ساخت ویدیوهای خلاقانه با سایت Moovly

ساخت ویدیوهای خلاقانه با سایت Moovly به صورت آنلاین

زمان مطالعه 3 دقیقه

امروزه برای دیده شدن نیاز به تصاویری حرفه‌ای بر پایه Social Media Bundle است و همچنین در کنار آن هر نمایش پروژه، تبلیغات، معرفی محصول یا خدمات نیاز به ویدیو‌های جذاب و خلاقانه می‌باشد. در این مقاله به معرفی امکان ساخت ویدیوهای خلاقانه با سایت Moovly می‌پردازیم که کاربران به راحتی می‌توانند به صورت آنلاین این کار را انجام دهند.

سایت Moovly چیست؟

ساخت ویدیوهای خلاقانه با سایت Moovly معرفی

سایت Moovly مانند سایت‌های زیادی مثل سایت Renderforest در زمینه ارایه خدمات ساخت ویدیو آنلاین فعال است. این سایت در سال سال ۲۰۱۲ با ارایه پلتفورم مبتنی بر فضای ابری، به کاربران این امکان را داد که انواع ویدیو خلاقانه، انیمیشن، ویدیو‌های تبیغاتی و … را به راحتی بسازند.

این سایت در کشور بلغارستان راه‌اندازی شد و در سال ۲۰۱۶ در Toronto Venture Stock Exchange مورد سرمایه‌گذاری قرار گرفت. در سال ۲۰۱۸ هم سایت Moovly اعلام داشت که اتصال به Dropbox فراهم شده و کاربران هر ویدیویی که خلق می‌کنند را می‌توانند در دراپ‌باکس خود هم داشته باشند.

خدمات ساخت ویدیوهای خلاقانه با سایت Moovly

ساخت ویدیوهای خلاقانه با سایت Moovly نرم افزار MoovlyStudio

خدمات سایت Moovly چهار نوع می‌باشد که شامل موارد زیر است:

۱) Moovly Studio:

در این بخش کاربران می‌توانند ویدیوهایی پیچیده و خلاقانه را طراحی کنند. برای اینکار کاربران باید نرم افزار Moovly Studio نصب کرده و از طرفی قالب‌های آماده هم برای کاربران در دسترس است که در ادامه مقاله به آن می‌پردازیم.

بنابر گفته شرکت Moovly، میزان سختی کار با Moovly Studio به اندازه سختی کار با پاورپوینت است و به مراتب پیچیدگی کمتری از Adobe After Effects دارد.

۲) Video Automators:

در این حالت می‌توان به راحتی از قالب‌های آنلاین و آماده استفاده کرد و پس از ساخت ویدیو تبلیغاتی یا خلاقانه آن را برای نمایش به شبکه اجتماعی خود متصل کرد و نیاز به آموزش نیست و مبتدی‌ها به راحتی از عهده کار برمی‌ایند.

۳) WordPress Plugin:

این شرکت خدمات پلاگین وردپرسی را برای صاحبان سایت وردپرسی منتشر کرده است. کاربران با اتصال ویدیو ساخته شده در Moovly به وب سایت وردپرسی خود، می‌توانند به راحتی ویدیو‌های تبلغاتی یا معرفی خدمات را بدون کاهش سرعت لودینگ سایت، روی صفحات سایت خود به نمایش گذارند.

۳) Mobile App:

این شرکت اپلیکیشن گوشی همراه هم برای ساخت ویدیو به صورت محدودتر را برای سیستم‌ عامل‌های اندرویدی و IOS ارایه داده است. کاربران می‌توانند ویدیو‌های مدنظر خود را به راحتی ساخته و آن را در شبکه‌های اجتماعی به کار گیرند.

قالب‌های آماده ساخت ویدیوها در سایت Moovly

قالب ساخت ویدیوهای خلاقانه با سایت Moovly

قالب‌های آماده سایت Moovly یکی از مهمترین بخش‌های این سایت را تشکیل می‌دهد و اگر در بخش منو بار روی گزینه Video Templates کلیک کنید، با تعداد زیاد و متنوعی از قالب‌ها مواجه می‌شوید که خود به سه شاخه تقسیم‌بندی شده است که شامل قالب‌های تجاری، آموزشی و شخصی می‌شود. اگر نشانگر موس را روی هر یک از قالب‌ها ببرید، یک پیش‌نمایش از اجرای قالب به شما نمایش می‌دهد.

نکته جالب‌تر این است که شما می‌توانید با استفاده از نرم افزار Moovly Studio یک قالب بسازید و سپس آن را در سایت با دیگران به اشتراک بگذارید یا آن را در فضای ابری در اختیار دیگر همکاران خود در یک شرکت قرار دهید تا بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند. استفاده درون سازمانی قالب را می‌توان با پرداخت هزینه خدمات Enterprise به انجام رساند.

حالا که با خدمات ساخت ویدیوهای خلاقانه با سایت Moovly آشنا شدید، لازم به ذکر است که برخی از خدمات به صورت رایگان ارایه می‌شوند وبرخی دیگر نیازمند پرداخت شارژ ماهیانه است. شما می‌توانید با کمک مجموعه اول پرداخت برای پرداخت هزینه ارزی به صورت پی پال اقدام نمایید.

خدمات پرداخت ارزی با پی پال

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT