تست سایت در UserTesting

چگونه با تست سایت در UserTesting درآمد کسب کنید

زمان مطالعه 3 دقیقه

UserTesting یک پلتفرم تست وب است که به مشتریان کمک می کند تا از کاربران در سراسر جهان برای وب سایت ها، برنامه ها، بازی ها و غیره بازخورد دریافت کنند. این شرکت در سال 2007 تأسیس شد، هدف این شرکت ارائه بازخورد صادقانه از افراد واقعی برای کمک به شرکت‌ها برای بهبود برند و ایجاد تجربه کاربری بهتر است.

شرکت‌ها یا مشتریان به UserTesting پرداخت می‌کنند تا وب‌سایت یا برنامه‌هایشان را آزمایش کنند و بازخورد ارائه دهند. UserTesting افرادی را برای تست کردن استخدام می کند تا بازخورد ارائه دهند و در ازای آن پول پرداخت می کند.

UserTesting چگونه کار می کند

UserTesting مانند هر وب سایت تست دیگری کار می کند. این شرکت به کاربرانی نیاز دارد تا بازخورد واقعی و صادقانه ارائه دهند.

این بازخوردها شامل مشکلاتی است که کاربران هنگام بازدید از وب‌سایت با آن‌ها مواجه می شوند و کلا هر چیزی که واضح نباشد یا رابط کاربری به اندازه کافی فرندلی نباشد و درک آن آسان نباشد است. به زبان ساده برای آزمایش وب سایت ها نیازی به داشتن مهارت فنی ندارید. تنها چیزی که باید بدانید اصول اولیه نحوه کار وب سایت ها و تسلط بر زبان انگلیسی است. مراحلی به شما در شروع کار کمک می کند شامل موارد زیر است.

برای تست روی Get Paid to Test کلیک کنید.

آدرس ایمیل خود را تأیید کنید.

مرحله بعدی دانلود یک نرم افزار ضبط است. این نرم افزار عملکرد صفحه نمایش و پاسخ های شما را ضبط می کند.

در مرحله بعد از شما خواسته می شود که یک ویدیوی نمونه ضبط کنید تا شرکت بررسی شود. قبل از آن می‌توانید یک ویدیوی نمونه از سایر متقاضیان را تماشا کنید تا ایده‌ای در مورد کارهایی که از شما انتظار می‌رود انجام دهید به دست آورید.

پس از تایید می توانید به حساب کاربری خود وارد شوید و از داشبورد خود شروع به کار کنید.

داشبورد تب هایی را برای تست‌های موجود که می‌توانید درخواست دهید، آزمایش‌هایی که انجام داده‌اید و البته پروفایلتان را به شما نشان می‌دهد.

الزامات تستی که می خواهید برای آن درخواست دهید را به دقت بخوانید، سپس برای شروع روی View Test کلیک کنید.

نکاتی که باید قبل از شروع بدانید

برای تستر شدن به میکروفون نیاز دارید.

برای تست وب سایت ها باید یک نرم افزار ضبط صفحه را دانلود کنید.

هر کسی از سراسر جهان می تواند یک تستر شود.

تست ها هر از چند گاهی پست می شوند، بنابراین باید به روزانه چک کنید

انواع تست ها

یک تست کامپیوتری استاندارد که برای ارائه بازخورد در وب سایت ها است.

تست اپلیکیشن، برای این که یک اپلیکیشن موبایل را تست کنید.

آزمایش نمونه اولیه که در آن کاربران وب‌سایت‌ها یا برنامه‌هایی را آزمایش می‌کنند که هنوز کامل نشده‌اند.

تست پیک که در آن مشتریان فقط نظر شما را در مورد وب سایت یا برنامه خود می خواهند.

پرداخت UserTesting چگونه است؟

UserTesting از طریق پی پال به کارکنان خود حقوق می دهد. حدود 3 تا 10 دلار برای هر بازخورد پرداخت می کند. معمولاً این تست ممکن است حدود 15 تا 20 دقیقه طول بکشد.

پرداخت هزینه تست ها بستگی به نوع درخواست شما دارد. اگر تست مستلزم این باشد که بیشتر صحبت کنید یا زمان بیشتری را صرف آن کنید، در این صورت دستمزد بیشتری دریافت می کنید. پس از اتمام تست شرکت دقیقاً 7 روز بعد به شما هزینه را پرداخت می کند.

سخن آخر

این وب سایت قانونی است و به دلیل پرداخت سریع رتبه خوبی دارد. با این حال کاربران باید به خاطر داشته باشند که این پلتفرم نباید جایگزین یک کار تمام وقت یا پاره وقت شود. اما راه خوبی برای به دست آوردن پول اضافی است. به یاد داشته باشید فقط چند تست در ماه می‌گیرید. اگر سؤال بیشتری دارید به صفحه سؤالات متداول سایت مراجعه کنید. همچنین می‌توانید سایر پلتفرم‌های تست وب‌سایت مانند TryMyUi یا Enroll App را نیز بررسی کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT