سایت برای یافتن دوستان قلم

5 بهترین سایت برای یافتن دوستان قلم در سراسر جهان و پیدا کردن دوستان جدید

زمان مطالعه 7 دقیقه

چه ارسال پیام آنلاین برای یادگیری یک زبان جدید و چه ارسال کارت پستال از طریق پست حلزون، این سایت ها به شما کمک می کنند تا یک دوست جدید پیدا کنید. سایت برای یافتن دوستان قلم را در ادامه معرفی کرده ایم.

شبکه های اجتماعی بدیهی است که ملاقات و چت با غریبه ها را در اینترنت آسان تر کرده است. اما در مورد سنت بزرگ قدیمی داشتن رفیق قلمی چیزی می توان گفت. نه تنها راهی جذاب برای برقراری ارتباط با یک فرد در سراسر جهان است، بلکه ارتباط غیر آنی شما را مجبور می کند بیشتر درگیر آنچه می نویسید باشید.

قابل درک است که با توجه به خطرات امنیتی و حفظ حریم خصوصی، باید مراقب باشید که در نهایت با چه کسی تبادل اطلاعات می کنید. این سایت‌ها ارزش داشتن یک دوست قلمی را تشخیص می‌دهند و فرآیند پیدا کردن یک دوست جدید، یادگیری فرهنگ یا زبان جدید و احساس لذت از نوشتن شخصی برای شما را تسهیل می‌کنند.

1. Compatipal (وب): دوستان قلم را با نقشه ها، برچسب ها یا گروه ها پیدا کنید

سایت برای یافتن دوستان قلم

سایت برای یافتن دوستان قلم

Compatipal دقیقاً همان چیزی است که شما انتظار دارید نسخه آنلاین یک دوست قلمی باشد. این کاملا دیجیتال است، یعنی شما ایمیل یا ایمیل فیزیکی رد و بدل نمی کنید. این در مورد یافتن فردی از جای دیگری در جهان است که ممکن است بخواهید با او صحبت کنید – و ممکن است لزوماً با علایق شما مطابقت نداشته باشید. بسیاری از وب‌سایت‌های دوستان قلمی تمرکز زیادی روی علایق مشترک دارند و افراد متفاوتی را به شما نشان نمی‌دهند. اما گاهی اوقات، این بهترین بخش داشتن یک دوست قلمی است. با صحبت کردن با فردی که از نظر سن، سابقه و علایق با شما متفاوت است، یاد بگیرید.

هنگامی که برای یک اکانت ثبت نام می کنید، Compatipal از شما می خواهد که چهار برچسب را اضافه کنید که به بهترین وجه خود یا علایق شما را توصیف می کند (به غیر از سن، جنسیت و موقعیت مکانی شما). این برای کمک به دیگران است که اگر به دنبال دوستانی هستند که ترجیحات مشابهی دارند، شما را پیدا کنند. و هنگامی که شخصی را پیدا کردید که می خواهید با او صحبت کنید، به سادگی یک پیام مستقیم برای او ارسال کنید. برای همسان شدن نیازی نیست منتظر بمانید.

ما به خصوص رابط کاربری را برای یافتن افراد در Compatipals دوست داشتیم. می توانید افراد را بر اساس برچسب ها مرور کنید و آنها را بر اساس جنسیت یا سن فیلتر کنید. یا می‌توانید نقشه جهانی را باز کنید و اطراف را مرور کنید، روی هر منطقه و پروفایل‌های متعدد در آن‌ها کلیک کنید تا ببینید یک کاربر چه برچسبی را به خود نسبت داده است. Compatipal همچنین دارای گروه‌هایی برای یافتن دوستان قلمی متعددی برای چت کردن در مورد موضوعی است که همه شما به آن علاقه دارید.

2. PenPal.Me (وب): در حالی که آدرس خود را خصوصی نگه می دارید، کارت پستال را مبادله کنید

سایت برای یافتن دوستان قلم

سایت برای یافتن دوستان قلم

PenPal.Me به ترکیبی منحصر به فرد از جذابیت دنیای قدیم داشتن دوست قلم با حریم خصوصی و امنیت مورد نظر شما در اینترنت دست می یابد. هنگامی که برای یک حساب ثبت نام می کنید، در مورد علایق، سرگرمی ها، سن، کشور و زبان هایی که صحبت می کنید می پرسد. بر اساس این معیارها، افرادی را به شما نشان می دهد که ممکن است علاقه مند باشید با آنها دوست باشید. مانند برنامه های دوستیابی، هر دوی شما باید یکدیگر را لایک کنید تا آن را به عنوان یک مسابقه ثبت کنید.

هنگامی که با یک دوست قلمی هماهنگ شدید، می توانید با آنها به صورت آنلاین چت کنید تا چیزهای بیشتری در مورد یکدیگر کشف کنید. اما PenPal.Me شما را تشویق می‌کند که یک کارت پستال فیزیکی سفارشی برای آنها بفرستید. هزینه آن 2.49 دلار برای هر کارت است، مهم نیست که آن را به کجای جهان بفرستید. و قبل از ارسال، می توانید عکس خود را به آن اضافه کنید و همچنین پیام بنویسید. همچنین می‌توانید سبک و طرح فونت را تغییر دهید و آن را تا حدی که می‌خواهید شخصی کنید.

اما در کل این فرآیند، PenPal.Me آدرس شما را برای آنها یا آدرس آنها را برای شما فاش نمی کند. آدرس توسط وب سایت پوشانده شده است و فقط مستقیماً روی کارت پستال نوشته شده است، بنابراین هیچ یک از جزئیات شخصی شما فاش نمی شود. پس از اینکه دوست شما کارت را دریافت کرد، باید آن رسید را به صورت آنلاین با یک کد منحصربفرد ثبت کند و سپس می‌تواند شکلک، پیام چت یا کارت پستال خود را ارسال کند.

3. r/PenPals (وب): انجمن Reddit برای یافتن دوستان قلم در هر کجا

سایت برای یافتن دوستان قلم

سایت برای یافتن دوستان قلم

R/PenPals Reddit یکی از فعال‌ترین انجمن‌های اینترنتی برای یافتن یک دوست قلمی است که هر روز تبلیغات و درخواست‌های متعددی دارد. ناشناس بودن ذاتی موجود در Reddit از شما محافظت می‌کند و به شما امکان می‌دهد دقیقاً آنچه را که می‌خواهید به‌صورت آنلاین به اشتراک بگذارید، از شما محافظت می‌کند و با یافتن افرادی که می‌خواهند با آنها ارتباط برقرار کنند، اما نمی‌خواهند خودشان تبلیغاتی منتشر کنند، به کمین‌کنندگان کمک می‌کند.

هر تبلیغ یا پست در r/PenPals دارای چند الزام است. پست باید حداقل 500 کاراکتر داشته باشد که خود را توصیف کند، آنچه را که در یک دوست قلمی به دنبال آن هستید و چرا می‌خواهید با هم ارتباط برقرار کنید. چندین کاربر متوجه شده‌اند که چگونه این پست‌های دقیق پیدا کردن شخصی را برای آنها آسان‌تر کرده است، زیرا شما را مجبور می‌کند بیشتر از گفتن علایق خود و امید به گپ زدن با کسی در مورد آنها عمیق‌تر بگردید. و لطفا توجه داشته باشید، r/PenPals یک قانون سختگیرانه دارد که فقط به کسانی اجازه می دهد که به دنبال روابط افلاطونی هستند، نه روابط عاشقانه.

تعداد زیادی از افراد در r/PenPals نوجوانان یا در اوایل 20 سالگی هستند و به دنبال افرادی با مشخصات مشابه هستند. بنابراین منجر به ظهور r/PenPalsOver30 و r/PenPalsOver40 شد. اگر شما یک Redditor قدیمی هستید، به احتمال زیاد با پیدا کردن یک اتصال در هر یک از آن subreddits شانس بیشتری خواهید داشت.

4. Conversation Exchange (وب): یک زبان جدید را از طریق دوستان قلم بیاموزید

یکی از بهترین راه‌ها برای یادگیری یک زبان جدید با فناوری، ارتباط با یک زبان مادری است، ترجیحاً از منطقه‌ای که به زبان محلی صحبت می‌شود. شما نه تنها روش صحیح بیان آن را از نظر گرامری یاد می گیرید، بلکه نکات ظریف و عامیانه را نیز انتخاب می کنید که باعث می شود گفتگوی شما بیشتر شود. و این تمرکز تبادل مکالمه است.

فیلتر جستجو از شما می‌خواهد اولویت‌های یک شریک زبان را انتخاب کنید، مانند زبانی که او صحبت می‌کند، زبانی که یاد می‌گیرد، کشور (یا ایالت و استان) و منطقه زمانی، سن و جنسیت، و سطح یادگیری (مبتدی) ، ابتدایی، پیش متوسط، متوسط، متوسط، پیشرفته، و مهارت). علاوه بر آن، می‌توانید نحوه صحبت کردن را انتخاب کنید: حضوری، مکاتبه‌ای یا دوست قلمی، یا استفاده از نرم‌افزار چت. تبادل مکالمه به شما امکان می‌دهد انواع مختلفی از برنامه‌های چت را که می‌توانید از آن استفاده کنید، از جمله WhatsApp، Zoom، Discord و غیره را مشخص کنید.

پایگاه داده در حال حاضر بیش از 850000 کاربر دارد که تعداد زیادی از آنها اخیراً فعال هستند، بنابراین شما شانس بسیار خوبی برای پیدا کردن دقیقاً نوع فردی دارید که می تواند به شما در تمرین زبانی که می خواهید یاد بگیرید کمک کند. به علاوه، شما همچنین می توانید در مورد فرهنگ های دیگر با قرار گرفتن در فردی که دیگران با آن تمرین می کنند، بیاموزید.

5. Global Pen Friends and PenPal World (وب): شبکه های بزرگ قلم پال آنلاین

سایت برای یافتن دوستان قلم

سایت برای یافتن دوستان قلم

Global Pen Friends و PenPal World دو تا از بزرگترین شبکه های آنلاین برای یافتن دوستان قلم هستند، به ویژه برای نوجوانان جوان و پیش از بزرگسالان. هر دوی آنها مدت هاست که با سابقه ای ثابت وجود داشته اند.

چیز زیادی برای جدا کردن سایت ها وجود ندارد، بنابراین می توانید انتخاب کنید که به کدام شبکه بپیوندید یا به هر دو بپیوندید. شما چند اعتبار رایگان برای پیام دادن به دوستان بالقوه خود دریافت می کنید، پس از آن احتمالاً باید برای صحبت با آنها اعتبار بخرید. PenPal World یک ویژگی جالب برای افراد غیر بزرگسال دارد که می‌تواند همه بزرگسالان را مسدود کند، و اطمینان حاصل می‌کند که پروفایل شما فقط توسط افراد غیر بزرگسال دیده می‌شود.

همیشه بهترین شیوه های امنیت و حفظ حریم خصوصی را دنبال کنید

مهم نیست که از کدام یک از این سایت های عالی برای یافتن یک دوست قلمی استفاده می کنید، لطفاً مطمئن شوید که اطلاعات خصوصی را که به طور بالقوه می تواند شما را به خطر بیندازد، فاش نکنید. به عنوان مثال، چیزی که شما به عنوان یک سوال امنیتی برای حساب بانکی آنلاین خود تنظیم می کنید، می تواند یک جزئیات خصوصی باشد که به طور اتفاقی به دوست جدید خود بگویید، فقط متوجه می شوید که در یک کلاهبرداری علیه شما استفاده می شود.

ناگفته نماند که باید از ارائه هرگونه اطلاعات مالی مانند شماره کارت اعتباری خود نیز خودداری کنید و صرف نظر از اینکه چقدر به شخص مورد اعتماد دارید از انتقال وجه خودداری کنید. تاریخچه روابط دوستانه قلم، حتی در عصر پست حلزون، مملو از کلاهبردارانی است که سعی در کلاهبرداری افراد خوب دارند. در حالی که می خواهید با یک فرد جدید ارتباط برقرار کنید، مراقب خود را ناامید نکنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT