سایت عکاسی استوک

17 سایت عکاسی استوک و تصاویر بدون حق امتیاز

زمان مطالعه 10 دقیقه

در اینجا بهترین وب سایت های عکاسی استوک وجود دارد که تضمین می کند همیشه به تصاویر بدون حق چاپ و حق چاپ دسترسی داشته باشید. سایت عکاسی استوک را در ادامه بشناسید.

شاید شما یک عکاس مشتاق باشید که به دنبال الهام گرفتن است. یا یک کارآفرین نوظهور که سعی می کند عکاسی استوک را پیدا کند تا به وب سایت شما اضافه کند.

حرفه شما هر چه باشد، این لیست از بهترین وب سایت های عکاسی استوک تضمین می کند که همیشه به تصاویر بدون حق چاپ و حق امتیاز دسترسی خواهید داشت.

تصاویر بدون حق چاپ چگونه کار می کنند؟

برخی از وب‌سایت‌ها به شما این امکان را می‌دهند که تصاویر را برای استفاده خصوصی دانلود کنید (مثلاً تصاویر پس‌زمینه پس‌زمینه) اما استفاده تجاری از تصاویر را مجاز نمی‌دانند. این شامل مواردی مانند کارت ویزیت، وب سایت یا پوستر می شود. تصاویر در وب‌سایت‌های زیر تحت Creative Commons CC0 محافظت می‌شوند:

وب‌سایت‌های زیر تصاویر CC0 موجود در دامنه عمومی را پشتیبانی می‌کنند یا به طور کامل شامل می‌شوند. صاحبان این تصاویر به کاربران اجازه داده اند که تصاویر خود را بدون واکنش کپی رایت اصلاح، ویرایش و استفاده کنند.

قبل از پرداختن به سایت‌های رایگان تصاویر استوک، در هنگام استفاده از تصاویر CC0 باید دو حسن نیت معمول را در نظر بگیرید.

. اگرچه لازم نیست به سازنده اعتبار بدهید، اما توصیه می کنیم تلاش های هنرمندان را به اطلاع عموم برسانید.

. این وب سایت ها اغلب دارای صفحه اهدا یا صفحه نمایش اسپلش هستند. اگر اغلب از سایت‌های هاستینگ تصویر رایگان استفاده می‌کنید، کمک مالی به هدف آن‌ها را در نظر بگیرید. اگر هرکسی که از یک سایت تصویری بدون کپی رایت استفاده می کند، قیمت یک قهوه را کاهش دهد، به نفع عکاسان و هنرمندانی است که کالاهای خود را به صورت رایگان عرضه می کنند.

اکنون که این موضوع پاک شد، در اینجا وب سایت هایی وجود دارد که باید برای تصاویر با کیفیت و بدون حق نسخه برداری نشانک گذاری کنید.

1. سایت عکاسی استوک Unsplash

Unsplash یک پروژه جانبی است که توسط Crew، یک آژانس بازاریابی آنلاین آغاز شده است، اما به یکی از بزرگترین و پرکاربردترین سایت‌های تصویر استوک کپی رایت و حق امتیاز تبدیل شده است. اکنون دارای بیش از یک میلیون تصویر است که همه موضوعات را پوشش می دهد و مشارکت کنندگان تصاویری را از سراسر جهان آپلود می کنند.

همانطور که کتابخانه تصاویر استوک Unsplash رشد کرده است، قابلیت جستجوی آن نیز افزایش یافته است و می توانید پایگاه داده آن را با استفاده از رنگ ها، گرایش ها، مجموعه ها و موارد دیگر جستجو کنید.

اگرچه Unsplash به عنوان یک پروژه جانبی شروع شد، اما اکنون یکی از بهترین سایت‌های تصویری بدون حق نسخه‌برداری در سراسر جهان است، به همین دلیل در لیست سایت‌های عکس استوک رایگان کمتر شناخته شده ما قرار ندارد.

2.سایت عکاسی استوک Pexels

Pexels وب سایتی است که می خواهد کمک کند. در سال 2015 شروع به کار کرد و به یک کتابخانه عکس استوک معتبر تبدیل شد. بیانیه مأموریت آن هدف خود را به بهترین نحو بیان می کند:

Pexels همچنین از این نظر منحصر به فرد است که فقط تصاویری را که در وب سایت Pexels قرار دارند نمایش نمی دهد. همچنین تصاویر را از سایر وب سایت های با کیفیت بالا مانند Little Visuals برون سپاری می کند.

بهتر از همه، Pexels تصاویر خود را برای اطمینان از بالاترین کیفیت تصاویر موجود نمایش می دهد. عکس‌های استثنایی زیادی در این سایت یافت می‌شود، و اگر چه با موقعیت‌های خاص، برای پیدا کردن یک تصویر مشکل خواهید داشت، اما با گذشت زمان این موضوع در حال تغییر است. توجه داشته باشید که می توانید ویدیوهای سهام بدون حق چاپ را نیز از سایت دانلود کنید.

3. Flickr

اگرچه فلیکر به تصاویر دامنه عمومی اختصاص ندارد، اما دارای کتابخانه گسترده ای از تصاویر با کیفیت بالا است. فلیکر یکی از بهترین کتابخانه‌های تصویری در اینترنت است و با میلیون‌ها تصویر با کیفیت بالا در حوزه عمومی، بعید است به این زودی‌ها عکس‌های موجود را تمام کنید.

همیشه ویژگی‌های جدیدی نیز در فلیکر ظاهر می‌شوند. به عنوان مثال، می توانید چاپ عکس را مستقیماً از فلیکر سفارش دهید، که اگر عکسی را که دوست دارید مشاهده کنید عالی است. اگر در این پلتفرم تازه کار هستید، راهنمای مبتدیان فلیکر ما را بررسی کنید، زیرا چند ویژگی مانند Photostream و Flickr Pro وجود دارد که باید در مورد آنها بدانید.

نکته ای که باید با فلیکر به خاطر بسپارید این است که هر تصویر در سایت برای استفاده رایگان، بدون حق امتیاز، یا تحت Creative Commons محافظت نمی شود. مطمئن شوید که جزئیات تصویر را قبل از افزودن آنها به وب سایت خود دوباره بررسی کرده اید!

4. Pixabay

Pixabay مخزن تصویر دیگری است که تصاویر را از سایر سایت های میزبان تصویر ادغام می کند. این تلاش می کند تا بهترین تصاویر رایگان را برای استفاده شخصی یا تجاری شما جمع آوری کند.

Pixabay همچنین امکان دسترسی آسان به “جستجوی دوربین” را فراهم می کند، که به کاربران امکان می دهد تصاویر را بر اساس دوربینی که برای گرفتن آنها استفاده می شود، کاوش کنند. این یک منبع عالی برای عکاسان مبتدی و حرفه ای است.

5.سایت عکاسی استوک Wikimedia

ویکی‌مدیا یک مخزن تصاویر واقعا خیره‌کننده را فراهم می‌کند، از مناظر سرسبز گرفته تا رویدادهای تاریخی.

ویکی‌مدیا با تبلیغ بیش از 34 میلیون قطعه رسانه‌ای با قابلیت استفاده آزادانه، از جمله ویدئوها و صداها، برای طراحان گرافیک، عکاسان و هنرمندانی که به دنبال تصاویر رایگان و با کیفیت هستند، ضروری است. ویکی‌مدیا همچنین بخشی از یک سازمان بسیار بزرگ‌تر است که به تصاویر رایگان، آموزش و اطلاعات اختصاص دارد.

6. Vecteezy

Vecteezy یک سایت تصویری عالی و بدون حق امتیاز با طیف گسترده ای از گزینه ها است. دامنه تصاویر Vecteezy گسترده است، اما چیزی که به متمایز کردن آن از سایر سایت‌های بدون حق امتیاز کمک می‌کند، بخش برداری است که دارای طیف گسترده‌ای از تصاویر کاملاً برداری است که انواع و سبک‌های مختلف را در بر می‌گیرد. همچنین می توانید آنچه را که در سایت ترند است بررسی کنید و از آن برای اطلاع رسانی تصاویر سهامی که دانلود می کنید استفاده کنید.

مانند سایر سایت های تصویری بدون حق چاپ و حق امتیاز، Vecteezy دارای یک مدل اشتراک پروانه پروانه است که به آنها امکان می دهد تصاویر استوک رایگان ارائه دهند. تصاویر رایگان Vecteezy به وضوح مشخص شده‌اند و می‌توانید از ابزار جستجوی مجوز رایگان برای بررسی آنچه می‌خواهید استفاده کنید.

7. Openverse

اگر به دنبال ابزار جستجوی تصویر بدون حق امتیاز و کپی رایت هستید، Openverse ابزاری برای شماست. که توسط WordPress توسعه و نگهداری می شود، می توانید از Openverse برای جستجوی اینترنت برای تصاویر بدون حق چاپ استفاده کنید. بهتر از آن، می‌توانید از Openverse برای جستجو با استفاده از مجوزهای مختلف Creative Commons، مانند CC BY (اعتبار ایجادکننده تصویر) و CC BY-ND (اعتبار به سازنده، بدون انطباق مجاز) استفاده کنید.

یکی از مواردی که در Openverse باید به آن توجه کرد این است که باید روی وب سایت تصویر کلیک کنید تا مجوز دقیق نمایش را پیدا کنید، نه اینکه فقط از URL Openverse استفاده کنید (که حساب نمی شود!).

8.سایت عکاسی استوک Adobe Royalty Free Images

Adobe یکی از بزرگ‌ترین نام‌ها در صنایع خلاق است، با Adobe Creative Cloud پیشرو در جهان که برای افراد خلاق و کسب‌وکارهای بی‌شماری در سراسر جهان استفاده می‌شود. با این حال، بسیار گران است، به همین دلیل است که ممکن است تعجب آور باشد که Adobe مجموعه تصاویر بدون حق امتیاز را در دسترس همه قرار دهد.

مجوز Adobe برای بیشتر کاربردها مجاز است، تنها زمانی که از کار به دلایل ویرایشی استفاده می کنید، پیمایش دشوارتر می شود. اما پایگاه داده تصاویر بدون حق امتیاز Adobe جستجو آسان، با کیفیت بسیار بالا و دارای طیف وسیعی از موضوعات، موضوعات و موارد دیگر است. تعداد زیادی از تصاویر پس‌زمینه شفاف بدون حق امتیاز نیز واقعاً مفید است، زیرا می‌توانید تعداد زیادی از افراد را پیدا کنید که ژست‌ها، در حالت‌های خاص و موارد دیگر انجام می‌دهند.

9. Freerange

هنگامی که برای عضویت رایگان در Freerange ثبت نام کردید، هزاران عکس استوک با وضوح بالا بدون هیچ هزینه ای در دسترس شما خواهند بود. تمامی تصاویر وب سایت را می توان برای پروژه های شخصی یا تجاری استفاده کرد. برای عکاسان، Freerange همچنین اشتراک درآمد Google AdSense را هنگام مشارکت شما ارائه می دهد.

علاوه بر هزاران تصویر منحصر به فرد، این سایت دارای حدود 20000 عکس CC0 نیز می باشد که اکثر آنها دارای کلمات کلیدی و توضیحات دقیق هستند.

10. Life of Pix

شما به راحتی می توانید ساعت ها در جستجوی تصاویر زیبای بدون حق چاپ در Life of Pix خود را گم کنید.

Life of Pix که توسط آژانس تبلیغاتی LEEROY در مونترال ایجاد شده است، بهشتی برای عکاسی رایگان در دامنه عمومی است. بهتر از آن، وب‌سایت Life of Vids آن حاوی فیلم‌های ویدئویی حتی چشمگیرتری است که همه به صورت رایگان در دسترس هستند. هر هفته، Life of Pix عکاسی را انتخاب می‌کند تا در مرکز صحنه قرار گیرد و تبلیغات بیشتری دریافت کند، در حالی که عکاسان می‌توانند نمایه Life of Pix خود را مدیریت کنند تا مطمئن شوند که بهترین کارشان را نشان می‌دهد.

11.سایت عکاسی استوک StockSnap

StockSnap یک کتابخانه عالی و گسترده از تصاویر سهام رایگان ارائه می دهد. با صدها عکس با کیفیت بالا که به صورت هفتگی اضافه می شوند، StockSnap مرکز عکاسی معمولی شما نیست.

ایجاد شده توسط افراد خوب Snappa، استفاده از تک تک تصاویر در StockSnap برای شما رایگان است. به سختی می توانید یک مخزن تصویر بهتر پیدا کنید.

12. Burst

آنها می گویند زمانی که شما به سختی متوجه آن می شوید، چیزی خوب کار می کند، و این دقیقاً همان چیزی است که Burst ارائه می دهد. همانند Unsplash، Burst یک رابط براق برای کاوش و انتخاب گسترده ای از تصاویر و دسته بندی ها برای انتخاب فراهم می کند.

بهتر از آن، بسته به اینکه در حال اضافه کردن تصاویر به یک وب سایت یا استفاده از تصاویر برای طراحی گرافیکی هستید، تصاویر با کیفیت پایین و بدون کپی رایت را ارائه می دهد.

اگر به یک مخزن آنلاین گسترده از تصاویر با کیفیت بالا نیاز دارید، فوراً Burst را نشانک کنید.

13. KaboomPics

KaboomPics یک تعهد قانونی قابل توجه است. از طراحی رابط کاربری گرفته تا مخزن عظیم تصاویر ستاره ای، می بینید که تصاویری را که حتی به آن ها هم نیاز ندارید، بررسی می کنید.

اگر فقط در مورد تصاویر بدون حق امتیاز بود، انتخاب KaboomPics قبلاً در صدر کلاس قرار می گرفت. اما همچنین دارای موتور جستجوی انتخابگر رنگ و پالت های رنگی برای تصاویر نیز می باشد.

این تنها چیزی است که KaboomPics ارائه کرده است. از عکسبرداری گرفته تا مطالب وبلاگ آموزنده، این یکی از چشمگیرترین سایت های عکس استوک رایگان در اطراف است.

14.سایت عکاسی استوک Gratisography

آیا به دنبال چیزی کمی بیشتر در آنجا هستید؟ آیا به یک عکس دمدمی و رایگان با وضوح بالا نیاز دارید؟ سپس Gratisography مکان شماست.

این سایت دارای انبوهی از تصاویر بدون حق چاپ است که “واقعاً منحصر به فرد هستند. معمولاً عجیب و غریب 😉 همیشه رایگان.” و شما را قادر می سازد تا یک چرخش منحصر به فرد در پروژه بعدی خود قرار دهید.

15. Libreshot

Libreshot منبع مفید دیگری برای عکاسی غیرمعمول بدون حق امتیاز است. هر عکس در سایت کار مالک مارتین وورل است.

وورل عکس های درخشان خود را از سرتاسر جهان در Libreshot آپلود می کند و به شما امکان می دهد به صورت رایگان از آنها استفاده کنید. او فقط می‌پرسد که اگر از یکی از عکس‌های او استفاده می‌کنید، لینکی به سایت اضافه کنید.

16. Negative Space

Negative Space هزاران تصویر زیبا و بدون حق امتیاز را به شما ارائه می دهد که طیف گسترده ای از دسته ها را پوشش می دهد. مانند برخی دیگر از سایت‌های برتر تصویر بدون حق چاپ، می‌توانید در Negative Space با استفاده از رنگ تصویری که می‌خواهید به جای عبارت یا دسته‌بندی خاص جستجو کنید.

تصاویر رایگان جدید همیشه اضافه می شوند، بنابراین مطمئن شوید که فضای منفی را برای پروژه بعدی خود نشانه گذاری کنید.

17.سایت عکاسی استوک Reshot

گزینه نهایی شما برای تصاویر استوک بدون حق امتیاز، Reshot عالی است. اگر می خواهید تصاویر استوک واقعا منحصر به فرد داشته باشید، Reshot یکی از بهترین گزینه های شما است.

تیم توسعه و خلاق هر عکس بدون حق نسخه‌برداری را که در سایت آپلود می‌شود بررسی می‌کنند و مطمئن می‌شوند که فقط بهترین‌ها در دسترس شما هستند. این بدان معناست که استاندارد عکاسی در نمایش در Reshot بسیار بالا است – و این در کار شما نیز منعکس خواهد شد.

نکته جالب در مورد Reshot این است که می توانید از آن برای یافتن نمادها و تصاویر منحصر به فرد برای پروژه بعدی خود و همچنین جستجوی تصاویر با استفاده از جهت گیری های مختلف تصویر استفاده کنید.

بهترین سایت تصویر بدون حق امتیاز چیست؟

ما آن را دریافت می کنیم؛ سایت های تصویری بدون حق امتیاز و کپی رایت زیادی وجود دارد که انتخاب یک گزینه واحد دشوار است. با این حال، داشتن چنین انتخاب گسترده ای از گزینه های بالقوه مهم است. وقتی انتخاب بیشتری وجود دارد، پیدا کردن تصویر عالی بدون حق امتیاز بسیار آسان تر است.

فقط به یاد داشته باشید که قبل از استفاده از آن در پروژه، وب سایت یا موارد دیگر، وضعیت مجوز تصویر را بررسی کنید. در حالی که همه این سایت ها تصاویر بدون حق امتیاز و بدون حق چاپ را ارائه می دهند، برخی از آنها از شما می خواهند که یک انتساب تصویر خاص را اضافه کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT