ساخت لوگوی رایگان

معرفی ۸ سایت ساخت لوگوی رایگان | ساخت لوگو در کوتاهترین زمان

زمان مطالعه 6 دقیقه

اگر یک کارآفرین تازه کار یا یک فریلنسر هستید، داشتن یک لوگو مناسب برای کسب و کارتان به ایجاد برند شما کمک می کند. با این حال اگر برای این کار به یک طراح حرفه ای لوگو مراجعه کنید، می تواند هزینه زیادی برای شما داشته باشد. خوشبختانه برنامه ها و سایت هایی وجود دارند که میتوانید با آن ها اقدام به ساخت لوگوی رایگان نمایید. با این وب‌سایت‌ها حتی اگر تجربه قبلی در ساخت لوگو نداشته باشید میتوانید به راحتی یک لوگوی جذاب برای کسب‌ وکارتان ایجاد کنید. اگر نمیخواهید برای طراحی لوگو هزینه کنید تا آخر این مقاله با ما همراه باشید.

ساخت لوگوی رایگان

در ابتدای کار فراموش نکنید که اول پرداخت همواره در کنار شما می باشد تا پرداخت های ارزی و خرید از سایت های مورد نظر شما را در کوتاهترین زمان ممکن انجام دهد.

FreeLogoDesign

ساخت لوگوی رایگان

ساخت لوگوی رایگان

با FreeLogoDesign میتوانید لوگوهای رایگان برای شرکت یا کسب و کار خود طراحی کنید. این برنامه دارای کتابخانه وسیعی از طرح ها و الگوهای لوگو با کیفیت بالا است. شما می توانید هر الگویی که میخواهید را انتخاب کنید و رنگ، متن و شکل آن را تغییر دهید تا یک طرح منحصر به فرد ایجاد کنید. همچنین میتوانید با انتخاب دسته کسب و کار و نوع شرکت طرح مربوط به خود را پیدا کرده و با ابزارهای آنلاین آن را تغییر دهید.

با FreeLogoDesign همچنین میتوانید یک لوگو را از ابتدا طراحی کنید. در یک صفحه خالی طرح خود را بکشید، سپس فونت، شکل و پالت رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید.

یکی از ویژگی های عالی این برنامه ساخت لوگو، بخش ایده های لوگو است. اگر تازه کار هستید ممکن است ایده جذابی در مورد سبک یا طراحی لوگوی خود نداشته باشید. در این صورت می توانید از طریق این بخش نوع کسب و کار خود را وارد کنید تا مجموعه ای از طرح های پیشنهادی را دریافت کنید.

شما می توانید لوگوی خود را به صورت رایگان دانلود کنید، اما برای دریافت یک لوگو با کیفیت بهتر باید هزینه ای پرداخت کنید.

 

Ucraft

ساخت لوگوی رایگان

ساخت لوگوی رایگان

 

Ucraft علاوه بر ارائه خدماتی مانند توسعه وب و میزبانی رایگان ابری، یک سرویس ساخت لوگوی رایگان نیز است. این برنامه دارای یک رابط کاربری آسان است که امکان ایجاد لوگو در عرض چند دقیقه را فراهم می کند.

برای شروع یک حساب کاربری ایجاد کنید و یک آیکون منحصر به فرد را برای افزودن به صفحه انتخاب کنید. سپس می توانید متن را اضافه کنید و با تنظیم اندازه، فونت، رنگ و شکل آن را سفارشی کنید. علاوه بر این می توانید پیش نمایش لوگو را قبل از دانلود بررسی کنید.

با استفاده از این برنامه ساخت لوگو، می توانید از بیش از 200000 نماد برای ایجاد لوگویی استفاده کنید که نشان دهنده هویت برند شما باشد. همچنین می توانید لوگو را به صورت فایل PNG با کیفیت بالا رایگان دانلود کنید.

 

LogoMakr

ساخت لوگوی رایگان

ساخت لوگوی رایگان

 

LogoMakr یکی دیگر از برنامه های ساخت آنلاین لوگو با رابط کاربری آسان است که با آن میتوانید برای وب سایت، کارت ویزیت، تی شرت و موارد دیگر لوگو بسازید. ویژگی کشیدن و رها کردن یا Drag and drop آن به شما امکان می دهد شکل و متن را دقیقاً در جایی که می خواهید در لوگو قرار دهید.

با انتخاب شکل و آیکون مناسب بهترین لوگو را برای برند خود طراحی کنید و با انتخاب نوع فونت، اندازه فونت و رنگ فونت طرح خود را سفارشی کنید. همچنین یک گزینه smart crop برای دریافت لوگو با اندازه مناسب وجود دارد.

 

Themeisle LogoMaker

ساخت لوگوی رایگان

ساخت لوگوی رایگان

 

Themeisle LogoMaker به شما امکان می دهد برای هر نوع ارتباط آنلاین یک لوگوی حرفه ای بسازید. این برنامه رابط کاربر پسندی دارد، به همین دلیل ساخت لوگوی زمان زیادی نمی برد. شما می‌توانید با دانلود لوگو در فرمت PNG از آن برای شبکه های اجتماعی خود استفاده کنید. همچنین میتوانید آن را در فرمت SVG برای استفاده در هر وب سایتی دانلود کنید.

شما می توانید الگوهای لوگوها را ویرایش کرده و با انتخاب پالت های رنگی و فونت های منحصر به فرد طرح خود را سفارشی سازی کنید و آن را بدون هیچ هزینه ای در فرمت SVG یا هر فرمت دیگری دانلود کنید. 

 

MarkMaker

ساخت لوگوی رایگان

ساخت لوگوی رایگان

 

با این برنامه میتوانید در کمترین زمان ممکن یک لوگوی عالی برای کسب و کار خود بسازید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که نام شرکت خود را وارد کنید! از میان صدها طرح تولید شده توسط این وب سایت، می توانید طرح های مورد نظر خود را بدون هیچ محدودیتی دانلود کنید. همچنین میتوانید تنها با یک کلیک لوگو را در هر دو فرمت PNG و SVG دانلود کنید.

 

Zyro’s AI Logo Maker

ساخت لوگوی رایگان

ساخت لوگوی رایگان

 

Zyro یک پلتفرم ساخت آنلاین لوگو است که استفاده از آن بسیار راحت است. در واقع بدون حساب کاربری یا گذراندن هر مرحله ای دیگری میتوانید ساخت لوگو را شروع کنید. این برنامه از فناوری هوش مصنوعی برای ساخت لوگوهای جذاب و منحصر به فرد استفاده می کند.

Zyro دارای الگوهای مختلف مینیمالیستی و کلاسیک است. پس از انتخاب یک الگو، می‌توانید با تغییر جای نام برند و عبارت تبلیغاتی تغییرات لازم را در لوگوی خود ایجاد کنید. همچنین می توانید رنگ و اندازه لوگو را سفارشی سازی کنید. در صورتی که یه لوگوی آماده میخواهید هوش مصنوعی این برنامه آن را برای شما ایجاد میکند.

پس از تکمیل طرح نهایی لوگو، می توانید آن را به صورت رایگان برای استفاده در وب سایت، خبرنامه یا کارت ویزیت خود دانلود کنید.

 

LogoGarden

ساخت لوگوی رایگان

ساخت لوگوی رایگان

 

LogoGarden یکی از برنامه های محبوب این لیست است و به شما امکان می دهد لوگوی مورد نظر خود را به صورت رایگان ایجاد کنید. با استفاده از صدها الگو، طرح‌ های مختلف و بسیاری از نمادهای برند، میتوانید لوگوی مناسب کسب و کار خود را بسازید. این برنامه یک رابط کاربری بیسیک دارد و شما می توانید قبل از طرح نهایی تغییرات مختلفی را امتحان کنید. در نهایت میتوانید لوگو را به صورت رایگان دانلود کرده و از آن در وب سایت، کارت ویزیت، لیوان یا هر چیز دیگری استفاده کنید.

 

LogotypeMaker

ساخت لوگوی رایگان

ساخت لوگوی رایگان

 

Logotype Maker یکی دیگر از پلتفرم های ساخت آنلاین لوگوی به صورت رایگان است که به شما امکان می دهد با استفاده از خلاقیت خود لوگوی مورد نظر خود را بسازید. این برنامه یک رابط کاربر پسند دارد و برای دسترسی به ابزارهای بیشتر میتوانید اشتراک تهیه کنید.

شما میتوانید از میان مجموعه بزرگی از الگوها طرح مورد نظر خود را انتخاب کرده و آن را به دلخواه با تغییر فونت، رنگ، شکل، پس‌زمینه تصویر، کلیپ‌پارت، افکت سایه سفارشی سازی کنید. شما می توانید لوگو را در فرمت های مختلف فایل از جمله JPG، PNG و SVG دانلود کنید.

ایجاد لوگوهای جذاب به صورت رایگان

یک لوگو با طراحی خوب و به یاد ماندنی به معرفی برند شما کمک می کند. ساخت لوگو نباید پرهزینه یا زمان بر باشد. شما میتوانید با استفاده از برنامه های رایگان ساخت لوگو یک لوگوی جذاب در کمترین زمان ممکن برای کسب و کار خود ایجاد کنید.

منبع: makeuseof

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT