کسب درآمد از GTA رول پلی با بدست آوردن توکن های Block2Play (B2P)

کسب درآمد از GTA رول پلی با بدست آوردن توکن های Block2Play (B2P)

زمان مطالعه 4 دقیقه

صنعت بازی‌های مجازی بسیار گسترده است و در ادغام با پیشرفت‌های بلاک چین و ارزهای دیجیتال هنوز راه زیادی برای رسیدن به پتانسیل کامل خود در پیش دارد. در ادامه به کسب درآمد از GTA با سایت و سرور‌های Block2Play می‌پردازیم.

Block2Play یک پلتفرم بازی است که کاربران در آن می‌توانند نقش آفرینی در یک زندگی واقعی را تجربه کنند. همچنین این پلتفرم امکان کسب درآمد را نیز برای کاربران مهیا کرده است.

کسب درآمد از GTA رول پلی و آشنایی با Block2Play

1 کسب درآمد از GTA رول پلی با بدست آوردن توکن های Block2Play (B2P)

Block2Play یک پلتفرم بازی غیر متمرکز است که به گیمرها در سراسر جهان تجربه یک بازی نقش آفرینی در زندگی واقعی را می‌دهد. این پلتفرم بر اساس روند توکنیزاسیون طراحی شده است و گیمرها می‌توانند از طریق آن در حین بازی کسب درآمد کنند. توکنیزاسیون (Tokenization) روندی است که در آن دارایی‌های مختلف به دارایی دیجیتال تبدیل می‌شوند.

بازی نقش آفرینی بر اساس GTA و محدود به ۵۰۰۰ بازیکن است. از این تعداد ۴۰۰۰ کاربر معمولی هستند که باید ۵۰ یورو هزینه پرداخت کنند و یک آیتم رندوم در بازی دریافت می‌کنند. کاربران VIP نیز ۵۰۰ یورو یا ماهیانه ۵۰ یورو باید پرداخت کنند و ۵ آیتم دریافت می‌کنند و می‌توانند گروه خود را در بازی انتخاب کنند. محدودیت این گروه تنها ۱۰۰۰ بازیکن است.

کاراکترها

بازیکنان سرور Block2Play می‌توانند قبل از شروع بازی کارکتر خود را با جزییات مورد نظر بسازند. برای مثال می‌توانند رنگ پوست، قد و چهره کارکتر خود را سفارشی سازی کنند. پس از نهایی شدن کارکتر بعداً نمی‌توان آن را تغییر داد. بازیکنان می‌توانند رنگ مو و استایل کارکتر خود را تا آنجا که می‌توانند تغییر دهند.

شخصیت‌های بازی مانند زندگی واقعی نیاز به نوشیدن، خوردن و خوابیدن دارند و برای پیشرفت در بازی کارکترها باید مهارت‌ها خود را توسعه دهند تا بتوانند شغل بهتری پیدا کرده یا در شغل خود ترفیع بگیرند. بازیکنان می‌توانند با انجام مأموریت‌ها، رویدادها و مشاغل و فعالیت‌های جنایی در بازی پیشرفت کنند.

مشاغل و گروه‌ها

3 کسب درآمد از GTA رول پلی با بدست آوردن توکن های Block2Play (B2P)

Block2Play به بازیکنان اجازه می‌دهد تا مشاغل را از لیستی از مشاغل قانونی و غیرقانونی انتخاب کنند. مشاغل قانونی شامل راننده اتوبوس، پیشخدمت، راننده کامیون، آتش نشان، مدیر تا مکانیک خودرو، وکیل، پاکبان و غیره است. مشاغل غیرقانونی شامل دزد بانک، دلال، کلاهبردار، سارق خانه، جعل کننده اسناد، سارق خودرو و غیره است.

گروه‌های مدل‌های بیزنسی از طریق حساب‌های کاربری VIP موجود در بازی قابل دسترسی است. عضویت در یک گروه به بازیکنان کمک می‌کند تا سریعتر و راحت‌تر کسب درآمد کنند. گروه‌ها به گروه‌های عمومی (پمپ بنزین، شرکت‌های حقوقی، فروشندگان خودرو، مافیا، باشگاه‌های دوچرخه سوار و غیره) و گروه‌های دولتی (پلیس، بانک، اطلاعات، سیاستمدار و غیره) تقسیم می‌شوند.

کسب درآمد از GTA | بازار Block2Play

در بازار Block2Play بازیکنان میتوانند آیتم‌های بازی را به صورت مستقیم و محدود خریداری کنند. همچنین می‌توانند با دیگر بازیکنان مبادله انجام دهند و آیتم‌ها را بفروشند. بازیکنان می‌توانند آیتم‌ها را با قیمت ثابت بفروشند یا به مزایده بگذارند. برای هر خرید در بازار ۱۰ درصد هزینه اعمال می‌شود. NFT‌ها را می‌توان در بازار معامله کرد. ۳ دسته NFT وجود دارد: regular و rare و epic، با فروش این NFT‌ها یک راه برای کسب درآمد از GTA است.

ماموریت ها و رویدادها

بازیکنان مجاز به انجام یک ماموریت‌ها در هفته هستند و هر بازیکن فرصتی برای برنده شدن جوایز (جوایز نقدی یا آیتم) دارد. با اینکه هر بازیکن تنها یک فرصت برای انجام ماموریت دارد، می‌تواند با بازی با دوستان و اعضای باند خود شانس برنده شدن خود را بیش‌تر کند.

رویدادها در آخر هفته برگزار می‌شود و بازیکنان برای شرکت در آنها باید از قبل ثبت نام کنند. بازیکنان با برنده شدن در رویدادها شانس برنده شدن جایزه Premium را پیدا می‌کنند. که با فروش آن می‌توانید از GTA کسب درآمد کنید.

کسب درآمد از GTA | توکن B2P

2 کسب درآمد از GTA رول پلی با بدست آوردن توکن های Block2Play (B2P)

توکن Block2Play (B2P) توکن کاربردی پلتفرم است که بر اساس زنجیره هوشمند Binance طراحی شده است. BSC برای توکن انتخاب شد تا اطمینان حاصل شود که همه بازیکنان و سرمایه گذاران شانس تبدیل شدن به بخشی از پلتفرم Block2Play را دارند. توکن B2P مجموعاً ۱ میلیون توکن دارد، از این تعداد ۱۰۰ هزار توکن از طریق Airdrop بین سرمایه گذاران به صورت پیش فروش توزیع می‌شود و بعد به مدت ۶ ماه پس از راه اندازی مسدود می‌شود و برای حفظ ثبات در قیمت آن برای فروش در دسترس نخواهد بود. 900000 توکن باقی مانده در ۱۵ اکتبر ۲۰۲۱ در PancakeSwap به فروش عمومی می‌رسد.

خرید توكن‌ها

توکن‌های B2P دارای سیستم چاپ یکپارچه هستند، به این معنی که هر روز ۵۰۰ توکن جدید B2P از اول اکتبر ۲۰۲۱ چاپ می‌شود. این توکن‌های جدید را می‌توان سوزاند، قفل کرد یا به عنوان پاداش بین بازیکنان توزیع کرد. Block2Play به بازیکنان و کاربران خود اجازه می‌دهد تا در فرآیند چاپ پاداش دریافت کنند.

Block2Play یک بازی نقش آفرینی در زندگی واقعی است که کاربران می‌توانند از طریق ماموریت‌ها، رویدادها و مشاغل کسب درآمد کنند. این پلتفرم همچنین به کاربران امکان خرید NFT‌هایی را می‌دهد که در بازار قابل معامله هستند و هر پلتفرم NFT در زنجیره هوشمند Binance است.

سرور رسمی این پلتفرم در ۱ ژانویه ۲۰۲۲ راه اندازی می‌شود، سرور بتا آن در ۱ اکتبر ۲۰۲۱ فعال می‌شود. کاربران VIP فرصتی برای بازی و آزمایش ویژگی‌های آن قبل از راه اندازی رسمی خواهند داشت. Block2Play به بازیکنان خود فرصتی برای کسب درآمد واقعی در حین انجام یک بازی آنلاین ارائه خواهند داد.

حال که نحوه‌ی کسب درآمد از GTA را دریافتید می‌توانید از خدمات سایت اول پرداخت استفاده کنید.

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT