معرفی 5 سایت طراحی UI و UX سایت های ارائه دهنده خدمات یو آی و یو ایکس

معرفی 5 سایت طراحی UI و UX | سایت های ارائه دهنده خدمات یو آی و یو ایکس

زمان مطالعه 5 دقیقه

چند سالی است که تجربه کاربری مورد توجه قرار گرفته است، و بسیاری از شرکت‌ها، یا از طراحان UX تمام وقت استفاده می کنند یا با سایت‌های طراحی UI/UX کار می‌کنند. در سال ۲۰۲۱، داشتن یک رابط کاربری بصری (UI) برای هر محصول دیجیتالی مانند برنامه تلفن همراه، وب سایت، SaaS و حتی B2B و نرم افزار سازمانی ضروری است. در ادامه به معرفی 5 سایت طراحی UI و UX در سال ۲۰۲۱ می‌پردازیم.

چرا از خدمات سایت‌های طراحی UI و UX استفاده کنیم؟

هنگامی که موفقیت محصول شما به داشتن یک تجربه کاربری و طراحی رابط کاربری عالی بستگی دارد و شما نمی‌توانید بلافاصله تیمی به این منظور برای محصول خود ایجاد کنید، تنها گزینه برای شما این است که با یک سایت همکاری کنید یا یک مشاور ارائه دهنده خدمات طراحی UX پیدا کنید.

از سوی دیگر، بسیاری از سایت‌های برتر UX که کارهای عالی انجام می‌دهند، چراغ خاموش فعالیت می‌کنند و پروژه‌های جدید را فقط به صورت شفاهی و کلامی دریافت می‌کنند. با علم بر این موضوع که یافتن شرکت مناسب می‌تواند دردسر بزرگی باشد، لیستی از شرکت‌های برجسته طراحی که از قطب‌های اصلی فناوری در ایالات متحده (SF ،NYC ،LA و غیره) و اروپا هستند و در زمینه محصولات دیجیتال تخصص دارند و کار کرده‌اند و با استارتاپ‌های اولیه و همچنین شرکت‌های Fortune 100 همکاری کرده‌اند را تهیه کردم.

معرفی ۵ سایت طراحی UI و UX

۱. Clay

1 معرفی 5 سایت طراحی UI و UX سایت های ارائه دهنده خدمات یو آی و یو ایکس

سایت CLay

  • سایت طراحی UI/UX در سان فرانسیسکو
  • مکان: سان فرانسیسکو، کالیفرنیا
  • مشتریان اصلی: Slack ،Facebook ،Google ،Credit Karma ،Coinbase ،Coca-Cola
  • تعداد افراد تیم: 55 نفر

Clay یک سایت توسعه و برندینگ و طراحی UI/UX با خدمات کامل در سان فرانسیسکو است. اکثر تعاملات آنها محرمانه است. آنها عمدتا با یونیکورن‌های (به شرکت‌هایی که ارزش فعلی آن‌ها بیش از یک میلیارد دلار است، گفته می‌شود) دره سیلیکون و شرکت‌های Fortune 100 کار می‌کنند. آنها به عنوان یک شرکت طراحی دیجیتال با خدمات کامل، از UI/UX برای برنامه‌های تلفن همراه و هویت برند تجاری گرفته تا وب سایت‌های بازاریابی و نرم افزارهای سازمانی را انجام می‌دهند.

آنها همچنین با Bay Area و استارتاپ‌های جهانی منتخب همکاری می‌کنند تا با بنیانگذارانشان همکاری نزدیکی داشته باشند و بتوانند چشم اندازهایشان را تحقق بخشند. Clay یکی از معدود سایت‌های طراحی UX است که می‌تواند پروژه‌ای را از ایده اولیه به محصول نهایی و حتی فراتر از آن برساند.

۲. Instrument

2 معرفی 5 سایت طراحی UI و UX سایت های ارائه دهنده خدمات یو آی و یو ایکس

طراحی UI و UX با سایت INSTRUMENT

  • یک سایت طراحی UX با خدمات کامل instrument.com
  • مکان: پورتلند و نیویورک
  • مشتریان اصلی: Nike ،Sonos ،Levi’s ،Spotify ،Intercom ،Airbnb ،Dropbox
  • تعداد افراد تیم: ۳۳۰ کارمند

Instrument یک سایت برتر در زمینه UX و دیجیتال است که دفتر مرکزی آن در پورتلند است. این شرکت محصولات دیجیتالی را از برنامه‌های تلفن همراه گرفته تا وب سایت‌ها و ارتباطات برای برجسته‌ترین برند‌های جهان طراحی و تولید می‌کند.

در سال ۲۰۱۹، آنها با خرید استودیوی طراحی دیجیتال ThisAlso مستقر در بروکلین که به طور انحصاری بر طراحی محصول، UX و UI تمرکز داشت، به ساحل شرقی گسترش یافتند.

آنها به لطف زمینه‌های سایت‌های تبلیغاتی و آموزش طراحی UX UI، به وب سایت‌های بازاریابی کاملاً مدرن و تعاملی مشهور هستند. Instrument به عنوان یک شرکت طراحی چند وجهی، بهترین قسمت‌های یک مشاوره تجاری، سایت خلاق و شرکت مهندسی را برای ارائه کارهای درخشان ترکیب می‌کند.

۳. IDEO

3 معرفی 5 سایت طراحی UI و UX سایت های ارائه دهنده خدمات یو آی و یو ایکس

سایت IDEO

  • طراحی تجربه جهانی و سایت ux با سایت ideo.com
  • مکان: سانفرانسیسکو، پالو آلتو، نیویورک، لندن، توکیو و موارد دیگر
  • مشتریان اصلی: Verizon ،Swarovski ،Ford ،IKEA ،GE ،Procter & Gamble
  • تعداد افراد تیم: بیش از ۱۳۰۰ کارمند

IDEO یک مشاور جهانی طراحی با دفاتری در ایالات متحده، اروپا و آسیا است که در زمینه محصولات دیجیتال، خدمات و طراحی UX تخصص دارد. این شرکت در سال ۱۹۹۱ تاسیس شده و یکی از تأثیرگذارترین شرکت‌های طراحی محصول و تجربه کاربر در صنعت هستند.

این شرکت رویکرد تفکر طراحی را ابداع کرده است، که دهه‌ها در ساخت وب سایت‌ها، برنامه‌های تلفن همراه، نرم افزارهای سازمانی و تجربیات دیجیتالی چند پلتفرمی با در نظر گرفتن کاربر، امتحان خود را پس داده است. این روش طراحی UX با محوریت فرد، آنها را در دنیای طراحی به شهرت جهانی رسانده است و به گسترش پیشنهادات آنها در زمینه طراحی و مشاوره مدیریت سازمان کمک کرده است.

۴. Red Antler

4 معرفی 5 سایت طراحی UI و UX سایت های ارائه دهنده خدمات یو آی و یو ایکس

سایت Red Antler

  • یک طراحی تجربه کاربری و سایت دیجیتال، redantler.com
  • مکان: بروکلین، نیویورک
  • مشتریان اصلی: Casper ،Allbirds ،Foursquare ،Betterment ،Zagat ،Brandless
  • تعداد افراد تیم: ۱۲۱ کارمند

Red Antler یکی از بهترین شرکت‌های برندینگ و طراحی UX برای استارتاپ‌ها و مشاغل جدید است که دفتر مرکزی آن در بروکلین نیویورک است.

آنها فقط در تعریف و اجرای کامل تجربه برند با شرکت‌هایی که در مرحله اولیه هستند، همکاری می‌کنند از استراتژی و هویت برند گرفته تا بازاریابی و طراحی UI/UX.

Red Antler تصمیم گرفت به طور انحصاری با استارتاپ‌ها همکاری کند تا بتواند از طریق قدرت برندینگ و استراتژی دیجیتال به رشد و توسعه برسد. آنها یک سایت طراحی UX UI هستند که پشت برخی از موفق‌ترین استارتاپ‌های D2C (مدل D2C به برندها اجازه می‌دهد تا رابطه واقعی با مصرف کننده نهایی خود برقرار کنند) مانند Casper و Allbirds قرار دارند.

۵. Bakken & Bæck

5 معرفی 5 سایت طراحی UI و UX سایت های ارائه دهنده خدمات یو آی و یو ایکس

سایت طراحی UI و UX

  • سایت طراحی و توسعه UI/UX با سایت bakkenbaeck.com
  • مکان: اروپا (اسلو، بن، آمستردام)
  • مشتریان اصلی: Coinbase ،Vipps ،Kron ،Wake ،Kolonial ،Alva
  • تعداد افراد تیم: ۶۰ نفر

Bakken & Baeck یک استراتژی دیجیتالی و استودیوی طراحی UI است که در سال ۲۰۱۱ با دفاتری در اسلو، بن و آمستردام تاسیس شد. آنها با ایجاد روابط نزدیک با مشتریان خود، برنامه‌ها و وب سایت‌های تلفن همراه را از ابتدا و با سرعت کامل ایجاد می‌کنند. آنها علاوه بر طراحی و توسعه محصولات دیجیتال، متخصصان طراحی وب، یادگیری ماشین و هوش مصنوعی هستند.

گذشته از پروژه‌های مشتری، آنها میزبان یک کنفرانس طراحی یک روزه An Interesting Day و یک گردهمایی به نام Stackid Hackathon هستند. آنها محصولات خود مانند برنامه Daylight و ابزار همکاری طراحی Wake را راه اندازی کرده‌اند که اخیراً توسط Vision خریداری شده است.

حال که با ۵ سایت طراحی UI و UX آشنا شدید، اگر قصد استفاده از خدمات این سایت‌ها را دارید می‌توانید از خدمات خرید با پی پال و خرید با ویزا یا مسترکارت سایت اول پرداخت استفاده کنید.

خرید با پی پال

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

یک دیدگاه

  1. majid.eskandari67 گفت:

    باسلام ممنون از مطلب خوبتون
    سوالی که دارم اینه که چطور میشه ui و ux سایت رو بررسی کرد؟
    باتشکر

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT