02 کیف پول ایاس ( EOS ) معرفی بهترین کیف پول های EOS در سال 2021

کیف پول ایاس ( EOS ) | معرفی بهترین کیف پول های EOS در سال 2021

زمان مطالعه 3 دقیقه

ایاس (EOS) توسط دان لاریمر، برنامه نویس نرم افزار طراحی شده است که یک پروتکل آسان برای استفاده بر اساس بلاک چین اتریوم ایجاد کرده است. او یک سیستم عامل ایجاد کرده است که امکان مقیاس گذاری عمودی و افقی برنامه‌های غیر متمرکز یا dApps را فراهم می‌کند. توکن‌های EOS در پلتفرم بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرند. در اینجا قبل از استفاده از کیف پول، کاربران باید یک حساب EOS ایجاد کنند. کاربران باید یک نام حساب ۱۲ کاراکتری طولانی که در بلاک چین ذخیره می‌شود، ارائه دهند. می‌تواند توسط افراد یا گروه‌های مختلف استفاده شود. در ادامه به بهترین کیف پول ایاس (EOS) می‌پردازیم.

ویژگی‌های مورد نظر برای کیف پول ایاس ( EOS )

قبل از انتخاب کیف پول EOS، کاربران باید ویژگی‌های زیر را بررسی کنند:

  • ویژگی‌های امنیتی کیف پول، ایمنی در برابر سرقت و جعل را تضمین کند.
  • کاربران باید کنترل کلیدهای خصوصی خود را تضمین کنند.
  • کیف پول‌ها باید پیشرفت و به روز رسانی مداوم دریافت کنند.
  • پشتیبانی مشتری به صورت شبانه روزی.

بهترین کیف پول های EOS در سال 2021

Atomic Wallet

1 کیف پول ایاس ( EOS ) معرفی بهترین کیف پول های EOS در سال 2021

کیف پول بسیار محبوب است. بسیاری از کاربران، Atomic را به عنوان یک کیف پول مناسب EOS استفاده می‌کنند که همه گزینه‌های لازم برای مدیریت آن را ارائه می‌دهد. کیف پول اتمیک در حال حاضر از ۳۰۰+ سکه و ارز دیجیتال پشتیبانی می‌کند که می‌توانند در رابط کاربری آسان آن مدیریت شوند. لیست دارایی‌های موجود به صورت هفتگی به روز می‌شود.

کیف پول اتمیک برای همه سیستم عامل‌های اصلی: Windows ،Mac و Linux در دسترس است. برنامه‌های تلفن همراه برای Android و IOS در نوامبر ۲۰۱۸ منتشر شدند.

کیف پول ایاس | Ledger Nano

2 کیف پول ایاس ( EOS ) معرفی بهترین کیف پول های EOS در سال 2021

کیف پول فیزیکی Ledger Nano یکی از جذاب‌ترین و ارزشمندترین کیف پول‌های موجود است. Ledger Nano بهترین ارزهای دیجیتال برجسته جهان را ذخیره می‌کند. دارای یک صفحه نمایش OLED داخلی است. این کیف پول به صورت کلی امن‌ترین کیف پول جهان شناخته می‌شود و طرفداران زیادی دارد. با وصل کردن Ledger به کامپیوتر و انتقال EOS به آن خیال خود را تا حد زیادی راحت کنید، چون در امن ترین مکان دنیا قرار دارد!

Exodus

3 کیف پول ایاس ( EOS ) معرفی بهترین کیف پول های EOS در سال 2021

در لیست کیف پول های ایاس (EOS)، نام محبوب بعدی Exodus است که برای پلتفرم‌های دسکتاپ و تلفن همراه در دسترس است. Exodus دارای داشبوردی جذاب است که استفاده از آن و مدیریت سبد ارزهای رمزنگاری شده شما آسان است. Exodus دارای یک سیستم مبادله داخلی است، بنابراین می‌توانید ارزهای دیجیتال خود را با چند کلیک مبادله کنید.

کیف پول ایاس | Lumi Wallet

4 کیف پول ایاس ( EOS ) معرفی بهترین کیف پول های EOS در سال 2021

کیف پول Lumi یک کیف پول چند ارزی است که بر روی IOS و Android موجود است. در حال حاضر، کیف پول از BTC ،ETH ،BCH ،EOS و اکثر توکن‌های ERC20 پشتیبانی می‌کند. در طول سال ۲۰۱۹، عملکرد کامل EOS را یکپارچه کرده است. شما می‌توانید از حساب EOS خود مستقیماً در کیف پول خود استفاده کنید و حتی در هنگام هدایای معمولی حساب‌های EOS، یک حساب رایگان دریافت کنید. در سال ۲۰۱۹، تیم Lumi قصد داشت پشتیبانی EOS Dapp را راه اندازی کند.

imToken Wallet

5 کیف پول ایاس ( EOS ) معرفی بهترین کیف پول های EOS در سال 2021

کیف پول imToken یکی از محبوب‌ترین کیف پول‌های EOS است که امروزه مورد استفاده قرار می‌گیرد. از چندین ارز از جمله EOS و BTC پشتیبانی می‌کند. تنها مشکل این کیف پول این است که به صورت کامل مجانی نیست البته کاربران همچنین می‌توانند یک کیف پول imToken رایگان ایجاد کنند، اما برای این کار باید حداقل ث توکن TFT در کیف پول خود داشته باشند.

حال که با بهترین کیف پول ایاس (EOS) آشنا شدید می‌توانید از خدمات خرید کیف پول لجر سایت اول پرداخت استفاده کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT