بهترین افزونه کروم برای دیجیتال مارکتینگ

معرفی و بررسی بهترین افزونه کروم برای دیجیتال مارکتینگ

زمان مطالعه 5 دقیقه

با افزونه ها میتوانید بیشترین استفاده را از مرورگرها ببرید. برخی از افروزنه ها به شما کمک می کنند با دیگران ارتباط بهتری برقرار کنید و در وقتتان صرفه جویی کنید. با نصب چند افزونه فرآیندهای بازاریابی دیجیتال خود را ساده تر کنید. در ادامه با معرفی 5 افزونه کروم برای دیجیتال مارکتینگ با ما همراه باشید.

بهترین افزونه کروم برای دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ با افزونه Loom

افزونه کروم برای دیجیتال مارکتینگ

افزونه کروم برای دیجیتال مارکتینگ

اگر با یک تیم کار میکنید ممکن است بخواهید ویدیوهای آموزشی را برای آنها ضبط کنید. اسکرین رکودرها برای این کار عالی هستند، اما ذخیره ویدیوها، آپلود و ارسال آنها ممکن است زمان زیادی را از شما بگیرد. Loom به شما کمک می کند تا در وقت خود صرفه جویی کنید و فوراً ضبط را شروع کنید و لینک ویدیو را تنها با یک کلیک به اشتراک بگذارید.

افراد در Loom میتوانند نظرات خود را ارسال کنند و سوال خود را بپرسند. همچنین گزینه‌های امنیتی را در اختیار شما قرار می‌دهد. ویرایش، همگام‌سازی ویدیوهای ضبط شده در همه دستگاه‌ها و صرفه‌جویی در زمان مدیریت فایل های ضبط شده فقط چند ویژگی هستند که Loom را به یک انتخاب عالی برای بازاریابان دیجیتال تبدیل می‌کند. بنابراین اگر مرتب ویدیو ضبط می کنید، Loom این روند را برای شما ساده می کند.

Download: Loom for Chrome (Free, in-app purchases available)

افزونه Mailtrack

Mailtrack یک ابزار عالی برای کسانی است که نمیخواهند منتظر پاسخ ایمیل بمانند. Mailtrack به شما اطلاع می دهد که چند بار ایمیل باز شده است. هنگامی که بدانید ایمیل شما خوانده شده است، می توانید تلاش های بازاریابی خود را در جهت درست هدایت کنید. این افزونه همچنین فعالیت‌ پاسخ‌دهندگان را ردیابی می‌کند و هنگامی که با وجود باز کردن ایمیل روی لینک های اضافه شده کلیک نمی‌کنند شما می‌توانید به سرعت ارزیابی کنید که شخصی که با او ارتباط برقرار کرده اید به پیشنهاد کاری شما علاقه‌ای ندارد.

علاوه بر این ارسال ایمیل گروهی با ویژگی Mailtrack Campaign باعث میشود که ایمیل های شما در پوشه اسپم قرار نگیرند و در نتیجه شانس موفقیت کمپین شما بیشتر می شود. بنابراین اگر به عنوان یک بازاریاب ایمیلی ارسال می کنید، مطمئن شوید که Mailtrack در مرورگر شما فعال است.

Download: Mailtrack for Chrome (Free, in-app purchases available)

افزونه Similarweb

افزونه کروم برای دیجیتال مارکتینگ

افزونه کروم برای دیجیتال مارکتینگ

Similarweb ابزاری همه کاره است که برای بررسی منابع ترافیک رقبا مانند جستجو، شبکه اجتماعی، ایمیل، ارجاعات و موارد دیگر به آن نیاز دارید. این ابزار همچنین کل ترافیک را به کانال‌های مختلف تقسیم می‌کند تا ببیند آیا رقبا رتبه‌بندی ارگانیک خوبی دارد یا اینکه تبلیغات پولی باعث ایجاد ترافیک می‌شود یا خیر.

این افزونه علاوه بر کل ترافیک سه تا شش ماه گذشته، میانگین مدت بازدید کاربران، نرخ پرش یا بانس ریت Bounce Rate و توزیع ترافیک در کشورهای مختلف را نیز به شما نشان می دهد. همچنین با رفتن به وب سایت اصلی SimiarWeb می‌توانید چند شاخص دیگر را نیز ردیابی کنید.

Similarweb وب سایت های رقبا، کلمات کلیدی با ترافیک بالا، ارجاع، اجتماعی، توزیع ترافیک تبلیغاتی و غیره را نمایش می دهد. بنابراین اگر برای تجزیه و تحلیل ترافیک رقبای خود به یک افزونه نیاز دارید Simiarweb را حتما امتحان کنید. اگر از Similarweb راضی نیستید، می توانید از هر یک از ابزارهای جایگزین آن شامل Ahrefs، SEMRush و Ubersuggest برای تجزیه و تحلیل ترافیک رقیب خود استفاده کنید.

Download: Similarweb for Chrome (Free, in-app purchases available)

افزونه Headline Studio

افزونه کروم برای دیجیتال مارکتینگ

افزونه کروم برای دیجیتال مارکتینگ

هدلاین یا تیترها در دنیای دیجیتال مارکتینگ بسیار مهم هستند. یک عنوان جذاب، مخاطبان شما را درگیر نگه می دارد و تبدیل ها را افزایش می دهد. اگر برای تنظیم دقیق تیترها خود یا روند سئو به کمک نیاز دارید Headline Studio برنامه‌ای است که با صرفه جویی در وقت شما این فرایند را آسان میکند.

فقط کافیست عنوان را در افزونه اضافه کنید و روی دکمه Analyze کلیک کنید. این افزونه بر اساس بالانس کلمات، احساس، واضح و قابل درک بودن کلمات و موارد دیگر به عنوان انتخابی امتیاز میدهد. هر چه امتیاز بالاتر باشد، تیتر شما بهتر است.

Headline Studio در نسخه پریمیوم راه‌هایی را برای بهبود تیترها پیشنهاد می‌کند. همچنین اگر از عنوان برای وبلاگ استفاده می کنید، این افزونه امتیاز SEO را بر اساس کلمه کلیدی به شما نشان می دهد که عبارتند از چگالی کلمات کلیدی، رقابت، جستجوهای ماهانه، ترندها و غیره است. علاوه بر این تغییرات کلمات کلیدی و صفحات با رتبه برتر برای این کلمه کلیدی را در اختیار شما قرار می دهد.

اگر در نوشتن عنوان وبلاگ ها، رسانه های اجتماعی، ایمیل ها و غیره خود مشکل دارید، این افزونه مفید خواهد بود.

Download: Headline Studio for Chrome (Free, in-app purchases available)

افزونه TickTick

افزونه کروم برای دیجیتال مارکتینگ

افزونه کروم برای دیجیتال مارکتینگ

داشتن لیست کار برای برنامه ریزی، سازماندهی و پیگیری برنامه روزانه ضروری است. ایجاد و مدیریت لیست کارها با TickTick بسیار آسان است. با استفاده از این افزونه می توانید به سرعت لیست وظایف را تنها با چند کلیک ایجاد کنید و برنامه روزانه، هفتگی و تقویم را با قابلیت پیمایش مشاهده کنید.

علاوه بر این می توانید وظایف خود را اولویت بندی کنید و برای جلوگیری از فراموش کردن میتوانید مهلت پروژه را اضافه کنید. TickTick از طریق ایجاد چک لیست و قابلیت های اشتراک گذاری، همکاری های تیمی را آسان میکند. این افزونه در اندروید و iOS و اکثر مرورگرها در دسترس است، بنابراین می‌توانید آن را در همه دستگاه‌های خود همگام‌سازی کنید.

TickTick به شما کمک می کند تا فرآیندهای کسب و کار خود را ساده کنید و با استفاده از آن میتوانید یک لیست کار ایجاد کنید، وظایف را برای تیم خود برنامه ریزی کنید و آنها را با چند کلیک به اشتراک بگذارید.

Download: TickTick for Chrome (Free, in-app purchases available)

با این افزونه های کروم بازاریابی را بهتر انجام دهید

افزونه هایی که در این مقاله معرفی کردیم به نوعی روند کسب و کار شما را بهبود می بخشد. اگر از این افزونه راضی نیستید یا ویژگی های مورد نیاز برای کسب و کار خود را پیدا نمی کنید، می توانید در فروشگاه Chrome افزونه های دیگری را پیدا کنید و امتحان کنید. همچنین توصیه میکنیم از برنامه‌های Google Workspace نیز در دیجیتال مارکتینگ استفاده کنید..

 

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT