3 خدمات سئو ( SEO ) ارزان قیمت با سایت Hilkom Digital

خدمات سئو ( SEO ) ارزان قیمت با سایت Hilkom Digital

زمان مطالعه 2 دقیقه

SEO یکی از مهمترین ابزار‌های بازاریابی برای کسب و کار شما است. بعضی از مواقع مهم نیست که شما به چه اندازه خدمات و حصولات با کیفیتی نسبت به رقیبانتان ارائه می‌دهید. کسب و کاری که بیش‌تر دیده می‌شود سود بیش‌تری نسبت به شما می‌کند. (حتی اگر خدمات بی‌کیفیت‌تری نسبت به شما ارائه دهد.) شاید فکر کنید SEO سایت کار بسیار سختی است، نگران نباشید با خدمات سایت Hilkom Digital شما می‌توانید SEO سایتتان را به روز کنید. در ادامه به سایت Hilkom Digital و خدمات آن می‌پردازیم.

سایت Hilkom Digital

خدمات سئو ( SEO ) ارزان قیمت با سایت Hilkom Digital

Hilkom Digital یکی از سایت‌های ارائه دهنده‌ی خدمات سئو است که با به دست آوردن نتیجه‌ای بهتر، پول بیش‌تری برای تجارت شما به ارمغان می‌آورد. بازدیدکنندگان بیشتر به معنای سود بیش‌تر است، هنگامی که طرح SEO مقرون به صرفه شما اجرا شد، تغییرات را در کسب و کار خود احساس خواهید کرد.

اگر تجربیات شما در زمینه سئو ناامید کننده بوده است، Hilkom Digital هرگز شما را ناامید نخواهیم کرد. آن‌ها استراتژی‌هایی را توسعه می دهند که به شما کمک می‌کند در رقابت شکست نخورید. همچنین این سایت دارای مجوز در تمام بخش‌های SEO نیز می‌باشد.

همچنین اگر در ۳ ماه از نتایج سایت Hilkom Digital ناراضی بودید می‌توانید پول خود را پس بگیرید. همچنین شما می‌توانید از متخصصان SEO این سایت به صورت رایگان برای کسب و کار خود مشاوره بگیرید.

خدمات Hilkom Digital

1 خدمات سئو ( SEO ) ارزان قیمت با سایت Hilkom Digital

Hilkom Digital بهترین ارائه دهنده‌ی بسته‌های ماهانه مقرون به صرفه SEO است. قیمت‌ها از ۴۹ دلار شروع می‌شود، بهینه سازی موتورهای جستجو متدولوژی، استراتژی‌ها، سیستم‌ها و برنامه‌هایی است که باعث می‌شود ترافیک بیش‌تری در وب سایت ایجاد شود، دید موتورهای جستجو افزایش یابد و رتبه بندی شود.

خدمات سایت Hilkom Digital به صورت زیر است:

  • Economy SEO plan: ماهانه ۴۹ دلار
  • Deluxe SEO Plan: ماهانه ۹۹ دلار
  • Premium SEO plan: ماهانه ۱۹۹ دلار
  • Advanced SEO plan: ماهانه ۳۹۹ دلار

تفاوت بسته‌های مختلف

تفاوت اصلی نسخه‌ها در تعداد کلمات کلیدی که ارائه می‌دهند است، که از ۱۵ کلمه (نسخه‌ی Economy) تا ۱۰۰ کلمه (نسخه‌ی Advanced) موجود می‌باشد. همچنین دیگر ابزار‌ها مانند Website Code ،Brand Awareness و Youtube Setup از نسخه‌ی Deluxe به بالا، ساخت Landing Pages از نسخه‌ی Premium به بالا و Reputation Management تنها در نسخه‌ی Advanced موجود است.

حال که با خدمات سایت Hilkom Digital آشنا شدید، اگر قصد خرید از این سایت را دارید می‌توانید از خدمات خرید با پی پال سایت اول پرداخت استفاده کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT