تتر گلد چیست ؟ بهترین راه برای نگداری طلا با استفاده از استیبل کوین

تتر گلد چیست ؟ | بهترین راه برای نگداری طلا با استفاده از استیبل کوین Tether Gold

زمان مطالعه 3 دقیقه

استیبل کوین‌ها یکی از قطب‌های جدا نشدنی از بازار ارز‌های دیجیتال هستند. کوین‌ها می‌تواند با پشتوانه گرفتن از پول‌های فیزیک و اشیا با ارزش قیمت خود را تا حد زیادی ثابت نگهدارند. در ادامه به تتر گلد چیست و نحوه‌ی کار آن می‌پردازیم.

تتر گلد چیست ؟

1 تتر گلد چیست ؟ بهترین راه برای نگداری طلا با استفاده از استیبل کوین

تتر گلد (XAU₮) یک محصول جدید است که توسط Tether منتشر شده. ایده پشت XAU ₮ داشتن ارز رمزنگاری شده‌ای با پشتوانه طلا است. دارایی که از نظر تاریخی به مرور زمان ارزش خود را افزایش می‌دهد.

این ارز امنیت یک دارایی دیجیتالی و ایمنی اتصال به طلا فیزیکی (XAU) را فراهم می‌کند. این آلت کوین در حال حاضر در Bitfinex، در دسترس است. اگرچه تتر گلد اولین ارز دیجیتالی نیست که با پشتوانه طلا ساخته شده است، اما ممکن است یک رقیب جدی برای بازار ذخیره ارزش بیت کوین باشد.

Tether در حال حاضر پرکاربردترین ارز رمزنگاری شده است. بنابراین، هر ارز رمزنگاری شده دیگری که توسط تیم Tether پشتیبانی می‌شود احتمالاً شانس خوبی برای پذیرش نیز دارد. بیایید عمیق‌تر به Tether Gold، نحوه عملکرد آن و انتظارات شما از آن بپردازیم.

Tether Gold چگونه کار می‌کند؟

2 تتر گلد چیست ؟ بهترین راه برای نگداری طلا با استفاده از استیبل کوین

بر اساس یک پست وبلاگ از Tether، ارز رمزنگاری شده با طلای ذخیره شده در یک طاق امن در سوئیس پشتیبانی می‌شود. علاوه بر این، این توکن بر روی شبکه‌های Ethereum و Tron (نه بر روی Bitcoin/Omni) ساخته شده است. این شرکت بیان می‌کند:

“XAU ₮، که به عنوان یک رمز ERC-20 در بلاک چین اتریوم و به عنوان یک رمز TRC-20 در بلاک چین Tron در دسترس است، می‌تواند از طریق کیف پول Tether خریداران به هر آدرس زنجیره‌ای منتقل شود.”

علاوه بر این، تتر گلد تنها محصول در بین رقبا است که هزینه نگهداری ندارد و کنترل مستقیمی بر ذخیره طلای فیزیکی دارد که با خیال راحت در طاق سوئیس نگهداری می‌شود و بهترین تدابیر امنیتی و ضد تهدید را در کلاس خود اتخاذ می‌کند.

“امروز، Tether Gold (XAU) بهترین راه برای نگهداری طلا است.”

با این حال، شایان ذکر است که Tether در گذشته به دلیل قابلیت حسابرسی مورد انتقاد قرار گرفته است، زیرا ادعا می‌شود که تنها ۷۴ درصد از استیبل کوین Tether در واقع با دلار آمریکا پشتیبانی می‌شود.

اینکه آیا هر توکن XAU از طلا به طور کامل پشتیبانی می‌کند یا خیر، باید مشخص شود.

کاربرد تتر گلد چیست ؟

3 تتر گلد چیست ؟ بهترین راه برای نگداری طلا با استفاده از استیبل کوین

حتی اگر بسیاری از سرمایه گذاران و معامله گران ارزهای رمزنگاری شده در حال حاضر استیبل کوین‌هایی با پشتیبانی دلار را ترجیح می‌دهند، ممکن است زمانی برسد که طلا ترجیح داده شود.

به عنوان مثال، اگر بحران اقتصادی یا بحران مالی دیگری رخ داده باشد، فلزات گرانبها مانند طلا تمایل دارند از سقوط ارزش سهام و ارزهای فیات جدا شوند، زیرا مردم ارزش فلزات گرانبها را حداقل برای پنج هزاره حفظ کرده‌اند.

بنابراین، در صورت وقوع چنین سناریویی، داشتن یک ارز رمزنگاری با پشتوانه طلا ممکن است مفید باشد. اگر به دنبال ذخیره و خرید طلا هستید و مکان امنی برای آن ندارید، تتر گلد برای شما ساخته شده است.

حال که دریافتید تتر گلد چیست ، می‌توانید از خدمات سایت اول پرداخت استفاده کنید.

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT