معرفی 12 سایت سازنده تبلیغ ساخت تبلیغات ویدئویی بدون نیاز به مهارت

معرفی 12 سایت سازنده تبلیغ | ساخت تبلیغات ویدئویی بدون نیاز به مهارت

زمان مطالعه 11 دقیقه

تبلیغات ویدئویی عنصر غالب در استراتژی دیجیتال شما است. شما به سادگی نمی‌توانید این موضوع مهم را نادیده بگیرید. اما موفقیت در این کار به تلاشی مستمر نیاز دارد. بنابراین، آیا می‌دانید که از کجا شروع کنید؟ مهم‌ترین و اصلی‌ترین نکته انتخاب درست یک سازنده ویدئوی تبلیغاتی مناسب است. ما در عصری زندگی می‌کنیم که مصرف کنندگان واقعا برایشان مهم نیست که ویدیوی شما با بودجه بالایی ساخته شود و یا بزرگ‌ترین ستارگان هالیوود در آن حضور داشته باشند یا خیر، با این اوصاف به چه چیز دیگری اعتماد خواهید کرد؟ در ادامه به معرفی ۱۲ سایت سازنده تبلیغ می‌پردازیم.

پس از بررسی نتایج گوگل به نتایج جالبی دست یافتیم که در ادامه به طول مفصل در این باب گفت و گو خواهیم کرد. وقتی گوگل از ۱۲۰۰۰ نفر در سراسر جهان درباره آن چیزی که در ۲۴ ساعت گذشته تماشا کرده‌اند پرسید، نتایج بسیار حیرت انگیز بود. حضور ستاره‌های مشهور کمترین دلیل برای تماشای یک ویدیو بود. حتی “کیفیت بالای تولید” نیز یک دلیل بسیار کم اهمیت رتبه بندی شده است.

به همین دلیل منطقی است که هنگام تولید تبلیغات ویدیویی دیگر نگران بودجه لازم برای ساخت آن نباشید. از این گذشته، زمانی که می‌توانید با ایده‌های جدید، فیلم‌های جذابی تولید کنید، پس چه نیازی به یک ستاره معروف دارید؟ بنابراین، تمرکز شما باید بر روی تولید تبلیغات ویدئویی تاثیرگذار با استفاده از یک سازنده تبلیغات ویدئویی مناسب باشد.

معرفی ۱۲ سایت سازنده تبلیغ

2 معرفی 12 سایت سازنده تبلیغ ساخت تبلیغات ویدئویی بدون نیاز به مهارت

خبر خوب این است که برای ایجاد ویدئوهای جذاب تبلیغات دیجیتال، نیازی نیست که شما زیاد اهل فناوری باشید. با کمک یک ابزار مناسب، به راحتی می‌توانید تبلیغات ویدیویی ایجاد کنید که برند شما را متمایز از سایرین می‌کند. آموزش مصرف کنندگان در هر قسمت از فرآیند خرید آنها نیازمند یک استراتژی تبلیغات ویدیویی است که بر تجربه‌ای یکپارچه تکیه می‌کند. آنجاست که بهترین سازنده تبلیغات ویدیویی می‌تواند به شما کمک کند.

چگونه در مورد انتخاب بهترین سازنده تبلیغات ویدیویی تصمیم می‌گیرید؟ ما برای کمک به صرفه جویی در زمان شما و همچنین سهولت کار، در اینجا لیستی از ابزارهایی که امتحان خود را پس داده‌اند و می‌توانند تنها با چند کلیک تبلیغات ویدیویی جذابی ایجاد کنند، فراهم کرده‌ایم. در ادامه به بررسی تک تک آنها خواهیم پرداخت.

 بیایید شروع کنیم.

۱. Wave.video

1 معرفی 12 سایت سازنده تبلیغ ساخت تبلیغات ویدئویی بدون نیاز به مهارت

Wave.video

Wave.video با رابط drag &drop خود، یک موهبت آسمانی برای بازاریابان ویدئویی است. هیچ اغراقی وجود ندارد. استفاده کنید و خودتان ببینید.

این ابزار با ویژگی‌های زیادی مانند گزینه تغییر اندازه فیلم‌ها، افزودن فیلم‌ها و تصاویر، تغییر طرح بندی، افزودن گرافیک، استیکر، واترمارک، موسیقی، زیرنویس و موارد دیگر با چند کلیک ساده همراه است. شما به بهترین عملکرد فکر می‌کنید و Wave.video آن را ارائه کرده است.

با استفاده از نسخه برنامه رایگان، به ۲ میلیون کلیپ ویدئویی و حق اشتراک رایگان، ۵ فیلم رایگان، محدودیت ویرایش ۱۵ ثانیه، اشتراک گذاری نامحدود رسانه‌های اجتماعی و یک نام تجاری از پیش تعیین شده دسترسی خواهید داشت. با استفاده از برنامه‌های “Creator” و “Business” که از ۲۰ دلار در ماه شروع می‌شود، می‌توانید برای به دست آوردن قابلیت ها و امکانات بیشتر آن را ارتقا دهید.

نحوه استفاده از Wave.video برای ایجاد تبلیغات ویدیویی بسیار جذاب

ایجاد تبلیغات ویدیویی در Wave.video تنها با چند کلیک انجام می‌شود. خیلی ساده است و هر کسی می‌تواند از آن استفاده کند.

در اینجا نحوه انجام این کار را مشاهده می‌کنید.

مرحله ۱: ثبت نام و ورود به سیستم

11 معرفی 12 سایت سازنده تبلیغ ساخت تبلیغات ویدئویی بدون نیاز به مهارت

مرحله ۲: روی “New Video” کلیک کنید

12 معرفی 12 سایت سازنده تبلیغ ساخت تبلیغات ویدئویی بدون نیاز به مهارت

می‌توانید یک ویدئو بارگذاری کنید، یک الگو انتخاب کنید، یکی از ویدیوها و تصاویر موجود را انتخاب کنید، یا شروع به کار روی یک ویدیوی خالی کنید. برای مثال‌، من یک الگو را انتخاب می‌کنم.

مرحله ۳: یک الگو انتخاب کنید

13 معرفی 12 سایت سازنده تبلیغ ساخت تبلیغات ویدئویی بدون نیاز به مهارت

Wave.video صدها قالب حرفه‌ای طراحی شده را ارائه می‌دهد که آماده استفاده هستند. می‌توانید فیلترهایی مانند “use case” ،”industry” ،”holidays & occasions” و “popular aspect ratio”. را انتخاب کنید.  همچنین گزینه‌ی نوار جستجو برای یافتن الگوهای خاص مربوط به تبلیغات ویدیویی شما وجود دارد.

مرحله ۴: قالب انتخاب شده را ویرایش کنید

14 معرفی 12 سایت سازنده تبلیغ ساخت تبلیغات ویدئویی بدون نیاز به مهارت

پس از انتخاب الگو، زمان آن فرا رسیده است که خلاقیت خود را به نمایش بگذارید. از افزودن گرافیک و استیکر‌ها تا تغییر فونت متن، رنگ‌ها و حتی پس زمینه. کارهای زیادی می‌توانید با Wave.video انجام دهید تا تبلیغات ویدیویی خود را سفارشی کنید.

کافی است روی کادر متن کلیک کنید و فونت، رنگ یا اندازه مورد نظر خود را از تنظیمات سمت راست انتخاب کنید.

برای تغییر یا افزودن تصاویر، فیلم‌ها یا موسیقی، کتابخانه موجود را بررسی کنید. شما به لطف بیش از ۳۰۰ میلیون انتخاب، هر آنچه را که برای ساخت ویدئوی فوق العاده خود نیاز دارید در اختیار خواهید داشت.

مرحله ۵: انتشار

15 معرفی 12 سایت سازنده تبلیغ ساخت تبلیغات ویدئویی بدون نیاز به مهارت

پس از اتمام ویرایش، زمان نمایش است! ویدئوی خود را منتشر کنید و این امکان را خواهید داشت که لینک ویدئوی خود را کپی کرده، آن را در سایت‌های رسانه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید. همچنین می‌توانید آن را در HubSpot ،Google Drive یا Dropbox بارگذاری کنید.

شما همچنین می‌توانید این ویدیو را در فرمت mp4 بارگیری کنید.

اگر به دنبال یک سازنده تبلیغات ویدئویی با قابلیت ویرایش ویک مجموعه‌ی بزرگ از قالب‌ها، موسیقی و موارد دیگر هستید، Wave.video دقیقا همان چیزی است که به دنبالش هستید.

۲. Adobe Spark

2 معرفی 12 سایت سازنده تبلیغ ساخت تبلیغات ویدئویی بدون نیاز به مهارت

Adobe Spark

Adobe Spark فارغ از یک نام محبوب، یکی از سازندگان تبلیغات ویدئویی است که می‌توانید به راحتی از آن استفاده کنید. با چندین استوری بورد، طرح بندی و تم، به شما امکان می‌دهد در عرض چند دقیقه ویدئوی تبلیغات دلخواه خود را ایجاد کنید و یک گالری الهام بخش نیز وجود دارد که دارای الگوهای بسیار جذابی است که می‌توانید برای ایجاد ویدئوی شخصی خود آنها را ویرایش کنید.

چیزی که Spark را از بیشتر سازندگان تبلیغات ویدئویی متفاوت می‌کند، طیف گسترده‌ای از فونت‌های حرفه‌ای طراحی شده است که به صورت رایگان در دسترس هستند و شما می‌توانید از این فونت‌های از پیش طراحی شده برای افزودن به تبلیغات خود در کمتر از چند ثانیه استفاده کنید.

برای شروع، یک برنامه “Starter” رایگان وجود دارد. برای دسترسی به گزینه‌های سفارشی و درجه یک، می‌توانید به برنامه‌های “Individual” یا “Team” ارتقا دهید.

۳. Soapbox

3 معرفی 12 سایت سازنده تبلیغ ساخت تبلیغات ویدئویی بدون نیاز به مهارت

Soapbox

Wistia’s Soapbox یک برنامه افزودنی Chrome است که به شما امکان می‌دهد تبلیغات ویدیویی را ضبط، ویرایش کرده و به اشتراک بگذارید.

Soapbox که در نوع خود یک ابزار کاملا منحصر به فرد است، صفحه و وب کم شما را ضبط می‌کند تا در حین حرکت فیلم‌های فوق العاده‌ای ایجاد کند.

اگر از افرادی هستید که عاشق ضبط ویدئو برای ایجاد تبلیغات دیجیتالی جذاب هستید، این ابزار برای شماست که نیازی به ارسال، بارگیری یا بارگذاری آثار خود ندارید و پس از انجام این کار، می‌توانید آنها را به سرعت به اشتراک بگذارید.

با نسخه رایگان، می‌توانید ویدیوهای نامحدود ایجاد کرده و به اشتراک بگذارید، رنگ پخش کننده را سفارشی کنید، یک تصویر کوچک سفارشی ایجاد کنید، حتی پس از اشتراک گذاری فیلم‌ها را ویرایش کنید و کارهای دیگری انجام دهید. اما برای بارگیری ویدئوها یا افزودن لوگوی خود، باید به نسخه‌های برتر “Solo” یا “Team” ارتقا دهید.

نسخه‌های برتر همچنین امکاناتی را ارائه می‌دهند مانند مشخص کردن زمان تماشای ویدیوها توسط افراد و مدت زمان آنها.

۴. Renderforest

4 معرفی 12 سایت سازنده تبلیغ ساخت تبلیغات ویدئویی بدون نیاز به مهارت

Renderforest

جهان امروز جایی است که تبلیغات ویدئویی چالش جدیدی برای شرکت‌ها ایجاد کرده است، Renderforest سعی می‌کند با کاتالوگ گسترده فیلم‌ها، آن را بخشی از استراتژی بازاریابی دیجیتال خود قرار دهد.

در حالی که با این ابزار به انیمیشن‌های وایت برد، انیمیشن‌های سه بعدی و دو بعدی و قالب‌های ویدئویی explainer دسترسی پیدا می‌کنید، من احساس می‌کنم که رابط کاربری آن چندان جذابیت بصری ندارد و در سفارشی سازی ویدئو‌ها به خوبی سایر رقبای خود نیست. شاید به این دلیل که برند می‌خواهد آن را ساده نگه دارد، همانطور که شعار می‌دهند: “سادگی و کیفیت در اولویت کار ما قرار دارد”.

طیف وسیعی از قالب های متحرک که Renderforest ارائه می‌دهد، آن را به یکی از بهترین سازندگان تبلیغات ویدئویی برای فیلم ها تبدیل می‌کند. بعلاوه، چندین برنامه اشتراک ارائه می‌دهد تا با انتخاب یکی از آنها به شما در رفع نیازهایتان بیشتر کمک کند و اگر می‌خواهید از یک محصول خاص استفاده کنید، می‌توانید به جای خرید یک برنامه اشتراک کامل، “به ازای هر محصول” هزینه پرداخت کنید.

۵. InVideo

5 معرفی 12 سایت سازنده تبلیغ ساخت تبلیغات ویدئویی بدون نیاز به مهارت

InVideo

InVideo یکی دیگر از تولیدکنندگان سریع و قدرتمند تبلیغات ویدیویی است که به شما کمک می‌کند تا با رابط کاربری خود که از طریق هوش مصنوعی کار می‌کند، ایده‌های خود را به واقعیت تبدیل کنید. دارای یک آرشیو بزرگ از الگوهای قابل ویرایش به همراه تصاویر، موسیقی و انیمیشن‌های متناسب با نیازهای شما است. همچنین امکان ایجاد فیلم با در نظر گرفتن پلت فرم‌هایی مانند فیس بوک، یوتیوب، اینستاگرام و غیره را می‌دهد.

برنامه رایگان به شما امکان می‌دهد تا حداکثر ۶۰ ویدیو در ماه ایجاد و ارسال کنید. برای ویژگی‌هایی مانند مدت زمان فیلم ۱۵ دقیقه‌ای، حقوق فروشندگان، تبدیل خودکار نوشتار به گفتار و موارد دیگر می‌توانید به طرح‌های “Business” یا “Unlimited” ارتقا دهید.

۶. Biteable

6 معرفی 12 سایت سازنده تبلیغ ساخت تبلیغات ویدئویی بدون نیاز به مهارت

Biteable

سایت سازنده تبلیغ Biteable یک ابزار بسیار خوب در زمینه‌ی ساخت ویدئوهای تبلیغاتی است. این USP بدون شک رابط کاربری ساده‌ای دارد بنابراین، اگر یک ایده در زمینه تبلیغات ویدیویی دارید و نمی‌خواهید پول یا زمان زیادی را صرف ساخت آن کنید، Biteable بهترین انتخاب برای شما است.

برنامه رایگان آن با امکان ارسال نامحدود و دسترسی به بیش از ۱/۸ میلیون تصویر و کلیپ برای کسانی که به دنبال صرفه جویی در هزینه‌های خود هستند، بسیار عالی است و همیشه می‌توانید آن را به نسخه‌های برتر ارتقا دهید و از برند تجاری سفارشی، حقوق استفاده تجاری، وضوح HD 1080p و سایر ویژگی‌ها لذت ببرید. به علاوه، کسانی که با تیم‌ها کار می‌کنند می‌توانند از ویژگی مشترک جدید آن نیز استفاده کنند.

۷. Animoto

7 معرفی 12 سایت سازنده تبلیغ ساخت تبلیغات ویدئویی بدون نیاز به مهارت

Animoto

سایت سازنده تبلیغ Animoto تلاش می‌کند تا یک ابزار عالی برای ایجاد تبلیغات ویدیویی به شما ارائه دهد و در انجام این کار موفق موفق شده است.

در حالی که به شما کمک می‌کند تبلیغات ویدئویی متناسب با زمینه‌ای که می‌خواهید آنها را در آن منتشر کنید ایجاد کنید، نسخه رایگان با ویژگی‌های استاندارد تا حدودی خلاقیت شما را محدود می‌کند. برای مثال، فقط ۳ فونت استاندارد با طرح رایگان دریافت می‌کنید.  ماهانه ۳۳ دلار برای برنامه “Professional ” پرداخت کنید، در این صورت می‌توانید این فونت‌ها را ببهبیش از چهل فونت حرفه‌ای افزایش دهید.

Animoto با استوری بورد‌های از پیش ساخته شده با کیفیت بالا، انقلابی در دنیای تبلیغات ویدیویی ایجاد کرد.  سعی کنید ویژگی‌هایی همچون کاربرپسندی آن و برخی از جذاب‌ترین استوری بوردهای تاریخ را تجربه کنید.

۸. Animaker

8 معرفی 12 سایت سازنده تبلیغ ساخت تبلیغات ویدئویی بدون نیاز به مهارت

Animaker

همه سازندگان تبلیغات ویدیویی مشابه یکدیگر کار می‌کنند، درست است؟ نه همه‌ی آنها.

برخی از ابزارها سهولت و خلاقیت بیش‌تری را برای ارائه ایده‌های شما با الگوها و ابزار‌های فراوان ارائه می‌دهند.  برخی قیمت مناسب ارائه می‌دهند. Animaker قصد دارد همه کارها را باهم انجام دهد. اما آیا موفق می‌شود؟ بله، به نوعی این کار را می‌کند. رابط کاربری ساده و عملکرد سریع به شما کمک می‌کند در کمتر از چند دقیقه فیلم‌های فوق العاده‌ای ایجاد کنید.

اما، مانند هر ابزار فوق العاده دیگر، برنامه رایگان آن با محدودیت‌هایی همراه است. در برنامه رایگان، امکان ایجاد ۵ ویدئو دارای لوگوی Animaker وجود دارد. نسخه ارتقا یافته، برنامه “Starter” به شما ۶ بارگیری رایگان بدون لوگو Animaker می‌دهد. سپس برنامه‌های “Pro” و “Enterprise” وجود دارد که به شما کمک می‌کند تبلیغات ویدیویی خود را با قابلیت‌هایی مانند فونت‌های سفارشی، حقوق تجاری و غیره گسترش دهید.

۹. Movidmo

9 معرفی 12 سایت سازنده تبلیغ ساخت تبلیغات ویدئویی بدون نیاز به مهارت

Movidmo

اگر به دنبال سازنده تبلیغات ویدیویی با قالب‌های plug and play هستید، به Movidmo بروید.

اگرچه دارای مجموعه‌ای از تصاویر، از جمله فیلم‌هایی در موضوعات مختلف است، اما بهترین چیز در مورد این ابزار قیمت آن است. هیچ اشتراک ماهانه‌ای برای ایجاد ویدئو با کیفیت حرفه‌ای با استفاده از سایت سازنده تبلیغ Movidmo وجود ندارد. شما می‌توانید به ایجاد ویدئوهایی که از ۵ دلار شروع می‌کنند بپردازید، یا با خرید اعتبار از آنها برای دریافت تخفیف استفاده کنید.

این پلتفرم با توجه به قیمت منحصر به فرد خود، برای کسانی که هنگام ایجاد تبلیغات ویدئویی نیاز به کنترل هزینه‌های خود دارند، بسیار مفید است.

۱۰. Magisto

10 معرفی 12 سایت سازنده تبلیغ ساخت تبلیغات ویدئویی بدون نیاز به مهارت

Magisto

سایت سازنده تبلیغ Magisto یک انتخاب عالی برای کسانی است که به دنبال ایجاد تبلیغات ویدیویی هستند. این ابزار قالب‌های ویدئویی آماده استفاده را ارائه می‌دهد که به شما امکان می‌دهد تاریخ‌های مهمی را به مخاطبان خود یادآوری کنید. این کار باعث می‌شود مشتریان بیش‌تری جذب کنید.

هیچ برنامه رایگانی وجود ندارد، ممکن است کمی غافلگیر شده باشید! با توجه به اینکه لیست طولانی از سازندگان تبلیغات ویدیویی با برنامه‌های رایگان وجود دارد اما ایجاد تبلیغات ویدئویی با ظاهر حرفه‌ای کار بسیار شگفت انگیزی است و کار هر کسی نیست.

برای بارگیری نامحدود با دسترسی به ویرایشگر، به یک طرح “Premium” نیاز دارید که از ۴/۹۹ دلار در ماه شروع می‌شود. اما برای به اشتراک گذاشتن داستان‌های ویدئویی با خانواده و دوستان مناسب‌تر است.

اگر می‌خواهید تبلیغات ویدئویی قدرتمندی برای کسب و کار خود ایجاد کنید، برنامه “Professional” یا “Business” را برای شروع انتخاب کنید.

۱۱. MotionDen

011 معرفی 12 سایت سازنده تبلیغ ساخت تبلیغات ویدئویی بدون نیاز به مهارت

MotionDen

آیا سیستم عامل‌هایی که اطلاعات کارت اعتباری را درخواست می‌کنند بیش از هر چیزی شما را آزار می‌دهند؟ اگر چنین است، سایت سازنده تبلیغ MotionDen باید بخشی از استراتژی بازاریابی ویدیویی شما باشد. این سازنده تبلیغات ویدئویی نیازی به اشتراک گذاری اطلاعات پرداخت کارت شما ندارد و می‌توانید حداکثر ۵ فیلم با امکانات کامل طراحی ایجاد کنید.

شما حتی مجبور نیستید با بارگیری‌ها یا پیکربندی نرم افزار سر و کار داشته باشید، بدون سر و صدا، بدون هیاهو، بدون دردسر. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک قالب ویدئویی بازاریابی را از قالب‌های گالری آن انتخاب کرده و آن را در خود مرورگر ویرایش کنید.

بدیهی است که البته، لوگو یا علامت MotionDen در فیلم‌های رایگان موجود است. اگر می‌خواهید آن را حذف کنید، می‌توانید با هزینه ۹ دلار برای هر ویدئو یا اشتراک ۳۹ دلار در ماه هزینه کنید، در حالی که همچنین فیلم‌های با کیفیت Full HD را به شما ارائه می‌دهد.

۱۲. Bannersnack

012 معرفی 12 سایت سازنده تبلیغ ساخت تبلیغات ویدئویی بدون نیاز به مهارت

Bannersnack

اگر بازاریاب دیجیتال هستید، احتمالاً سایت سازنده تبلیغ Bannersnack را می‌شناسید.

با استفاده از طراحی drag & drop، این ابزار به شما امکان می‌دهد تبلیغات ویدیویی بسیار جذابی ایجاد کنید.  نرم افزار به خودی خود بسیار فضای جذاب و جالبی دارد. با این حال، با توجه به کیفیت تصاویر موجود، یا قابلیت تغییر اندازه، چند نقطه ضعف نیز وجود دارد، در مجموع اما می‌توانید نتایج با کیفیت خوبی را انتظار داشته باشید و این واقعیت که شما می‌توانید بیش از ۵۰ طرح را همزمان طراحی و ایجاد کنید، کاملا باورنکردنی است. توجه داشته باشید که برای بهره مندی از این قابلیت، باید به برنامه “Pro” ارتقا دهید، که به معنای صرف حداقل ۱۸ دلار در ماه است.

طراحی، تولید، انتشار

نمی‌توان انکار کرد که ویدئوها بسیار جذاب‌تر از متون ساده و گرافیک ثابت هستند. با این حال، وقتی صحبت از تبلیغات می‌شود، ویدیوها ممکن است خسته کننده شوند البته اگر درست طراحی و ساخته نشوند. با تلاش‌های صحیح، هیچ رسانه‌ای نمی‌تواند مانند ویدئوها مشتری جذب کند.

۸۴ درصد مردم می‌گویند ویدیوی یک برند آنها را متقاعد کرده است که یک محصول یا خدمات را خریداری کنند. بنابراین تصور کنید قدرت تبلیغات ویدیویی چقدر است!

بنابراین، یک سازنده تبلیغات ویدیویی انتخاب کنید یا از ابتدا شروع کنید یا یک الگوی از پیش طراحی شده انتخاب کنید تا محتوای شما فقط در چند کلیک ساخته شود. بدون دانش فنی مورد نیاز پیش بروید و با ابزار مناسب، سازنده تبلیغات ویدیویی برند خود باشید!

حال که با ۱۲ سایت سازنده تبلیغ آشنا شدید، اگر قصد خرید اشتراک از این سایت‌ها را دارید می‌توانید از خدمات خرید با پی پال و خرید با ویزا یا مسترکارت سایت اول پرداخت استفاده کنید.

خرید با پی پال

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT