لیست شدن شیا در Unocoin

لیست شدن شیبا در Unocoin | شیبا اینو و دوج کوین در صرافی بزرگ کریپتو در هند لیست شد

زمان مطالعه 2 دقیقه

پلتفرم پیشتاز هندی که در زمینه معاملات کریپتوکارنسی به ارزهای فیات فعالیت می کند، توکن های DOGE و SHIB را به لیست ارزهای مورد پشتیبانی خود افزود. در این مقاله به خبر لیست شدن شیا در Unocoin به همراه دوج کوین می پردازیم.

لیست شدن شیبا در Unocoin

طبق اعلام پلتفرم یونو کوین، معاملات بزرگترین میم کوین های حال حاضر جهان یعنی دوج کوین (Dogecoin) و شیبا اینو (Shiba-Inu) هم اکنون در صرافی هندی Unocoin در دسترس می باشد.

کاربران این صرافی اکنون می توانند DOGE را در برابر روپیه هند معامله کنند. در همین زمینه، هیچ ارز فیاتی به عنوان جفت برای شیبا اینو در نظر گرفته نشده است و معاملات آن با جفت تتر (USDT) انجام می گیرد.

صرافی یونو کوین که در سال 2013 بنیانگذاری شده است، به عنوان پلتفرم پیشتاز معاملات BTC-INR در هند شناخته می شود و لقب کوین بیس هندی (Indian Coinbase) را به خود اختصاص داده است.

در ماه اکتبر (مهر) آنها پشتیبانی از تراکنش های رابط پرداخت یکپارچه (UPI) را به خدمات خود افزودند و این امکان را برای کاربران خود فراهم کردند که ارز فیات را با سرعت بیشتری به این پلتفرم واریز کنند.

شیبا اینو اخیراً پیشرفت های چشمگیری را در ارتباط با صرافی های هندی شاهد بوده است. در اوایل ماه اکتبر، علاوه بر افزایش چشمگیری که در قیمت شیبا اینو پدید آمد، یکی از قدیمی ترین پلتفرم های معاملات ارز دیجیتال در هند، ZebPay، این توکن را به لیست خود اضافه کرد.

ماه گذشته، CoinDCX، اولین رمز ارز Unicorn هند، Shiba-Inu را در برنامه خود که متمرکز بر خرده فروشی است، ادغام کرد.

لیست شدن شیا در Unocoin

لیست شدن شیبا در Unocoin

لایحه مورد انتظار کریپتو در هند

لایحه ارزهای دیجیتال در هند که صحبت های زیادی در مورد آن به گوش می رسد، به زودی به طور عمومی منتشر خواهد شد. بنا به گزارش رسانه های محلی، احتمالا چراغ سبز توسط کابینه اتحادیه صادر شود.

با توجه به گزارش ها، مادامی که در ابتدا اینگونه پنداشته می شد که تمام رمز ارزهای خصوصی در هند ممنوع اعلام خواهند شد، هدف این لایحه به جای ممنوعیت طبقه دارایی های نوپا، تنظیم دقیق تر مقررات آنها است. سازمان بورس و اوراق بهادار هند، مسئول نظارت بر دارایی های دیجیتال خواهد بود.

این قانون گذاری شامل مجازات های سخت برای کسانی می باشد که قوانین جدید کریپتو را نادیده بگیرند. این جریمه می تواند تا پرداخت 200 میلیون INR (معادل 2.63 میلیون دلار) و یک سال و نیم زندان، در نظر گرفته شود.

مدیرعامل Unocoin در مصاحبه اخیر خود با Busines Insider گفته است که هنوز ابهامات زیادی در رابطه با دارایی های دیجیتال وجود دارد.

در خصوص استفاده از کریپتو در مقایسه با پول واقعی، هنوز بین کاربران احتمالی شک و تردید وجود دارد.

منبع: یو تودی

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT