خرید آنی وبمانی

خرید آنی وبمانی | فروش اتوماتیک وبمانی | شارژ آنی کیف پول وبمانی

زمان مطالعه 3 دقیقه

وب مانی یک سیستم پرداخت اینترنتی بین المللی است که در سال 1998 در مسکو راه اندازی شد. همزمان با گسترش استفاده از این سیستم پرداخت در وب سایتهای اینترنتی تمایل افراد برای ایجاد حساب و خرید آنی وبمانی نیز بیشتر شد. استفاده از وبمانی ساده بوده و محدودیتی برای کاربران ایرانی نیز ایجاد نمیکند، به همین خاطر هر روز بر متقاضیان خرید وب مانی در ایران افزوده می شود.

وبمانی

این سیستم مالی واحدهای پولی همچون دلار، یورو و همچنین ارزهای دیجیتالی چون بیت کوین را نیز پشتیبانی می کنند. این واحد های پولی در این سیستم مالی به ترتیب با WMZ , WME و WMX شناخته می شوند.
در این سیستم پرداخت به هر کاربر یک WMID به همراه چندین آدرس کیف پول ارائه می شود، که بسته به نوع ارزی که قصد تبادل را دارید، می توانید کیف پول های متعددی بسازید. هریک از این کیف پول بسته به واحد پولی که کار می کنند با حروف متفاوتی شروع می شوند.

خرید آنی وبمانی

برای خرید سریع و خرید آنی وبمانی در 24 ساعت شبانه روز می توانید از بخش خدمات وبمانی گزینه شارژ حساب وب مانی را انتخاب کنید و فرم مربوطه آدرس کیف پول خود را ثبت کنید. پس از پرداخت آنلاین صورت حساب، اکانت وبمانی شما به صورت خودکار شارژ خواهد شد.

شارژ حساب وبمانی

خدمات خرید Webmoney در این مجموعه به صورت خودکار بوده و در 24 ساعت شبانه روز به صورت کاملا اتوماتیک انجام می شود. علاوه بر این ما سعی کرده ایم همواره موجودی وب مانی وب سایت را در حد نیاز تامین نماییم تا امکان دسترسی مستمر شما عزیزان برای بهره مندی از خدمات این بخش همواره فراهم باشد.
به هنگام خرید وب مانی می بایست دقت داشته باشید، که آدرس کیف پول خود را به درستی وارد کرده باشید. چرا که در صورت وارد کردن آدرس کیف پول اشتباه و انتقال موجودی درخواستی به حساب فرد دیگر، امکان بازگرداندن وجه وجود ندارد.

فروش و تسویه آنی وب مانی به اول پرداخت

در صورتی که قصد فروش وب مانی خود را دارید تا سرمایه خود را که به صورت موجودی WM در دسترس شماست به تومان تبدیل کنید یا به اصطلاح اقدام به فروش موجودی WebMoney خود کنید، می توانید در سریع ترین زمان ممکن از طریق اول پرداخت این کار را انجام دهید. پس از تکمیل فرم آنلاین درخواست “فروش ارز به ما” و واریز مبلغ مورد نظر از حساب وب مانی خود به حساب وب مانی اول پرداخت روند پرداخت وجه به شما آغاز می شود.

فروش وبمانی

امنیت کیف پول وبمانی

شما قصد دارید که پول های خود را در وبمانی سرمایه گذاری کنید، بنابراین سوال مهمی است اگر بپرسید آیا وب مانی امن است.
باید توجه داشته باشید که در این سیستم پرداخت، فرآیند پرداخت توسط یک شرکت یا یک شخص انجام نمی شود بلکه پردازندگان مختلفی برای هر نوع کیف پول وجود دارد. هر کدام از این پردازندگان خود یک شرکت هستند که به آن ها Guarantor می گویند و می توانید آدرس آن ها را از وبسایت رسمی WebMoney پیدا کنید.
دوم این که این سیستم چند سطح برای ایمن سازی اکانت و موجودی حساب شما دارد. اولین سطح آن تایید هویت با SMS است.
علاوه بر این با تعیین سوالات امنیتی در هر زمان می توانید دسترسی به اکانت خود را بازگردانید.

انواع پاسپورت وب مانی

در سیستم وبمانی برای سقف محدودیت تبادل های روزانه به پاسپورت حساب شما بستگی دارد. اولین سطح حساب کاربری آلیاس است و بالاترین حد تبادل را با پاسپورت پرسنال خواهید داشت.
در جدول زیر می توانید میزان محدودیت های روزانه، هفتگی و ماهانه را مشاهده نمایید.

نوع پاسپورت روزانه هفتگی ماهانه
الیاس 100 300 500
فرمال 600 1500 3000
پرسونال 120000 300000 300000

انواع مختلف کیف پول وبمانی

سیستم وبمانی مانی در حال حاضر کیف پول های از نوع زیر را پشتیبانی می کند که هر کدام یک ارز خاص را برای استفاده می پذیرند.

نام کیف پول نامک توضیح
Z-Purse WMZ یک تاییدیه برای خرید محصولات و خدماتی خاص که فقط به دلار آمریکاست
E-Purse WME پول الکترونیکی به یورو
R-Purse WMR یک چک حامل به روبل روسیه
B-Purse WMB پول الکترونیکی به روبل بلاروس
G-Purse WMG گواهی ذخیره سازی در تجارت تبادلی طلا در یک منبع تایید شده
X-Purse WMX سکه های بیت کوین انتقال یافته برای نگهداری
H-Purse WMH سکه های بیت کوین کش انتقال یافته برای نگهداری
L-Purse WML سکه های لیت کوین انتقال یافته برای نگهداری
V-Purse WMV پول الکترونیکی در Vietnamese dong
امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT