افزایش بازدید و اصلاح SEO با سایت Neil Patel

افزایش بازدید و اصلاح SEO با سایت Neil Patel

زمان مطالعه 3 دقیقه

به دنبال خدمات و ابزار‌های ارزان قیمت SEO برای افزایش ترافیک و بازدید سایتتان هستید؟ سایت Neil Patel با ارائه خدمات افزایش بازدید و سئو سایت، در بین بهترین سایت‌های ارائه دهنده‌ی ابزار سئو مانند Ahrefs ،Moz قرار می‌گیرید. در ادامه به سایت Neil Patel و خدمات آن می‌پردازیم.

سایت Neil Patel

1 افزایش بازدید و اصلاح SEO با سایت Neil Patel

نیل پاتل مانند بکلینکو و برایان دین، وب سایتی با ​​نام خود به عنوان یک متخصص سئو آگاه ساخته است. او راهنماهای بزرگی در زمینه SEO و بازاریابی محتوا ارسال می‌کند که برخی از بهترین منابع در اینترنت هستند. اگر تازه شروع کرده‌اید، وبلاگ او پر از ۱۰۱ راهنمای جامع و قابل فهم است.

Neil Patel نویسنده پرفروش نیویورک تایمز است. وال استریت ژورنال او را یک تأثیرگذار برتر در زمینه‌ی وب می‌داند، فوربس می‌گوید او یکی از ۱۰ بازاریاب برتر جهان است و مجله کارآفرین می‌گوید او یکی از ۱۰۰ شرکت درخشان را ایجاد کرده است. Neil Patel توسط رییس جمهور قبلی آمریکا به عنوان یکی از ۱۰۰ کارآفرین برتر زیر ۳۰ سال و از سوی سازمان ملل به عنوان یکی از ۱۰۰ کارآفرین برتر زیر ۳۵ سال شناخته شد.

ابزار‌های NeilPatel.com

3 افزایش بازدید و اصلاح SEO با سایت Neil Patel

تحلیل کلی دامنه: تصور کنید که بتوانید SEO، بازاریابی محتوا و بازاریابی رسانه‌های اجتماعی را مهندسی معکوس کنید. Ubersuggest به شما این امکان را می‌دهد تا از استراتژی‌هایی که برای دیگران در بازار شما کار می‌کند بینش پیدا کرده تا بتوانید آنها را اتخاذ کنید، آنها را بهبود بخشیده و برتری کسب کنید.

بهترین صفحه‌های SEO: آیا از نوشتن مطالبی که هیچ کس نمی‌خواند یا حتی در شبکه اجتماعی به اشتراک نمی‌گذارد خسته شده‌اید؟ با گزارش برترین صفحات SEO، می‌توانید دریابید که کدام یک از صفحات رقیب شما از نظر عبارات کلیدی ارگانیک محبوب رتبه بندی شده‌اند و سایت‌هایی مانند فیس بوک کدام را بیش‌تر دوست دارد. دیگر وقت خود را برای نوشتن مطالبی که مردم نمی‌خواهند بخوانند هدر نمی‌دهید.

تحقیق کلید واژه سئو: به ایده‌های کلید واژه بیش‌تری نیاز دارید؟ از اصطلاحات اصلی گرفته تا عبارات بلند، صدها پیشنهاد از ابزار کلمات کلیدی سایت Neil Patel دریافت خواهید کرد. همچنین حجم، رقابت و حتی روندهای فصلی برای هر کلمه کلیدی را مشاهده خواهید کرد و برای سهولت کار آن‌ها لیستی از کلمات کلیدی را برای شما بر اساس آنچه برای رقبای شما کار می‌کند و بر اساس آنچه که مردم در Google تایپ می‌کنند، ارائه می‌دهند.

ایده برای تولید محتوا: آیا می‌خواهید محتواهایی را که بیش‌ترین اشتراک در شبکه‌های اجتماعی و بک لینک را می‌سازند، پیدا کنید؟ این که بدانید درباره چه چیزی بنویسید می‌تواند استراتژی محتوای شما را تغییر داده یا از بین ببرد. برای هر کلمه کلیدی خاص، به قسمت‌های با محتوا با عملکرد بالا بپردازید تا بتوانید در مورد موضوعاتی که مردم واقعاً به آنها علاقه دارند بنویسید.

داده‌های بک لینک: بک لینک‌ها یکی از مهمترین بخش‌های الگوریتم گوگل هستند. اما یک مسئله وجود دارد. ساختن آنها سخت است. اکنون با Ubersuggest، می‌توانید محتوای دقیقی را که افراد به آن پیوند می‌دهند در فضای خود مشاهده کنید. سپس به هر یک از این سایت‌ها نزدیک می‌شوید و از آنها می‌خواهید که به شما لینک دهند. این تنها چیزی است که شما نیاز دارید تا یک برنامه عملی برای بهبود مشخصات پیوند خود تهیه کنید و درک کنید که کدام پیوندها بیش‌ترین تأثیر را در رتبه بندی شما خواهند داشت.

قیمت NeilPatel

2 افزایش بازدید و اصلاح SEO با سایت Neil Patel

رقبای این سایت مانند Moz ،Ahrefs و SEMrush سالانه ۹۵۰ تا ۹۹۰۰ دلار هزینه می‌گیرند. در سایت Neil Patel یکبار پرداخت کنید و تا آخر عمر به ابزار‌ها دسترسی کامل داشته باشید! این پیشنهاد تقریبا ۹۰٪ ارزان‌تر از قیمت اشتراک رقیبان این سایت است. اگر نمی‌خواهید متعهد شوید، گزینه ماهانه هنوز ۷۰٪ ارزان‌تر است. در هر صورت، این سایت خدمات ارزان قیمتی را ارائه می‌دهد. به صورت کلی قیمت‌های این سایت در دو بخش ماهانه و لایف تایم (life time) ارائه می‌شود، عمچنین در هر دو نوع، ۳ سرویس مختلف ارائه می‌شود:

  • سرویس Individual: مناسب برای کارآفرینان و مشاغل کوچک، مدیریت ۱ تا ۳ وب سایت. قیمت ماهانه ۱۲ دلار، لایف تایم ۱۲۰ دلار.
  • سرویس Business: مناسب برای مشاغل کوچک و متوسط، مدیریت ۴ تا ۷ وب سایت. قیمت ماهانه ۲۰ دلار، لایف تایم ۲۰۰ دلار.
  • سرویس Enterprise/Agency: مناسب برای مشاغل بزرگ، مدیریت بیش از ۸ وب سایت. قیمت ماهانه ۴۰ دلار، لایف تایم ۴۰۰ دلار.

حال که با سایت Neil Patel آشنا شدید، اگر قصد خرید دارید می‌توانید از خدمات خرید با پی پال سایت اول پرداخت استفاده کنید.

خرید با پی پال

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT