمک می‌کند تا بتوانید در زمان خود صرفه جویی کنید و همچنین هنگام دریافت دستمزد خود از سوی کارفرمایانتان، دیگر هیچ استرسی نخواهید داشت و می‌توانید با اطمینان کامل مبلغ واریز شده به حسابتان را دریافت نمائید.

به علاوه پلتفرم FreshBooks با پی پال توافق نامه‌ای را امضا کرده است که می‌تواند به شما در کاهش هزینه‌های پرداخت نیز کمک کند. آیا می‌دانید چگونه؟ همچنان با ما همراه باشید تا در این مورد مطالب ارزشمندی را برای شما مطرح نمائیم.

شیوه کار پلتفرم FreshBooks

این پلتفرم با پی پال به گونه‌ای کار می‌کند که هزینه‌ی تراکنش‌ها را به ۰/۵ دلار کاهش دهد. به عبارت دیگر فرقی نمی‌کند که یک فریلنسر ۲۰ دلار دریافت کند یا ۵۰۰۰ دلار، در هر صورت هزینه تراکنش برابر است با ۰/۵ دلار.

اما چنانچه بخواهید از مزایا بیش‌تر پلتفرم FreshBooks بهره‌مند شوید، باید ساکن ایالات متحده باشید و همچنین برای کارفرمایانی که اهل همانجا هستند کار کنید.

بنابراین اگر شما از آن دسته افرادی هستید که برای کسب و کار خود به دفعات زیاد از پی پال استفاده می‌کنید، بهتر است هم اکنون در وب سایت FreshBooks یک حساب کاربری ایجاد کنید و آن را به حساب پی پال خود متصل کنید. در ادامه خواهیم گفت که چگونه می‌توانید حساب کاربری FreshBooks خود را به حساب پی پالتان متصل کنید.

اتصال حساب کاربری FreshBooks به حساب پی پال

2 کسب درآمد ارزی از سایت Freshbooks برای رشته‌های مالی و حسابداری

۱. در گوشه‌ی سمت راست در بالای صفحه به بخش Setting بروید.

۲. از تب زیرین آن بر روی گزینه‌ی Accept Credit Cards کلیک نمائید.

۳. در کنار PayPal بر روی لینک آبی رنگ Activate PayPal کلیک کنید.

۴. گزینه‌ی PayPal Standard  را تیک بزنید و آدرس ایمیل پی پال خود را وارد نمائید.

۵. حالا تنظیمات وارد شده را ذخیره نمائید.

توجه کنید که زمانی که می‌خواهید صورت‌حسابی را برای کارفرمای خود ارسال کنید، باید این گزینه را روی صورت‌حساب خود تیک زده باشید و یکی از روش‌های پرداختی که می‌توان برای پرداخت صورت‌حساب از آن استفاده کرد را مشخص نمائید.

کارفرمای شما نیز باید حساب پی پال داشته باشد و از طریق آن حساب برای شما پول ارسال کند. آنان نباید از طریق کارت اعتباری برای شما مبلغی را از طریق پی پال ارسال کنند و چنانچه کارفرمای شما از کارت اعتباری استفاده کند، شما هزینه‌ی بیشتری متحمل خواهید شد.

پلتفرم FreshBooks برای اجتناب از هزینه‌ی پرداخت در پی پال می‌تواند یک گزینه‌ی مناسب باشد، به خصوص اینکه شما می‌توانید از این پلتفرم برای 30 روز به صورت رایگان استفاده نمائید.

سخن آخر

با وجودی ک شغل فریلنسری یکی از پرطرفدارترین شغل‌ها در سراسر دنیا می‌باشد، اما یکی از نگرانی‌های  بسیاری از فریلنسرها، هزینه‌هایی است که به ازای انجام هر تراکنش برای دریافت دستمزد خود از کارفرمایان، از مبلغ دریافتی آنها کسر می‌شود. برای اجتناب از این هزینه‌ها راه‌ها و روش‌هایی وجود دارد که یکی از آن‌ها استفاده از پلتفرم FreshBooks است که هم فریلنسر و هم کارفرما بایستی در آن حساب کاربری داشته و متصل به پی پال باشد. در این صورت هزینه‌های پرداخت‌ها تا حد ممکن کاهش می‌یابد.

حال که با سایت Freshbooks آشنا شدید می‌توانید از خدمات نقد درآمد ارزی و دلاری سایت اول پرداخت اسفتاده کنید.

نقد درآمد ارزی و دلار

امتیاز 5/5 - از 5 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT