اتصال اکانت بازی به یوتیوب

کسب درآمد از طریق اتصال اکانت بازی به یوتیوب ( YouTube )

زمان مطالعه 4 دقیقه

در ادامه به شما آموزش می ‌دهیم که چگونه می‌ توانید در حین تماشای برنامه های مورد علاقه ‌تان در YouTube، چیزهای خوبی بدست آورید. قطعا شما می‌ توانید ساعت ‌ها در YouTube بازی های ویدیویی مورد علاقه‌تان را در سطح بالا تماشا کنید، اما هرگز چیزی از آن به دست نیاورید. به همین دلیل است که اتصال اکانت های بازی خود به یوتیوب ( YouTube ) می تواند بسیار مفید باشد زیرا در واقع می توانید در حین تماشای محتوای مورد علاقه خود، جایزه بگیرید. در اینجا نحوه اتصال اکانت های بازی شما به YouTube آورده شده است تا بتوانید با تماشای ویدیو جایزه های درون بازی دریافت کنید.

کسب درآمد از طریق اتصال اکانت بازی به یوتیوب

چه بازی هایی را می توانید با یوتیوب متصل کنید

یوتیوب با چندین شرکت بازی شریک شده است و شما می توانید اکانت های خود را برای به دست آوردن جوایز به آنها متصل کنید. فهرست گسترده ‌ای از اپلیکیشن ‌ها وجود دارد، اما این لیست دائما در حال تغییر است زیرا YouTube همواره در معاملات تجاری مختلفی شرکت می ‌کند.

برخی از شرکت های بازی بزرگی که قطعا می ‌شناسید و می ‌توانید با YouTube به آنها متصل شوید، عبارتند از:

  • Epic Games 
  • Activision 
  • Riot Games 
  • Ubisoft

وقتی که یک اکانت در این پلتفرم ‌های بازی داشته باشید، می‌ توانید اکانت خود را با YouTube همگام ‌سازی کنید تا بر اساس محتوایی که تماشا می‌ کنید، جایزه بگیرید. اگر هم در این پلتفرم ها اکانتی ندارید، نگران نباشید. ساخت اکانت در آنها رایگان است، بنابراین شما می توانید خیلی سریع اکانت خود را بسازید و شروع به دریافت جایزه کنید.
کودکان زیر 13 سال ممکن است واجد شرایط دریافت جوایز نباشند.

مزایای اتصال اکانت های بازی به YouTube 

اتصال اکانت بازی به یوتیوب

اتصال اکانت بازی به یوتیوب

هر پلتفرم بازی برای کارهایی که باید انجام دهید تا جوایز را به دست آورید، پاداش ها و شرایط خاص خود را دارد.

به عنوان مثال، Epic Games، بازی Fortnite خود را به این منظور معرفی کرد تا هنگامی که محتوای مربوط به پخش جام جهانی را تماشا کردید، بتوانید جوایز تزیینی برای کاراکتر خود دریافت کنید. به طور مشابه، Activision ، Call of Duty را معرفی کرد و برای تماشای بازی های قهرمانی خود که به صورت زنده در YouTube پخش می شد، جوایزی در نظر گرفت. برای تماشا کردنتان، جوایزی مانند XP دوبل یا استیکرهای سلاح دریافت می ‌کنید.

همه این جایزه ها را می‌ توان استفاده کرد، چه روی دسکتاپ تماشا کرده باشید، چه روی اپلیکیشن موبایل و چه از طریق وب ‌سایت موبایل. یک نوتیفیکیشن روی ایمیلتان با عنوان تأییدیه برای برنده شدن جایزه خود دریافت خواهید کرد یا اینکه  نوتیفیکیشنی در همان اپلیکیشن بازی دریافت می کنید.

چگونه اکانت بازی خود را به YouTube متصل کنیم

اتصال اکانت بازی به یوتیوب

اتصال اکانت بازی به یوتیوب

فرقی نمی ‌کند که از سیستم عامل اندروید، آیفون، یا از دسکتاپ خود استفاده می ‌کنید، اساسا این فرآیند برای همه دستگاه ها یکسان است. در ادامه نحوه اتصال اکانت بازی به YouTube آورده شده است:

  1. به اکانت YouTube خود وارد شوید.
  2. عکس پروفایل خود را انتخاب کنید.
  3. Settings را انتخاب کنید.
  4. Connected Apps را انتخاب کنید. 
  5. اپلیکیشنی که می خواهید متصل شود را انتخاب کنید.
  6. دستورالعمل های روی صفحه را برای تکمیل فرآیند دنبال کنید.

پس از ورود به اکانت بازی خود و تأیید، این اکانت به طور خودکار به کانال YouTube شما متصل می شود و می توانید برای بدست آوردن جوایز خود، شروع به تماشای ویدیوها کنید.

می ‌توانید همین فرایند را دنبال کنید تا هر زمانی که نیاز داشتید، اکانت خود را از YouTube جدا کنید. اگر در یکی از پلتفرم های بازی که می ‌خواهید به آن متصل شوید، اکانتی ندارید، می ‌توانید به راحتی دستورالعمل ‌های روی صفحه را دنبال کنید تا یک اکانت ایجاد کنید.

اینکه ویدیویی که در حال تماشای آن هستید جایزه می دهد یا خیر را به سادگی می توانید متوجه شوید، زیرا زیر همان ویدیو یک آیکون خاصی وجود دارد. این آیکون به شما می ‌گوید که این ویدیو چه چیزهایی به شما جایزه می دهد و در صورت امکان چگونه اکانت خود را متصل کنید.

شما می توانید در حین بازی نیز درآمد کسب کنید

به جای اینکه فقط استریم های YouTube از بازی های مورد علاقه خود را نگاه کنید، ممکن است بتوانید در ازای آن چیزی هم دریافت کنید. اکانت های بازی واجد شرایط خود را به YouTube متصل کنید و می ‌توانید بر اساس محتوای خاصی که تماشا می ‌کنید جایزه بگیرید.

آیا می خواهید این روند را به سطح بالاتری ببرید؟ شما نه تنها می توانید از تماشای بازی های ویدئویی جایزه بگیرید، بلکه می توانید همان ها را نیز بازی کنید. راه‌ های زیادی وجود دارد که می ‌توانید از طریق انجام بازی ‌ها درآمد کسب کنید، از جمله استریم بازی کردن خودتان.

منبع : makeuseof

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT